Nieuwe kleuren, dringend raad gevraagd

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:
Nieuwe kleuren, dringend raad gevraagd

Bericht door katskralen » wo 14 nov 2007 19:07

Hoi dames,

Ik zou mijn site nogmaals nieuwe kleurtjes willen geven. Maar dit is een heel werk, vandaar dat ik al op voorhand jullie mening zou willen hebben.

Ik heb de kleuren aangepast op de home-pagina, dus je gaat naar http://www.katskralen.be" onclick="window.open(this.href);return false; , kiest dan voor Nederlands, en dan de pagina waar je op terecht komt.

Wat vinden jullie van die kleuren? Graag zo rap mogelijk antwoord, want nu is het natuurlijk helemaal geen zicht nu niet alle pagina's dezelfde kleur hebben.

Indien jullie ze mooi vinden ga ik verder met aanpassen, anders zijn we terug naar af.

Alvast bedankt!

Katrien
Laatst gewijzigd door katskralen op wo 14 nov 2007 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 14 nov 2007 19:19

Ik ben niet zo weg van die kleur, het gaat, niet lelijk maar ook niet erg mooi. maar ja smaken verschillen. Als je een plaatje erop zet moet je er wel opletten of er geen witte randjes omheen zitten, dat staat niet mooi. Bij een donkere achtergrond valt dat op.
Haal even de , weg achter je link bij je bericht hierboven, daarom werkt de link niet.

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 14 nov 2007 19:43

Bedankt Hennie, ik heb alvast de link aangepast, ik wacht nog verdere reacties af.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 14 nov 2007 20:37

Vind het roze mooier dan het groen eigenlijk, maar vind je logo er niet zo mooi bij staan :oops: Indien mogelijk zou het ook mooi zijn als je de scrollbalk aan kunt passen omdat die links zo in het midden van de pagina is, is deze zo duidelijk in beeld. Mag ik ook nog zeggen dat ik je eerste pagina een beetje rommelig over vind komen of ben ik dan een heel naar mens :o
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 14 nov 2007 21:05

Klopt, mijn logo is gemaakt voor de oorspronkelijke kleuren, en ik ken er zelf absoluut niets van, dus als ik mijn achtergrond verander, past het logo er niet bij :(
Welke eerste pagina bedoel je? Die met de taalkeuze? Bij mij ziet die er niet rommelig uit, maar bv. op het scherm van op mijn werk wel.
Was ik maar niet zo'n ongelooflijke computernul...

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » wo 14 nov 2007 21:16

Ik vind het groen wel fris en leuk. Maar de rand met je menu in enz vind ik iets te khaki ipv echt bruin.

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » do 15 nov 2007 00:57

Ik vind je franse pagina mooier dan je nederlandse, ook de kleur.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 15 nov 2007 09:27

Dat ben ik eigenlijk wel met Hennie eens.........zou alleen dan de bovenste bruine balk weer dezelfde kleur geven als die met je menu..... Als iemand een logo voor je zou maken, kun je die dan wel zelf invoegen als je de afbeelding krijgt :?: Ik wil best even kijken wat ik kan doen als je verteld wat je zou willen.

Weet niet wat voor programma je gebruikt maar ik heb nog wel de code om je scrollbalk aan te passen maar ik heb er niet genoeg verstand van om te zeggen of deze code in elk programma te gebruiken is :oops: ik gebruik zelf dreamweaver.......
Laatst gewijzigd door Mar-JoYa op do 15 nov 2007 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Kralenimpressie
Bead Fan
Berichten:310
Lid geworden op:di 07 feb 2006 21:18
Locatie:Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Kralenimpressie » do 15 nov 2007 09:50

Ik vind het een beetje een vieze bruinige kleur....waarom zou je eigenlijk kleur willen gebruiken in je hoofdpagina (dus waar je artikelen komen te staan), dit maakt het vaak minder zakelijk. Ik wil je best helpen om een eerste opzet te maken.
Brand als sinds 1,5 jaar en haar eigen kraaltjes!

Gesloten