Lidmaatschap bead & button ?

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:
Lidmaatschap bead & button ?

Bericht door Lissie » vr 30 nov 2007 21:28

Voor mijn verjaardag krijg ik een jaarabonnement op Bead & button. Nou heb ik alleen twee vraagjes:

- Laatst zag ik hier de URL van een Nederlandse site voorbij fietsen, waar je abonnementen op buitenlandse tijdschriften kan afsluiten. Wie kan me helpen aan die URL?

- En wat is handiger, via die nederlandse website, of direct bij Bead & Button. Scheelt dat erg veel in de kosten? komt het van Bead & button wel altijd aan of gaat dat ook wel eens mis?


Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 30 nov 2007 22:05

De nederlandse site heb ik nooit gezien of van gehoord, maar kan wel zeggen dat het rechtstreeks misschien goedkoper is wegens valuta verschil, en dat ik iets van 2 jaar abbo heb gehad, ook op beadstyle, en altijd goed aangekomen. Ze versturen het toevallig vanuit Duitsland. Zeker container vol tijdschriften naar Duitsland en vanaf daar verder door heel Europa. ;)

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Bericht door Moon » vr 30 nov 2007 23:13

Hoi Lissie,
Toevallig heb ik het op jouw forum er laatst ook over gehad, omdat ik ook graag een abonnement wilde en geen credit card heb, vroeg ik mij af op welke manier er nog meer betaald kon worden. Ik ben daar nog niet veel wijzer van geworden.

De link die jij waarschijnlijk bedoelt is http://www.englishmagazines.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik me niet vergis is het abonnement wel 15 euro duurder dan een rechtstreeks abonnement.
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 30 nov 2007 23:33

Ik denk dat ik die ook heb gezien, maar ik heb me zojuist suf zitten zoeken en hem niet kunnen vinden.... sorry!
~Audrey~

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » za 01 dec 2007 00:44

Ik heb mijn abonnement rechtstreeks bij BeadStyle en ik betaal maar iets van 36 dollar voor een jaar. Dat is inclusief verzending. Omgerekend kost het je dan ongeveer 25 euro.

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » za 01 dec 2007 12:03

ik heb hem rechtstreeks bij B&B; goedkoper en prima op tijd! Ik ben nu al een paar jaar lid en nog nooit problemen mee gehad!
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Bericht door Moon » za 01 dec 2007 13:29

Even een vraagje aan de dames die lid zijn. Is er ook een andere manier om te betalen dan met creditcard of visa? Bijvoorbeeld d.m.v. een bankoverschrijving?
Groetjes van Monica

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 01 dec 2007 20:21

Bedankt allemaal meiden!
Ik heb de prijzen vergeleken, bij englishmagazines ben je ca. 50 euro kwijt, en direct bij B&B maar 38 dollar (ca. 30 euro). Dat scheelt dus 2 tientjes, dus ik heb hem maar meteen bij B&B besteld. Ik hoop dat ze netjes op tijd komen, net als bij Elsje.

Spannend... ik kan niet wachten..!


@Moon: ze accepteren Visa, Mastercard, Discovery en American Express. Dus allemaal via amerikaanse banken.
Misschien kun je de betaling via iemand anders laten lopen? Veel mensen hebben Visa bij hun anwb-pas of een speciale internet-visa/mastercard.

Gebruikersavatar
Annelies1958
Bead Dreamer
Berichten:517
Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
Locatie:Leiden

Bericht door Annelies1958 » za 01 dec 2007 21:00

Hoi,

Ik heb een abo op de BeadStyle genomen.
Ik koop 'm hier los bij de Bruna voor net geen € 9,--.
Een abo kost $ 29,95 en dat is ongeveer € 21 .....
En dan krijg ik er wel 6 tijdschriften voor.
ben benieuwd wanneer de eerste gaat komen ......
Groetjes, Annelies

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » za 01 dec 2007 21:18

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Kalmbach, ik had een Beadstyle abonnement en ik vernieuw hem binnenkort.
Voor een betaling naar Kalmbach is echter wel een creditcard benodigd.

Ze sturen op tijd, zijn betrouwbaar en goedkoop. Ook de service is goed. Ooit kreeg ik een julinummer terwijl ik het meinummer nog niet had dus stuurde ik een mailtje. Ik kreeg een vriendelijk mailtje terug, hun excuses en zonder vragen kreeg ik hem meteen opnieuw toegestuurd! Uiteindelijk kwam een maand later alsnog het meinummer aan, maar die mocht ik houden van Kalmbach. Netjes toch?
Ik merkte altijd dat er stempeltjes uit Zurich en Frankfurt opzaten, dus de tijdschriften leggen best een flinke reis af! Ik merkte ook dat de tijdschriften altijd net iets eerder in je bus vallen dan ze bij de boekhandel zijn.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 dec 2007 23:36

Ja klopt, ze worden hier verstuurd vanuit Duitsland.
Hm, krijgt haast zin weer abbo te nemen...had het aantal jaren, maar heb nog paar tijdschriften die dicht zijn wegens tijdgebrek. oh ja, nou weet ik weer het nadeel, er is zoveel reclame in!!! maar qua bezorging is het altijd goed gegaan, en ook netjes, je abonnement wordt niet automatisch verlengd, dus geen ingewikkeld gedoe met afmelden als je het niet meer wil. krijg gewoon meerdere keren melding te betalen, that's it.

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » zo 02 dec 2007 00:05

De reclame vind ik juist wel prettig. Het is grotendeels achterin, en op die manier blijft het tijdschrift bestaan en kom je nog eens leuke webwinkels tegen. :) Zelf 'stoor' ik me er niet meer aan.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 02 dec 2007 11:05

Misschien is het inmiddels veranderd, maar toen ik nog abbo had was het zowat om de 2 pagina's. Als het alleen achterin is vind ik het ook niet erg, maar je bleef het tegenkomen en kan ook altijd 3 kaartjes met reclame eruit halen.

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » zo 02 dec 2007 12:30

Ik weet niet over welk tijdschrift dit gaat, maar de BeadStyle stikt nog steeds van de reclame. Het is zo'n beetje om en om, reclame, artikel, reclame, artikel etc. Wat ik zelf heel jammer vindt is dat ze ook reclame tussen een artikel plaatsen. Dus bijvoorbeeld als je twee pagina's voor je hebt: artikel linksboven, reclame linksonder, vervolg van artikel rechtsboven, reclame rechtsonder. Dat is eigenlijk wat ik enorm storend vind, dat een artikel wordt onderbroken voor reclame.

De reclame zelf heeft ook z'n voordelen, er staan vaak leuke sieraden op (inspiratie!) en adresjes van webwinkels. :wink:

Gesloten