karin v h schreef:Wat een gezellig knus werkkamertje - zal jouw vriend niet gezellig vinden als jij hier hele avonden zit (of komt hij er gezellig bij zitten!).
Blijft hij bij jou ook zo netjes of is het na een week weer een gezellig rommeltje.
Groetjes karin
P.s. hoe droog jij nou de sla nu je de vergieten aan het plaffond hebt hangen?

Mijn vriend komt er af en toe gezellig bijzitten hoor. Lekker in de oranje zetel of tegenover me (vooral als ik met de Fimo aan de slag ben, dat vind ie ook wel leuk

)
En ja, mijn kamer blijft zo opgeruimd, ik word vreselijk kriegelig als het een rommel is, daar kan ik absoluut niet tegen. En ik ben altijd bang, dat als ik de boel laat liggen er een van mijn poezebeesten weer eens lekker gaat zitten spelen met kralen....en geloof me, dat wordt een chaos! Ik kan al niet een schoteltje met afgebakken kralen laten staan, want dan wordt er enthousiast mee gevoetbald...

, gelukkig zit er een drempel bij de deur en liggen ze dan nog net niet door het hele huis...
En de sla....dat is op zich nog niet zo'n groot probleem, we hebben vaak ijsbergsla of zo'n zak met voorgesneden en gewassen slablaadjes, de pasta is vervelender.....dan moet je de lamp en fitting eruit draaien, vergiet schoonmaken (ze zijn nogal stoffig, zag ik op de foto's....

) en dan je pasta spoelen.
Nee, echt handig is het niet, maar ja, het staat wel leuk! En daar doe je het dan maar voor he....