Site eindelijk update

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:
Site eindelijk update

Bericht door Saskia » zo 11 nov 2007 21:13

Na een jaar niks gedaan te hebben aan mijn site is deze eindelijk ge-update vandaag. Vorige keer tips gekregen om de beginpagina weg te laten en meer info bij de kettingen te plaatsen. Ben er mee bezig geweest en wil nu alleen nog een venster als je met de muis op de foto gaat staan. Dan kan ik er meer info in kwijt. Nog mer commentaar/tips?

http://www.prachtig-mooi.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Sanne
Bead Dreamer
Berichten:686
Lid geworden op:zo 08 okt 2006 21:43
Locatie:Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sanne » zo 11 nov 2007 22:23

ik vind het jammer dat al je foto's onscherp zijn, onder is het scherp maar bovenin zijn alles foto's onscherp.
Je zou kunnen proberen je foto's van iets verderaf te nemen of een makro stand proberen.
X Sanne
:flirt:

Lynn
Bead Intelligent
Berichten:1493
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 11:43
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Lynn » ma 12 nov 2007 08:50

Leuke website maar ik ben het met Sanne eens dat sommige foto's ietwat onscherp zijn.

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » ma 12 nov 2007 09:04

Hoi,
Ziet er mooi uit.
Ik vind het jammer dat je op je homepage de scrollbar ziet terwijl er niets te scrollen is, ben het wel eens met de anderen over de foto's.
Verder staat er erg weinig informatie op zoals verzendkosten ed.
En ik vind je erg (te?) goedkoop.
Succes ermee.
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 12 nov 2007 09:27

Ik vind de foto's ook niet super en waar zijn je algemene voorwaarden of tenminste informatie? Je moet daar meteen voor e-mailen en dat doen veel mensen niet denk ik. Ik toch niet. Verder zou ik die zsm gewoon vervangen door zo snel mogelijk, dat staat toch netter. En ik vind je ook veel te goedkoop.

Gebruikersavatar
kraaltje02
Bead Interested
Berichten:183
Lid geworden op:zo 28 okt 2007 16:35
Contacteer:

Mooi

Bericht door kraaltje02 » ma 12 nov 2007 15:51

Heel mooi!!
Groetjes Tess.

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » ma 12 nov 2007 22:20

Ik zal jullie commentaar in mijn overweging meenemen. Ik verkoop voornamelijk aan mensen die ik via via ken en geef sieraden mee ipv verzenden. Voorwaarden waar nodig mail ik mee met mijn antwoord en mensen weten dat ook. Maar het mag idd ook wel iets uitgebreider op de site. Ik maak de sieraden voor de lol en wil dit ook blijven doen. Hoef er niks aan te verdienen behalve een klein extratje, wil ik alleen mijn materiaal eruit.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 12 nov 2007 23:42

Ziet er goed uit!
Ik vind je fotos wel mooi hoor, het heeft wel wat dat de alleen de voorgrond scherp is (gebruik ik zelf ook wel eens).

De enige opmerking die ik verder heb is dat de omschrijving van je sieraden een beetje cryptisch is. Ik zou in plaats van bijvoorbeeld "glas metaal swarovski" zoiets zetten als "korte ketting in zwart en paars van glas, metaal en swarovski" of iets dergelijks.
~Audrey~

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 13 nov 2007 20:37

Saskia schreef:Ik zal jullie commentaar in mijn overweging meenemen. Ik verkoop voornamelijk aan mensen die ik via via ken en geef sieraden mee ipv verzenden. Voorwaarden waar nodig mail ik mee met mijn antwoord en mensen weten dat ook. Maar het mag idd ook wel iets uitgebreider op de site. Ik maak de sieraden voor de lol en wil dit ook blijven doen. Hoef er niks aan te verdienen behalve een klein extratje, wil ik alleen mijn materiaal eruit.
Dat is natuurlijk je goed recht, maar door via een website te verkopen loop je kans dat er ook niet bekenden komen kijken en dan misschien wel iets willen kopen (hoop je vast ook wel een beetje) en dan zou het jammer zijn als zij weggaan omdat ze gegevens missen.

Succes ermee.
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door Saskia » vr 16 nov 2007 16:12

flapflap schreef:Ziet er goed uit!
Ik vind je fotos wel mooi hoor, het heeft wel wat dat de alleen de voorgrond scherp is (gebruik ik zelf ook wel eens).

De enige opmerking die ik verder heb is dat de omschrijving van je sieraden een beetje cryptisch is. Ik zou in plaats van bijvoorbeeld "glas metaal swarovski" zoiets zetten als "korte ketting in zwart en paars van glas, metaal en swarovski" of iets dergelijks.
Omschrijving is een beetje uit noodzaak geworden zoals die is. Ik ben bezig om een venster te maken dat verschijnt als je op de foto staat met je cursor. Daar kan ik dan wat meer info in kwijt en een betere omschrijving. Ik wilde nu alleen de update plaatsen omdat er al veel mensen gevraagd hadden naar kettingen voor de feestdagen.
Emberlynn schreef: Dat is natuurlijk je goed recht, maar door via een website te verkopen loop je kans dat er ook niet bekenden komen kijken en dan misschien wel iets willen kopen (hoop je vast ook wel een beetje) en dan zou het jammer zijn als zij weggaan omdat ze gegevens missen.

Succes ermee.
Is ook een waar punt, over het algemeen ga ik er vanuit dat iedereen het wel weet en meestal geef ik kettingen mee via via. Maar voor de anderen mensen is het wel fijn als de info erop staat. Het staat tenslotte openbaar op internet.

Bedankt allebei

Gesloten