Weet niet wat gemaakt

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem
Weet niet wat gemaakt

Bericht door Harmonyke » di 25 dec 2007 11:51

Ik heb van de Sint een trui gekregen, zo'n lange trui waarop je een riem dient te dragen wegens erg modern. Rond de nek is er een lang stuk stof nog rond dat je neer dient te klappen, een beetje zoals een trui met een verhoog, maar dan naar beneden gelegen.

Ik wil er een halsketting op maken maar weet niet precies welk ééntje. Kan iemand mij helpen, het een trui met licht blauw, wit, grijs en wat donker blauw.

Ik wil dan ook nog een ketting maken naar het patroon Loop 2. Enig idee wat de trendy kleuren zijn of met welke kleuren jullie het zouden doen?

Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Bericht door Harmonyke » di 25 dec 2007 11:54

http://www.youngandstrong.nl/site/?pg=collecties&c=4" onclick="window.open(this.href);return false;

Is een soort als deze trui

Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Bericht door Harmonyke » di 25 dec 2007 19:44

Euhm, niemand een ideetje?? Misschien een veterketting of zo??

froukjeg
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:ma 29 okt 2007 18:39
Locatie:prov.groningen
Contacteer:

Bericht door froukjeg » di 25 dec 2007 22:25

nee geen idee
en ik denk dat velen ook niet achter de pc zitten nu :D
aan het kersvieren denk ik.

trouwens wel een leuke trui :wink:
Afbeelding
groetjes froukje

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » wo 26 dec 2007 11:45

Eerlijk gezegd zou ik er geen ketting op dragen. Een trui met zo'n halslijn vind ik daar niet zo geschikt voor. Zelf zou ik er een paar mooie oorbellen en eventueel een armband bij maken (grote, grove kralen misschien) die je over het manchet heen draagt.
Ik kan je dus helaas niet helpen. Succes!

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Bericht door Kralina » wo 26 dec 2007 18:52

Ik had dus voor kerst ook zo'n soort trui, alleen dan van ander materiaal een een wat grotere kraag. Had er een lange ketting bij gemaakt bestaande uit jasseron in combinatie met wat grovere kralen en mooie mat metalen ringen en 3 vlinder hangers.

Op de trui is het alleen geen succes want de ketting trekt de kraag aan de voorkant in een punt, geen gezicht.

Bij zo'n soort trui denk ik dus dat geen ketting beter is, en je idd beter iets over de manchetten ofzo kunt dragen. De riem trekt immers ook al de aandacht qua decoratie.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07

Weet niet wat gemaakt

Bericht door Kiki » wo 26 dec 2007 21:40

Heb toevallig laatst iemand gezien met zo'n trui/jurk. Ik bedacht toen al dat hier gewoon geen ketting op past.
Ontzettend leuk, dikke maillot en mooie laarzen eronder. Door de grote kraag zou ik er ECHT geen ketting opdragen. Wat ik wel zou doen: een aparte riem maken met veel Swarovski.

Veel succes ermee.
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Bericht door Harmonyke » do 27 dec 2007 10:47

Heb intussen wat zitten snuffelen in de Veritas, en vond ook geen geschikte kralen. En vond dus geen voor op deze trui, maak nu iets anders. Allé, iets maken ben al voor de tweede keer herbegonnen :oops: :oops:

Gesloten