Handige opbergbox

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven
Handige opbergbox

Bericht door Vendelle » do 03 jan 2008 18:34

Gisteren was ik bij Praxis en daar heb ik een hele handige opbergbox gevonden. Al mijn kralengereedschap en draad past erin, en ook nog een heleboel buisjes met rocailles. Er is zelfs nog ruimte over voor meer!

De box is van Skil en het heet een storage cube. Op dit moment is hij 5 euro, maar ik weet niet zeker of dat tijdelijk is. Ik dacht, ik zal het jullie laten weten, want het is echt een heel handig ding. :D

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 07 jan 2008 12:57

Omdat mijn opbergkistje te klein is geworden ligt bij mij nu alles los. Ik ben daarom heel benieuwd naar jouw opbergbox, want bij onze Praxis heb ik niets kunnen vinden wat bruikbaar is. Heb je een plaatje van jouw box? Misschien is het ook iets voor mij, en dan kan ik jouw plaatje meenemen naar onze Praxis om te vragen of ze het hebben.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Jocelynn
Bead Fan
Berichten:378
Lid geworden op:za 24 nov 2007 17:17
Locatie:Almelo
Contacteer:

Bericht door Jocelynn » ma 07 jan 2008 14:30

Ik heb ook al bij de Praxis gekeken en kon ook niets vinden. Dat wat er te koop was, kostte al gauw tussen de tien en twintig Euro.
The journey of a thousand miles begins with one step.

Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven

Bericht door Vendelle » ma 07 jan 2008 20:12

Wat vreemd zeg. :shock: Ik zal morgen een foto maken en hem hier plaatsen (ik heb net gekeken, maar ik kan er geen op internet vinden).

Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven

Bericht door Vendelle » wo 09 jan 2008 07:15

Okee, hier zijn de foto'":

De voorkant van de box:

Afbeelding

De box, nu helemaal uitgeklapt:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jocelynn
Bead Fan
Berichten:378
Lid geworden op:za 24 nov 2007 17:17
Locatie:Almelo
Contacteer:

Bericht door Jocelynn » wo 09 jan 2008 08:01

Jeeeeeee, wat een mooie!!! Bij onze Praxis hier ab-so-luut niet verkrijgbaar, anders had ik hem meteen meegenomen!!!
The journey of a thousand miles begins with one step.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 09 jan 2008 16:39

Mooi. Maar helaas ook hier niet verkrijgbaar.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven

Bericht door Vendelle » wo 09 jan 2008 17:28

Dat is echt apart. Ik wist niet dat ze dat in elke Praxis winkel anders deden! Wel echt jammer, want de box is superhandig (anders had ik er hier natuurlijk geen post over gemaakt).

Gebruikersavatar
Jocelynn
Bead Fan
Berichten:378
Lid geworden op:za 24 nov 2007 17:17
Locatie:Almelo
Contacteer:

Bericht door Jocelynn » wo 09 jan 2008 17:56

Ik heb laatst ook al ontdekt dat niet elke Kruidvat hetzelfde is. Bij de ene verkochten ze wel een grote glazen snijplank, bij de tweede Kruidvat helemaal niet en bij de derde zat er zomaar 50% korting op.

Dit zal wel net zoiets zijn, maar ik baal er WEL van want hij lijkt me erg handig!! (ik heb nog een grote doos nodig voor al mijn Fimospullen)
The journey of a thousand miles begins with one step.

Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Bericht door Harmonyke » vr 15 aug 2008 19:16

dat is pas een handige doos!!
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Gesloten