kralenwinkels omg. waalwijk??

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
claudiaZz
Bead Discoverer
Berichten:31
Lid geworden op:ma 17 dec 2007 20:41
Locatie:gemeente waalwijk
kralenwinkels omg. waalwijk??

Bericht door claudiaZz » ma 24 dec 2007 19:02

hey
Ik ben een beginneling en heb een vraagje..
Weet iemand misschien goede kralenwinkels in de buurt van waalwijk?
en een winkeltje in deze omgeving waar ze ook splitringetjes en dergelijken verkopen, want ik weet wel een winkeltje maar daar hebben ze geen splitringetjes.
Via een webshop lijkt me niet handig dan kan ik niet goed inschatten hoe groot of dik deze ringetjes en/of kralen zijn..
Hopelijk wet iemand van jullie iets.
groetjes claudia
:)
~~>>Claudia<<~~

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » di 25 dec 2007 10:27

Je hebt zizi kralen in het centrum van Waalwijk. Volgens mij hebben zij wel een heel uitgebreid assortiment.
Groetjes,
Sharon

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » di 25 dec 2007 10:48

Kralenstore, die zit in de Crispijnstraat geloof ik.
Zie: http://www.kralenstore.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
Floor
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:ma 19 sep 2005 22:14
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door Floor » wo 26 dec 2007 12:25

Er zit ook een hobbywinkel in tilburg, die hebben achterin een groot kralenassortiment (antoon de jong) en in goirle heb je ook een kralenwinkel (het kralenhuis) :D
~succes is een keuze~

Gebruikersavatar
claudiaZz
Bead Discoverer
Berichten:31
Lid geworden op:ma 17 dec 2007 20:41
Locatie:gemeente waalwijk

Bericht door claudiaZz » wo 26 dec 2007 21:03

Sharon_M schreef:Je hebt zizi kralen in het centrum van Waalwijk. Volgens mij hebben zij wel een heel uitgebreid assortiment.
Oki bedankt ik ben daar volgens mij al weleens geweest daar hadden ze geen splitringetjes enzo maaruh ik ga er nog eens kijken miss dat ik bij een andere ben geweset BEDANKT XXX
~~>>Claudia<<~~

Gebruikersavatar
claudiaZz
Bead Discoverer
Berichten:31
Lid geworden op:ma 17 dec 2007 20:41
Locatie:gemeente waalwijk

Bericht door claudiaZz » wo 26 dec 2007 21:04

iedereen bedankt :) hier kan ik wel wat mee denk ik:)
~~>>Claudia<<~~

Gebruikersavatar
Monique Westerlink
Bead Interested
Berichten:145
Lid geworden op:ma 17 dec 2007 18:35
Locatie:Drunen
Contacteer:

Bericht door Monique Westerlink » zo 06 jan 2008 20:03

Je kan ook langs gaan bij Bizzy Beads in Drunen. Ze hebben een webwinkel maar op afspraak kan je er ook naar toe. Ze hebben splitringetjes in verschillende maten en kleuren.

Gebruikersavatar
claudiaZz
Bead Discoverer
Berichten:31
Lid geworden op:ma 17 dec 2007 20:41
Locatie:gemeente waalwijk

Bericht door claudiaZz » vr 11 jan 2008 18:13

Monique Westerlink schreef:Je kan ook langs gaan bij Bizzy Beads in Drunen. Ze hebben een webwinkel maar op afspraak kan je er ook naar toe. Ze hebben splitringetjes in verschillende maten en kleuren.
Ow ok.. ennuh mag ik de website ook hebben miss?
dan kan ik eventjes kijken ook gelijk :)
Thnx iig groetjes
~~>>Claudia<<~~

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 11 jan 2008 18:55

claudiaZz schreef:ennuh mag ik de website ook hebben miss?
Die staat onder de www-knop van Monique.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 11 jan 2008 19:03

Op de Grote Berg in Eindhoven zit ook een grote kralenwinkel. Groot assortiment, maar de laatste keer dat ik er was (jaren geleden) was het personeel niet echt klantvriendelijk.
De Bossche Kralenwinkel zit in de St Jorisstraat 26 (Zijstraat van de Vughterstraat) in Den Bosch. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar de foto's op de website zien er veelbelovend uit.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Daantjuhhh
Bead Dreamer
Berichten:719
Lid geworden op:za 06 jan 2007 20:36
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Daantjuhhh » zo 13 jan 2008 15:43

In Den Bosch zitten ook nog Jafs (achter de V&D), en Pipoos en de Kwast(achter in de winkel zit een kralenafdeling verstopt) in de Vughterstraat. :D:D
...zoekt een geldboom

Gesloten