Magatama kraaltjes

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen
Magatama kraaltjes

Bericht door DrakenDame » di 09 okt 2007 21:28

Hoi allemaal,

Ik heb best veel magatama kraaltjes, maar naast het maken van de carnival necklace (zie show eigen creaties), weet ik eigenlijk niet wat ik er nog meer mee kan doen. Heeft iemand een idee?

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes,
Ilona
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gebruikersavatar
hennie
Bead Hysteric
Berichten:3451
Lid geworden op:do 06 feb 2003 23:40
Locatie:Heerlen
Contacteer:

Bericht door hennie » di 09 okt 2007 22:12

Met magatamakralen werk ik niet zo veel, wel met dropbeads. Die zijn kleiner en regelmatiger. Maar om b.v. te gebruiken in een ogalala ketting of een gehaakte ketting met c-lon garen zouden ze wel geschikt zijn. Op mijn site kun je dit soort kettingen zien.

Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen

Bericht door DrakenDame » wo 10 okt 2007 11:43

hennie schreef:Met magatamakralen werk ik niet zo veel, wel met dropbeads. Die zijn kleiner en regelmatiger. Maar om b.v. te gebruiken in een ogalala ketting of een gehaakte ketting met c-lon garen zouden ze wel geschikt zijn. Op mijn site kun je dit soort kettingen zien.
Mag ik het adres van je website? Ik zou ze graag eens zien :)

Groetjes,
Ilona
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » wo 10 okt 2007 11:45

Daar kun je de www button voor gebruiken in de blauwe balk onder het bericht van Hennie. :wink:

Gebruikersavatar
DrakenDame
Bead Discoverer
Berichten:48
Lid geworden op:wo 25 jul 2007 10:39
Locatie:Rijen

Bericht door DrakenDame » wo 10 okt 2007 13:36

Rooos schreef:Daar kun je de www button voor gebruiken in de blauwe balk onder het bericht van Hennie. :wink:
Oh Ships! Dat had ik nog niet eens gezien! Grrrrr... Bedankt Rooos! :)
Men are like lava lamps, they are fun to look at, but they're not that bright... :)

Gesloten