Online workshops

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Gebruikersavatar
Chaamar
Bead Starter
Berichten:90
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 11:34
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Chaamar » do 01 nov 2007 18:45

Christel15_04_83 schreef:toffe workshops!!!! :D

het haken ga ik een dezerdagen ook eens proberen, die vond ik echt wel mooi, netzoals de ketting met de knoop.
ik ga eens meer komen kijken, mooie en duidelijke foto's.

groetjes Christel
Wat ook mooi is om 3 strengen te haken en die vervolgens in elkaar te vlechten voor een mooie dikke ketting
Puddingtarzan to the rescue!

Gebruikersavatar
Chaamar
Bead Starter
Berichten:90
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 11:34
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Chaamar » do 01 nov 2007 18:49

Algante schreef:Tof, al die duidelijke beschrijvingen, hartstikke bedankt :banaan: ik ben bij alletwee de schitterende sites langsgeweest. Zeer benieuwd geraakt naar Goitske klikte ik op Wie ben ik', maar daar staat ze niet :huilen: toch gevonden bij de 'Gallerý' en uitleg bij de workshops.

(Off-topic, sorry) En dan Zita, wat een snoepie! Is ze net zo ondeugend als die van mijn vriendin? Een onvermoeibare pup: kleding uit je koffer plukken en met alles wat op haphoogte staat door het huis te rennen. Urenlang uitlaten, optillen voor andere 'enge' mensen (anders kom je er niet langs), op straat geen gebruik maken van de sanitaire mogelijkheden en dan heel blij, thuis achter de deur meteen wél je behoefte doen :roll:

Ik mis hem.... ik ga met behulp van de workshops maar eens wat proberen te knutselen, word ik vast weer blij van.

Groetjes, Algante
Als het goed is sta ik er wel op hoor hahaahaha

En tja Zita is netzo erg en binnenkort krijgen we nog een "mormel" bij, mn schoonouders hebben 1 oktober hun beagle in moeten laten slapen en krijgen begin december een nieuwe pup en haar naam wordt Bouli ;)




Enne thanks allemaal! als ik tzt weer tijd en puf heb zal ik nog wel wat meer er op zetten, moet ook nog wat andere kaart technieken enzo erop zetten maar het is verschrikkelijk veel werk zo'n workshop te maken

Owja die foutmelding kwam door mijn datalimiet maaaaaaaaaaaaar het is weer 1 november dus ik heb weer nieuwe heheheheeheh komt mede doordat ik mijn hele webshop om heb gezet dus deze maand ben ik er echt overheen gegaan... meestal red ik het net hihi
Puddingtarzan to the rescue!

Gebruikersavatar
miranda
Bead Dreamer
Berichten:546
Lid geworden op:zo 15 jun 2003 19:49
Locatie:Eerbeek
Contacteer:

Bericht door miranda » do 06 dec 2007 22:29

Op http://www.mdstyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is er weer een nieuwe online uitleg bijgekomen.

Groetjes
Miranda

Gebruikersavatar
Chaamar
Bead Starter
Berichten:90
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 11:34
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Chaamar » do 06 dec 2007 22:51

Ik heb laatst ook weer een online workshop erbij gezet, was alleen deze keer niet kralen maar scrappen!

De volgende workshops zijn nu dus te vinden:
Sieraden/Kralen
- Geregen boekenlegger met elfje
- Zwevende ketting
- Gehaakte ketting
- Ketting met knoop
- Jasseron armband
- Oorbellen rijgen
- Oorbellen kettelen
- Oorbellen rijgen 2
- Zwevende oorbellen
- Parelketting met rijglint
- Gekettelde jasseron armband
- Sleutelhanger Hello Kitty nieuw

Papieren hobby
- Sticker Stitch kaart
- Glaze art
- Diddl boekje

Servetten
Theedoos

Scrappen
Vriendschapsboekje
Puddingtarzan to the rescue!

Gebruikersavatar
Sandy25
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 19:28
Locatie:Apeldoorn

Bericht door Sandy25 » vr 07 dec 2007 07:58

Jeetje goed zeg, dat scrapvriendschapsboekje! Jij bent echt een bezig bijtje zeg! :D
Groetjes Sandra

Gebruikersavatar
Chaamar
Bead Starter
Berichten:90
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 11:34
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Chaamar » vr 07 dec 2007 08:57

thnx
ik heb gewoon te veel hobbys en leuke dingen.. heb geen tijd om te werken maja anders wil mn baas me niet betalen :lol:
Puddingtarzan to the rescue!

Lynn
Bead Intelligent
Berichten:1493
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Lynn » vr 07 dec 2007 10:22

Mooie site!

Gesloten