Is dit nou goedkoop?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24
Is dit nou goedkoop?

Bericht door ellytje » za 24 apr 2004 10:42

Hallo allemaal,
Ff een vraagje van mij:
Ik kwam de volgende kralen tegen op marktplaats:
kralen luxe rode mix

25 stuks voor EUR 3,75
Is dit een goeie prijs voor zulke kralen of hebben jullie ze ergens anders goedkoper gezien?
groetjes Elly
Laatst gewijzigd door ellytje op za 24 apr 2004 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 24 apr 2004 10:45

Hoi Elly, de link die je hierboven plaatste is voor 300 kralen... ik geloof niet dat je die bedoeld??
Omdat jij het over 25 stuks hebt..
Wat voor soort bedoel je?
Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » za 24 apr 2004 10:45

oeps de link klopt niet

Kan de goeie link niet geven maar je kan zoeken op: kralen luxe rode mix

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 24 apr 2004 10:58

Hoi Elly,

Ik koop nooit zulke kralen omdat het mijn smaak niet echt is.. maar ik zou in iedergeval mailen met de vraag welke maat ze zijn.. want dat staat er niet bij.. en of je echt ongeveer krijgt wat er op de foto staat.. want sommige mensen zijn heel goed in "mooie foto's" maken.

Misschien dat er mensen zijn die deze soort kralen wel af en toe kopen en een beetje een richtprijs weten.

Succes in iedergeval!

Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
Pee
Bead Aholic
Berichten:4328
Lid geworden op:zo 25 jan 2004 23:10
Locatie:Breskens
Contacteer:

Bericht door Pee » za 24 apr 2004 11:17

Hai,
Ik had ze ook al eens gezien. En erop geboden, geen bericht gekregen... Later maar direct een email verstuurd naar de aanbieder, ook een tip die hier ergens op het forum stond. Duurde lang voordat ik antwoord had, maar ik heb ook nog niet besloten of ik ze ga nemen.. ze adverteren er regelmatig mee.. dus of ze de kralen niet kwijt kunnen of ze hebben er superveel van... heb eigenlijk geen idee
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 24 apr 2004 11:23

Hoi,

Moet je maar eens alle advertenties van deze persoon aanklikken.. die heeft echt mega veel soorten kralen, het is niet zomaar iets wat ze kwijt wil.. eigenlijk is het gewoon een hele kralenwinkel die ze online heeft staan.
Maar tip koop niet haar jasseron (zie technieken en dan jasseron armband..) want die had ik dus wel gehaald :-(

Groetjes Eelke

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » za 24 apr 2004 12:19

Pee schreef:Hai,
Ik had ze ook al eens gezien. En erop geboden, geen bericht gekregen... Later maar direct een email verstuurd naar de aanbieder, ook een tip die hier ergens op het forum stond. Duurde lang voordat ik antwoord had, maar ik heb ook nog niet besloten of ik ze ga nemen.. ze adverteren er regelmatig mee.. dus of ze de kralen niet kwijt kunnen of ze hebben er superveel van... heb eigenlijk geen idee
had je dan wel de vraagprijs geboden? of lager? want als je lager biedt dan de vraagprijs hebben sommige aanbieders geen zin om te reageren, ondanks dat je de enige bieder bent.
ik heb wel eens eerder bij Marga besteld; minerale splitkralen en had toen goed contact met haar.
misschien een keertje 1 setje bestellen en dan als het bevalt meer...

groetjes Elly

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 24 apr 2004 16:23

Ik had haar 2 keer gemaild voor 6 paketjes van die 'collectie'
en naar een irritant mailtje van mij kant reageerde ze eindelijk. Ik weet ook niet wat er met die kralen is maar er zit iets in me dat het niet klopt of dat het niks is.....ik twijfel ook nog over de prijs....

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 25 apr 2004 18:04

Ik heb de foto niet gezien maar worden ze verkocht door ene Marga. als dat zo is en je spreek haar aan via de mail en je wilt echt wat van haar kopen moet je even vragen of ze er een leuk prijsje van maakt, bij mij heeft ze dat twee keer gedaan en dat scheelde toch behoorlijk! Beetje onderhandelen :wink:

Gebruikersavatar
Pienjo
Bead Hysteric
Berichten:3071
Lid geworden op:za 21 feb 2004 11:45
Locatie:Wouw
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 25 apr 2004 19:01

Ik had Marga ook gemaild maar ze wilde niks van de prijs af doen jammer genoeg...

Gebruikersavatar
sharon
Bead Intelligent
Berichten:1350
Lid geworden op:di 15 apr 2003 13:28
Locatie:Waarland
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 25 apr 2004 19:10

Ooh wat raar, misschien kwam het omdat ik best veel besteld had. Jammer maar toch blijven proberen misschien gaat het lukken, nee heb je kan je krijgen :lol:

Gebruikersavatar
renata
Bead Believer
Berichten:227
Lid geworden op:wo 17 mar 2004 12:49

Bericht door renata » ma 26 apr 2004 19:28

Ik heb van diezelfde mix de groene, gele en blauwe kleuren gekocht. Gewoon tegen de prijs waar ze voor staan, 3.75. En ik kreeg binnen 2 ? 3 dagen reactie en na betalin waren de kralen ook snel binnen. Dus ik had er geen problemen mee....

En ze had ook hele goedkope jasseron: 6mm, 1 meter voor 3,40.
byeeeee

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » ma 26 apr 2004 21:11

waren de kralen een beetje het geld waard?
groetjes Elly

eelkehas
Bead Addict
Berichten:2206
Lid geworden op:vr 27 feb 2004 22:22
Locatie:Eibergen
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 26 apr 2004 22:01

Hoihoi!!

En die jasseron had ik dus gekocht (zie techniek jasseron armband) voor de foto. Maar die was dus geen jasseron maar rare bijna hoekige ringetjes aan elkaar.. helaas.. (was ook te mooit om waar te zijn ;-) )
Het is vast prima te gebruiken voor iets.. maar ik ben er nog niet echt achter waar voor ;-)

Groetjes Eelke

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » di 27 apr 2004 13:36

Hallo allemaal,
Ik bestel heel vaak kralen etc bij haar, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben!
Idd als je te laag bied zal ze er niet op reargeren, helaas, maar ook wel te begrijpen natuurlijk.
Ik ben altijd erg tevreden met de kwaliteit van de spullen die ze levert, vandaar dat ik ook vaak bij haar bestel.
En die rode kralen die ze voor die prijs aanbied zijn het wel waard.
Jolanda

Gesloten