eiiiiinnnnddddeeeelllliiiijjjjjkkkkkk

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:
eiiiiinnnnddddeeeelllliiiijjjjjkkkkkk

Bericht door Fanny » do 20 dec 2007 19:51

Gelukt maar tgeeft bloed zweet en tranen gekost!!!!!
Ik heb maar liefst 9 maanden hulp gehad van een vriend om mjn website te gaan veranderen en het is nu 90% gelukt))))
Mjn gastenboek gaat nopg niet en twee pagina's ook niet maar hij gaat!!!!
Ik ga de foto's nog anders laten opkomen maar nu is het even met web album generator voor een tijdje dan nog))))

Ik heb van iedereen die me zijn link heeft doorgegeven al geplaatst dus....ga maar eens kijken, het duurt wel efkes voor alles ingeladen wordt maar tis wel leuk))))

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Karin
Bead Discoverer
Berichten:22
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 13:36
Locatie:Leusden
Contacteer:

Bericht door Karin » do 20 dec 2007 21:30

Hallo Fanny,

Ik heb net even gekeken op je website, maar hij doet het niet goed hoor!! Het duurt super lang voordat er een plaat je komt en daarna komt er niks meer. Of ik doe iets fout of hij is nog niet helemaal af. Als ik jou was zou ik er nog even goed naar kijken, want dit is zonde hoor!! Veel succes ermee, doeg Karin.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 20 dec 2007 23:02

Hij werkt wel bij mij, maar duurt echt superlang om te laden. Wel leuk zo dat je op de delen van de ketting kan klikken :D

Alleen staat het plaatje bij mij een beetj uit het lood, te ver naar beneden waardoor er wat dingen van het beeld af vallen.
~Audrey~

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 20 dec 2007 23:10

bij mij laadt het wel snel, heel gaaf en professioneel. anders moet je kijken of je de kwaliteit van de foto's iets kan verlagen, maar wel stuk kleiner qua kb zodat het niet lang laden is bij sommigen.

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » vr 21 dec 2007 08:23

Bij mij doet je site het helaas ook niet goed.

Ik zie alleen de achtergrond van rocailles en veel later komt er op de voorgrond een hele mooie ketting. Na een tijd wachten komt er heeel af en toe ergens een schilderijtje voorbij vliegen. Moet je wel heel snel naar kijken anders is het weer weg. Wel jammer want het weinige dat ik zie ziet er wel professioneel uit!

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 21 dec 2007 14:30

Erica schreef:Bij mij doet je site het helaas ook niet goed.

Ik zie alleen de achtergrond van rocailles en veel later komt er op de voorgrond een hele mooie ketting. Na een tijd wachten komt er heeel af en toe ergens een schilderijtje voorbij vliegen. Moet je wel heel snel naar kijken anders is het weer weg. Wel jammer want het weinige dat ik zie ziet er wel professioneel uit!
ik zie precies hetzelfde...

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 21 dec 2007 14:37

Erica schreef:Bij mij doet je site het helaas ook niet goed.

Ik zie alleen de achtergrond van rocailles en veel later komt er op de voorgrond een hele mooie ketting. Na een tijd wachten komt er heeel af en toe ergens een schilderijtje voorbij vliegen. Moet je wel heel snel naar kijken anders is het weer weg. Wel jammer want het weinige dat ik zie ziet er wel professioneel uit!
En als je met je muis langzaam over de ketting beweegt?
~Audrey~

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 21 dec 2007 14:43

owjaa dan blijft het schilderijtje wel in beeld :D Maar het onderste deel van de foto's valt ook weg bij mij

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » vr 21 dec 2007 14:55

flapflap schreef:
Erica schreef:Bij mij doet je site het helaas ook niet goed.

Ik zie alleen de achtergrond van rocailles en veel later komt er op de voorgrond een hele mooie ketting. Na een tijd wachten komt er heeel af en toe ergens een schilderijtje voorbij vliegen. Moet je wel heel snel naar kijken anders is het weer weg. Wel jammer want het weinige dat ik zie ziet er wel professioneel uit!
En als je met je muis langzaam over de ketting beweegt?
Oh ja, dan zie ik inderdaad wel 1 schilderijtje tegelijk in beeld. Maar zogauw ik de muis richting een schilderijtje wil bewegen... is tie ook meteen helemaal weer verdwenen. :cry:

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 21 dec 2007 16:50

Het is wel leuk maar je moet wel doorhebben hoe de site werkt en dat is niet altijd handig als je iets wil verkopen. Ik kwam er ook pas na een tijd achter dat je steeds op een deel van de ketting moet wijzen en dan komt er een schilderijtje, je moet dan gewoon klikken en dan komt de verdere info/plaatjes van het schilderijtje. Bij mij vielen ook dingen weg. Ik vind het wel leuk maar ik denk dat veel mensen afhaken omdat ze het te ingewikkeld vinden. Misschien wat uitleg erbij?

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » vr 21 dec 2007 16:55

bij mij valt de test onder de schilderijen weg, bij de onderste foto's
ik kan verder niet scrollen, bij kettingen zie ik bijvoorbeeld maar halve foto's van de 4e rij
als ik op back home klik, krijg ik een nieuw scherm met weer terug..
als ik op ringen klik, krijg ik armbanden te zien

zo dat was even mijn opsomming
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
Parel
Bead Believer
Berichten:237
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 13:25

Bericht door Parel » vr 21 dec 2007 17:35

ik kom helemaal niet in de site
Groetjes

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Bericht door Erica » vr 21 dec 2007 23:41

hennie schreef:Het is wel leuk maar je moet wel doorhebben hoe de site werkt en dat is niet altijd handig als je iets wil verkopen. Ik kwam er ook pas na een tijd achter dat je steeds op een deel van de ketting moet wijzen en dan komt er een schilderijtje, je moet dan gewoon klikken en dan komt de verdere info/plaatjes van het schilderijtje. Bij mij vielen ook dingen weg. Ik vind het wel leuk maar ik denk dat veel mensen afhaken omdat ze het te ingewikkeld vinden. Misschien wat uitleg erbij?
Bedankt Hennie, ik heb het met jouw aanwijzingen nog maar weer eens geprobeerd en nu snap ik wat de bedoeling is pppffffffffffffff :oops: Als je weet wat de bedoeling is :roll: , is het zeker erg leuk. Ook dat je op elke beer weer kunt klikken.

Gebruikersavatar
Fanny
Bead Fan
Berichten:321
Lid geworden op:ma 24 jul 2006 13:57
Locatie:Gent/Belgie
Contacteer:

Bericht door Fanny » za 22 dec 2007 17:18

Bedankt voor de vele opmerkingen en ze worden zeker allemaal rechtgezet))))
Normaal zou de site moeten goed zchtbaar zijn op 1024X600 , moet ik ook erop zetten. Der gaan scrollars komen zodat je ook naar beneden kunt scrollen indien nodig. Ik dacht er eerst nog een beschrijvng bij te plaatsen hoe de site werkt maar mijn man vind dat ik mijn kaders zichtbaar moet houden ipv ze nu erover gaan. Maar ik denk dat het tevol gaat zijn dan. Ik zou sneller een beschrijving plaatsen hoe de site werkt.
De foto's die je onder thema's vind worden nu beheerd met een album generator en ik ga ipv 4 lagen er maar drie gebruiken zodat je dus de onderkant kunt zien op de site. Ik had al nieuwe pagina's gemaakt en bij die ene zie je dus die pagina doe eigenlijk nog niet getoond kan worden omdat dat mijn album gaat worden))))Armbanden en ringen, ook dit moet ik nog omdraaien had ook te laat gezien.

Ik ben wel heel erg blij dat jullie er wel positief over zijn)))))
Der zijn mankementen en die ga ik zo snel mogelijk in orde brengen.

Bedankt hoor)))
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Lynn
Bead Intelligent
Berichten:1493
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Lynn » za 22 dec 2007 18:00

Hoi hoi, ik heb even naar je site gekeken en een paar dingen die mij opvielen, waren dat de foto's inderdaad niet geheel in het midden van de pagina staan. (Ik neem aan dat dat op de homepage wel zo bedoeld was)En dit is ook het geval met de foto's bij je sieraden, deze vallen half buiten het beeld (voornamelijk onder). En als ik bij een onderwerp ben, kan ik geen link of button vinden met "home" dus als ik je sieraden en daarna je servet creaties wil bekijken, moet ik telkens de pagina vernieuwen.

Ik denk dat de foto's inderdaad wat verkleind moeten worden ge-upload. Dus in .jpeg, en dat je met de verschillende resoluties rekening moet houden, veel computers hebben andere beeld instellingen en daardoor zijn verschillende aspecten van je site verschoven.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat je de tijd en rust vind om je site nog mooier te maken!

Ik moet wel zeggen, het idee van de ketting waar je op moet klikken om bij een onderwerp te komen, dat is hartstikke leuk!!!

Gesloten