Ik kreeg gisteren een mailtje.....

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
Magic-Woman
Bead Dreamer
Berichten:613
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 01:11
Locatie:Roosendaal

Bericht door Magic-Woman » do 29 apr 2004 20:36

hey meiden het spijt me
Ik ga niet mee want ik heb uitnodiging gehad van een vriendin voor een feest die wat verder van roosendaal woont en daar ga ik liever naar toe want ik zie haar niet vaak dus daar ga ik liever naar toe :)
sorry...
veel plezier iedergeval :wink:
-=Liefs Wendy=-

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » do 29 apr 2004 20:39

Jammer Wendy en Judith dat jullie niet mee gaan....volgende keer beter.
Linda en Pee komen jullie dan naar mij? Dan zie ik jullie zaterdag wel.

Groetjes, Zus

Gebruikersavatar
Magic-Woman
Bead Dreamer
Berichten:613
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 01:11
Locatie:Roosendaal

Bericht door Magic-Woman » do 29 apr 2004 20:40

ja volgende keer ga ik wel mee hoor maar deze keer ging mijn keuze toch naar iets anders
-=Liefs Wendy=-

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » do 29 apr 2004 20:57

Jammer Wendy en Judith dat jullie niet mee gaan....volgende keer beter.
Linda en Pee komen jullie dan naar mij? Dan zie ik jullie zaterdag wel.

Groetjes, Zus

Is prima,

Ik laat je nog weten hoelaat.. kun je in de buurt bij jou pakeren.. ik heb nog niet echt een idee waar je woont:S ik ga zo effe paps te hulp vragen! je hoort nog van me!

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » vr 30 apr 2004 00:22

Ik hoor het wel van je Linda. Je kunt de auto voor ons huis kwijt (parkeergeld) en anders in de zijstraat (gratis).
Heb je het al aan je vader gevraagd anders zal ik je wel even mailen.

Groetjes, Zus

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Bericht door Ellen » vr 30 apr 2004 18:00

Laten jullie weten hoe het was? Had ook wel meegewild, maar helaas ik moet werken. :?
Ben woensdag in de Biggelaar geweest bij "Connie's creatief", ik vond de keuze wat kralen betreft niet zo groot.
Dan is het bij de "Coccinelle" in Bergen op Zoom wat groter naar mijn idee. Ik kon helaas niet meer naar van de Kasteele, al is dat voor mijn portomonnee beter denk :D
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » vr 30 apr 2004 18:13

Jammer dat je niet mee kan, maar we laten zeker wel ff wat weten! Connie's creatief is ook niet zo super hoor! Ik ben vorige week nog in Bergen geweest bij de Regenboogslang, daar heb ik een paar goedkope kettingen gekocht. Kasteelen heeft wel meer kralen, maar is ook niet supergeweldig.
We moeten nog eens dichtbij een andere goede winkel zoeken..

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 02 mei 2004 13:35

Jammer dat jullie niet mee gegaan zijn... maar ik heb mijn oogjes uitgekeken. Leuke mensen die mooie dingen aanbieden tegen een goedkoop prijsje! Ik ga er zeker nog heen... want vonden jullie Pee of Zus???? Ik ben super blij me de ringen... al word het een prulwerkje! Ze hadden nog een grote bestelling gedaan maar die was jammer genoeg nog niet binnen..

Gebruikersavatar
Zus
Bead Lover
Berichten:499
Lid geworden op:wo 21 apr 2004 10:51
Locatie:Roosendaal
Contacteer:

Bericht door Zus » zo 02 mei 2004 14:42

Pienjo schreef:Jammer dat jullie niet mee gegaan zijn... maar ik heb mijn oogjes uitgekeken. Leuke mensen die mooie dingen aanbieden tegen een goedkoop prijsje! Ik ga er zeker nog heen... want vonden jullie Pee of Zus???? Ik ben super blij me de ringen... al word het een prulwerkje! Ze hadden nog een grote bestelling gedaan maar die was jammer genoeg nog niet binnen..
Ook ik heb mijn ogen uitgekeken.... heb leuke kralen gekocht... zal eens kijken of het vanavond lukt om er iets van te maken. Nu lukt het niet... Gerald wil met de kralen spelen...
Ik ga de volgende keer als het lukt weer mee hoor...
Ik vond het ook heel leuk om Linda en Petra te ontmoeten.

Groetejs, Zus

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 02 mei 2004 14:53

Zus schreef:
Pienjo schreef:Jammer dat jullie niet mee gegaan zijn... maar ik heb mijn oogjes uitgekeken. Leuke mensen die mooie dingen aanbieden tegen een goedkoop prijsje! Ik ga er zeker nog heen... want vonden jullie Pee of Zus???? Ik ben super blij me de ringen... al word het een prulwerkje! Ze hadden nog een grote bestelling gedaan maar die was jammer genoeg nog niet binnen..
Ook ik heb mijn ogen uitgekeken.... heb leuke kralen gekocht... zal eens kijken of het vanavond lukt om er iets van te maken. Nu lukt het niet... Gerald wil met de kralen spelen...
Ik ga de volgende keer als het lukt weer mee hoor...
Ik vond het ook heel leuk om Linda en Petra te ontmoeten.

Groetejs, Zus
Dat vond ik dus ook!!! Weet je eindelijk wie iemand is! ik kreeg vandaag al een mailtje.. ze probeert voor me aan koper ketteldraad te komen!!! Super vind ik dat! maar ik ga eerst op vakantie genieten en daarna even wat dingen maken... en daarna pas weer kopen (maja das de planning... :oops: )

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 02 mei 2004 15:13

Zo ik ben net thuis in het Zeeuwse land en meteen al ff achter de pc gedoken :oops: (nah ja heb al wel mijn loodzware tas met kralen uitgepakt ...)
Leuke dingen gekocht en gezien... 3 kralenwinkels gehad alweer... das slecht voor je portemonnee kan ik je vertellen!
Maar wel erg leuk om weer eens andere mensen te ontmoeten die ook met kralen bezig zijn!
Ik ga (hoop ik) snel weer wat maken met de nieuw gekochte dingen!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Gesloten