Sieradenbeurs in Leiden.

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » za 24 apr 2004 18:54

En?!? Voor de mensen die vandaag zijn geweest:
Hoe was het? Beetje goed kralenaanbod?
ben erg benieuwd. Ik ga namelijk morgen.
groetjes Elly

Gebruikersavatar
miekel
Bead Addict
Berichten:2144
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 17:32
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door miekel » za 24 apr 2004 19:18

Ik ben vandaag geweest met Christina, we vonden het de moeite waard en hebben de euro's lekker laten rollen :lol:
Vraag me alleen af of de sieradenshops nog wel wat hebben verkocht.
Volgens mij kwam het merendeel van de dames voor de kralen :wink:
Groetjes, Annemieke

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sieradenshop
Bead Starter
Berichten:83
Lid geworden op:vr 02 apr 2004 07:43
Locatie:Hellevoetsluis
Contacteer:

Bericht door Sieradenshop » za 24 apr 2004 19:47

:lol: leuk, leuk, leuk!!! :lol:
Ik ga volgende maand naar Spijkenisse omdat de reactie?s vrij verschillend waren en dat voor mij in een 15 minuten te rijden is...
8) Maar nu ik dit hoor heb ik er weer helemaal zin in... :olifant:
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 24 apr 2004 20:15

er waren veel kralenstands ja, nou ja, vooral veel sieradenstands die ook hun restjes kralen verkochten. en de drukte was prima, volgens mij had niemand echt last van drukte.

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » zo 25 apr 2004 09:56

Ik had zelf meer standjes verwacht. Ik vond het toch vrij klein, het meerendeel was dat paranormale gedoetje. Toch heb ik wel aardig wat kunnen kopen. Ik miste Gwen alleen...die had ik weleens willen zien.

Hey Annemiek, was Christina met jou?? Ik heb jou wel gezien namelijk maar Christina niet haha.

Ik en Judith zijn een uurtje binnengeweest ongeveer...daarna zijn we nog in Leiden wezen shoppen...tenminste toen we het centrum eenmaal gevonden hadden :lol:

Was wel een supergezellig dagje!

xxx Marije

Gebruikersavatar
~love~
Bead Dreamer
Berichten:506
Lid geworden op:wo 07 mei 2003 16:09
Locatie:Roosendaal

Bericht door ~love~ » zo 25 apr 2004 10:03

Het was zeker gezellig :wink: :D

Alleen idd wel jammer dat het meer para was,maar ja heb nog
leuke dingetjes gekocht :D
Liefs judith

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » zo 25 apr 2004 10:32

Wie gaan er vandaag nog?
Kheb niet zo'n zin om in mn 1tje te gaan :(
groetjes Elly

Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 25 apr 2004 17:30

Marije schreef:Ik had zelf meer standjes verwacht. Ik vond het toch vrij klein, het meerendeel was dat paranormale gedoetje. Toch heb ik wel aardig wat kunnen kopen. Ik miste Gwen alleen...die had ik weleens willen zien.

Hey Annemiek, was Christina met jou?? Ik heb jou wel gezien namelijk maar Christina niet haha.

Ik en Judith zijn een uurtje binnengeweest ongeveer...daarna zijn we nog in Leiden wezen shoppen...tenminste toen we het centrum eenmaal gevonden hadden :lol:

Was wel een supergezellig dagje!

xxx Marije
Yep!, ik was er ook :wink: :oops: WEER te veel geld uitgegeven...HET was erg leuk ik was met Miekel :wink: Ik heb je ook niet gezien! :cry: nee ik was offcourse weer helemaal in trance van al dat moois ! Ik denk in het algemeen dat er meer onderdelen en kralen werden gekocht dan Sieraden..
Heb natuurlijk Sandra, Linda P en Siranda gezien ..laatstgenoemde wil ik nog bedanken!! En Linda ook :wink: en Sandra had mooie standborden voor haar Kralen en natuurlijk ook wat gekocht :wink:

Ja die Paraview was ook wel druk..was eigelijk toch wel nieuwsgierig.. ik zag dat iemand werd gemasseerd :? en al die toestanden meer..ik wilde eerst gaan om te kijken of iemand zo'n paragnost kon zien of ik verslaafd aan de Kralen was en hoe die mij er misschien af kon helpen HIHIHI

Nou ja ..het mag voor mij vaker komen zo'n beurs.. maarre een flinke knip heb JE nodig want de munten zijn op voor je het weet :oops: :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » zo 25 apr 2004 18:10

Haha ja ik heb geen enkel sieraad gekocht..
Vond de horloges van t Ketteltje ook erg leuk...denk dat ik die nog wel ga bestellen..


En zon beurs is idd slecht voor je portemonnee!!
Al had ik minder geld aan kralen uitgegeven dan ik verwacht had...maar die heb ik weer aan mijn andere tic uitgegeven...weer een tas erbij!!

Gebruikersavatar
Christina
Bead Believer
Berichten:273
Lid geworden op:vr 25 apr 2003 15:39
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Christina » zo 25 apr 2004 18:14

Hihihaha gelukkig heb ik geen Tassen'tic''.. moet er ook nog bijkomen {slik}{Hihi} nee gister kwam ik er pas achter HOE verslaafd ik ben... :oops:

maar goed leve de Kralen!!!!! :wink:
Liefs Christina
Love For Beads
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 25 apr 2004 20:17

hee marije, jammer dat ik je niet had gezien, was wel nieuwsgierig. of ben je helemaal niet langs me gekomen?
ikzelf ben blij dat het weer voorbij is, het kostte nog best veel tijd allemaal. maar het is nu klaar dus dan kan ik weer lekker aan de nieuwe internetshop gaan werken, lekker nerden. 8) :lol: :P

Gebruikersavatar
nancy
Bead Starter
Berichten:99
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 19:00
Locatie:Boskoop
Contacteer:

Bericht door nancy » ma 26 apr 2004 06:25

Ik vond de sieradenbeurs erg leuk.
Je zag wel precies waar er kralen verkocht werden want daar was het erg druk.
Ik vond dat sandra een mooie presentatie had voor haar kralen. Erg leuk.
Jammer dat ik annemiek en christina niet gezien heb.
Heb ik weer leuke dingen gekocht en leuke ideeen opgedaan.


groetjes
nancy

Gebruikersavatar
Marije
Bead Fan
Berichten:372
Lid geworden op:zo 09 mar 2003 11:27
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Marije » ma 26 apr 2004 18:20

sandra schreef:hee marije, jammer dat ik je niet had gezien, was wel nieuwsgierig. of ben je helemaal niet langs me gekomen?
ikzelf ben blij dat het weer voorbij is, het kostte nog best veel tijd allemaal. maar het is nu klaar dus dan kan ik weer lekker aan de nieuwe internetshop gaan werken, lekker nerden. 8) :lol: :P
Haha ja ik ben zeker wel bij je langs gekomen! En ik heb ook nog aardig wat bij je gekocht...
Ik was met Judith samen...uhm...ja hoe leg je dat nou uit...

xxx Marije

Gebruikersavatar
renata
Bead Believer
Berichten:227
Lid geworden op:wo 17 mar 2004 12:49

Bericht door renata » ma 26 apr 2004 19:15

Ik ben afgelopen zaterdag geweest en vond het errug leuk. Het was voor het eerst dat ik naar zo'n beurs ging (maar zeker niet de laatste keer).
Ik heb veel gekocht bij 't Ketteltje: ik vond dat ze daar hele mooie kralen hadden. Bij kralen.com wat kralen gekocht (handige stand ook sandra!). Bij monique en de stand naast monique (ik weet niet meer hoe ze heten). Maar ik vond het op sommige momenten aardig druk, zeker bij monique en nog ergens anders waar je dan kon graaien. Jemig, wat een horde kralen gekke vrouwen bij elkaar! Maar wel erg gezellig!

Ik viel me op dat de sieradenstands nog best wel prijzig waren met hun mooie kettingen. Kunnen wij ook, en voor veel minder! HAHA
byeeeee

Gesloten