Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Onlangs een weekend in Haarlem geweest en natuurlijk ook 'even' binnen geweest bij Kraal&Co. Het resultaat is de zwart/witte ketting, mijn allereerste . Wat vinden jullie ervan? Het armbandje hen ik gemaakt voor een vriendin met bedels die op haar van toepassing zijn. Ik moet hem nog geven ben erg benieuwd wat ze ervan vindt. De groene ketting was nog een heel werk... Het netjes even lang maken van de draden vondt ik nog moeilijk. Zal me daar toch nog eens in moeten verdiepen. Ben benieuwd naar jullie reacties. Alvast bedankt.
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. Naast kettingen wil ik eigenlijk ook eens spiraalarmbanden proberen. Zodra dat lukt zal ik zeker weer komen showen.