Novastar Jewels - mijn winkel is online

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Nadja
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:vr 09 nov 2007 10:39
Novastar Jewels - mijn winkel is online

Bericht door Nadja » ma 19 nov 2007 16:40

Hoi

Mijn klein webwinkel is nu online. er is nog een klein groen fout in en volgens mijn collega zijn er ook nog genoeg nederlandse schrijffouten :oops:

http://www.novastar-jewels.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Graag zal ik willen weten, hoe jullie mijn webwinkel vinden, wat misschien nog beter kan enz.
Omdat ik pas twee jaar in nederland woon zijn er ook nog een aantal schrijffouten. die moeten wel nog weg :)

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » ma 19 nov 2007 18:28

je site ziet er heel er leuk uit, vrolijk ook!
Ik zou alleen je voorwaarden even doorlezen, zitten veel fouten in, dubbele teksten en de zinsopbouw zit ook wat apart in elkaar.
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Bericht door poing » ma 19 nov 2007 18:34

En haal best zo snel mogelijk die gejatte foto's uit je banner! Dat is illegaal ... Er staat niet voor niets een watermerk van istockphoto in :roll:
ipoingtudut

Karin
Bead Discoverer
Berichten:22
Lid geworden op:zo 18 nov 2007 13:36
Locatie:Leusden
Contacteer:

webwinkel

Bericht door Karin » ma 19 nov 2007 21:39

Hallo Nadja,

Ik heb net je nieuwe webwinkel even bekeken. De opzet is leuk en mooi, maar ik vind de foto's niet erg duidelijk, ook niet als je ze vergroot. Misschien is het een idee om een andere achtergrond te gebruiken met het fotograferen. Heel veel succes, groetjes

Nadja
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:vr 09 nov 2007 10:39

Bericht door Nadja » di 20 nov 2007 11:53

bedankt voor de tipps. ik heb een vriendin gevragt om de voorwaarden te checken maar zij heeft nog geen tijd gehad :( en zelf zie ik de fouten niet.
haha dat met de foto heb ik niet gezien. ik heb de originellen wel. alleen de foute gepakt. mijn vriend is grafische vormgever en heeft mij met de site geholpen :)

wat gebruiken jullie voor achtergrond? ik heb een zwart shirt ondergelegt.
ik heb een nieuwe digitaalcamera met macrozoom. moet alleen ff nog oefenen. mijn handen willen nooit rustig blijven :lol:

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » wo 21 nov 2007 16:18

Op een originele cd staan geen foto's met logo erdoorheen. Denk dat hij ze dan van zijn werk "geleend" heeft. Mag ook niet aangezien het bedrijf voor die cd's betaald :?

Nadja
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:vr 09 nov 2007 10:39

Bericht door Nadja » wo 21 nov 2007 17:04

nee we hebben eerst de fotos illegal afgehaald om ze in de site te passen en te kijken welke het beste past. daarna hebben we ze gekocht.
maar hij heeft vergeten het eene foto te wisselen :)
dus ik hoop dat hij snel tijd vindt het goed te zetten en ook die eene groene streep weg te halen.
fotos staan in de php gedeelte. daar ga ik niet aanzitten anders werkt de hele site niet meer.

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » do 22 nov 2007 00:53

Oh zo, anders kan je alsnog problemen krijgen. dat is natuurlijk niet de bedoeling :) Heb trouwens niks over je site gezegt nog maar ziet er mooi uit. Inderdaad even laten checken op spelling en de foto's proberen mooier te krijgen. Maar verder mooi en overzichtelijk.

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 23 nov 2007 14:40

Mooie vrolijke site! :D Bij de sieraden laat je nu 4 sieraden tegelijkertijd ziet. Daarna moet men doorklikken naar de volgende pagina. Ik zou wat meer sieraden op een pagina laten zien. Want anders krijg je teveel verschillende pagina's en willen bezoekers misschien niet meer de moeite nemen om verder te kijken...
Nadja schreef: wat gebruiken jullie voor achtergrond? ik heb een zwart shirt ondergelegt.
ik heb een nieuwe digitaalcamera met macrozoom. moet alleen ff nog oefenen. mijn handen willen nooit rustig blijven :lol:
Ik gebruik meestal wit papier als achtergrond. Kettingen fotograaf ik meestal op een sieradenhals. De achtergrond maak ik dan zwart met een fotobewerkingsprogramma.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 23 nov 2007 17:08

Nadja schreef:
wat gebruiken jullie voor achtergrond?
Ik gebruik al heel lang mijn witte ikea-tafeltje :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » vr 23 nov 2007 17:22

Nadja schreef:wat gebruiken jullie voor achtergrond? ik

een wit a4-tje, meer niet
X Sanne
:flirt:

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » vr 23 nov 2007 20:41

ook een wit papier :D

Nadja
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:vr 09 nov 2007 10:39

Bericht door Nadja » ma 26 nov 2007 11:23

Dat met de 4 sieraden op een keer laten zien is in het programma vastgelegt, dus ik kan het zelf niet veranderen.
En 4 stuk vindt ik leuk overzichtlijk.

haha aan zo iets makkelijks als een A4 papier heb ik niet gedacht :)

Gesloten