KralenPortal.nl

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:
KralenPortal.nl

Bericht door nientjesweb » ma 01 okt 2007 08:43

Hoi,

Ik heb afgelopen donderdag een bestelling gedaan bij KralenPortal.nl, ik heb toen ook een e-mail gestuurd. Deze e-mail is nog steeds niet beantwoord en ik heb mijn bestelling nog niet in huis (oke, dat kan soms wat langer duren). Ik heb ook al geprobeerd te bellen maar dan krijg ik de Voicemail.

Weet iemand tussen hoelaat en hoelaat ik hun het best kan bellen?

Heeft iemand hier uberhaupt wel eens wat bij hun besteld?

Groetjes,
Nina

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » ma 01 okt 2007 14:41

Heeft niemand hier wel eens wat besteld?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 01 okt 2007 16:46

In de tijd tussen je eerste berichtje en de tweede zijn heel veel mensen aan het werk, of op school, soms moet je een beetje geduld hebben :wink: Ik heb er zelf nog nooit besteld, dus kan je niet verder helpen helaas :(
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: KralenPortal.nl

Bericht door Ellen » ma 01 okt 2007 20:40

nientjesweb schreef:Hoi,

Ik heb afgelopen donderdag een bestelling gedaan bij KralenPortal.nl, ik heb toen ook een e-mail gestuurd. Deze e-mail is nog steeds niet beantwoord en ik heb mijn bestelling nog niet in huis (oke, dat kan soms wat langer duren). Ik heb ook al geprobeerd te bellen maar dan krijg ik de Voicemail.

Weet iemand tussen hoelaat en hoelaat ik hun het best kan bellen?

Heeft iemand hier uberhaupt wel eens wat bij hun besteld?

Groetjes,
Nina
Heb je al betaald?? De meeste websops versturen pas, als de betaling binnen is. En als je niet dezelfde bank hebt, kan het een paar dagen duren voor de betaling binnen is bij de webshop. Maar het is wel jammer dat ze niet reageren op je mail.

Heb nog nooit bij ze besteld :? :)
Groetjes Ellen.

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » ma 01 okt 2007 20:50

Ik heb afgelopen donderdag betaald, via internetbankieren. Daarom begin ik een beetje ongerust te worden.

Ze nemen nog steeds de telefoon niet op, er staat op de site dat ze overdag ergens anders werken. Maar ze nemen nu nog niet de telefoon op. En m'n mail is ook nog steeds niet beantwoord.

Ik las allemaal goede verhalen over hun dus waarom het nou zo gaat snap ik niet helemaal.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 02 okt 2007 08:20

Ik heb er een jaar geleden ongeveer een 3 tal keren bestelt en het is bij mij altijd goed gekomen
Soms word je een beetje verwend door de service an andere webshop die wel heel snel verzenden(zoals creadream)
Geduld is een schone zaak
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » di 02 okt 2007 08:22

Dat de bestelling even duurt maakt mij niet zoveel uit!! Dat ben ik wel gewend.

Maar dat ik niet met ze in contact kan komen wel. Ze reageren niet op email en de telefoon staat steeds op voicemail.

Hierdoor raak je wel een beetje ongerust hoor. Ze geven aan dat ze je op de hoogte houden van je bestelling maar daar merk ik tot nu toe weinig van.

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » di 02 okt 2007 21:15

Ze hebben nog steeds niet gereageerd :( .

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 03 okt 2007 06:44

Zijn ze niet gewoon met vakantie?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » wo 03 okt 2007 08:48

Moet dat dan niet op de site vermeld worden?

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 03 okt 2007 09:06

Dat MOET niet nee. Het is wel netjes om het wel te doen, maar wie zegt dat het moet?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » wo 03 okt 2007 09:11

Ik bedoelde meer zouden ze dat dan niet doen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 03 okt 2007 09:12

La Bigiotteria di Esther schreef:Dat MOET niet nee. Het is wel netjes om het wel te doen, maar wie zegt dat het moet?
Op hun site staat:
De verzending van uw bestelling
Wanneer u bij ons een bestelling heeft gedaan, ontvangt u (vrijwel direct) van ons een email ter bevestiging van uw bestelling. Tevens bevat uw bevestigings-email uw bestelnummer en het totaal bedrag van uw bestelling.

Uw bestelling wordt verzonden binnen 48 uur na binnenkomst van uw betaling. Alle zendingen vinden plaats via de TPG Post.
Als je je wegens vakantie niet aan je eigengestelde voorwaarden kan houden, lijkt het mij logisch dat je dat op je site moet melden. Zou ook nogal dom zijn als ze het er niet op vermelden...of er moet ineens iets ernstigs gebeurd zijn ofzo, weet het niet.

Nina, je zou naar 010-5014028 kunnen bellen, die heb ik via http://www.zoeknummerinfo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; gevonden, door via postcode te zoeken. Op hetzelfde adres staat ook het mobiele nummer, dus groot kans dat dat wel klopt.

nientjesweb
Bead Reader
Berichten:17
Lid geworden op:za 29 sep 2007 17:21
Locatie:Leiden
Contacteer:

Bericht door nientjesweb » wo 03 okt 2007 09:16

Hier heb ik tenminste wat aan!

Ik zal vanavond bellen. Overdag zijn ze telefonisch niet bereikbaar staat op de site omdat ze dan werken.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » vr 05 okt 2007 21:01

Is het al opgelost?
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gesloten