Mijn hippe, kleurige werkkamer!!

Tips en vragen over hoe je je kralen en/of sieraden efficient en mooi kan opbergen. Laat ook een foto zien van de plek waar je altijd knutselt!
Gesloten
Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:
Mijn hippe, kleurige werkkamer!!

Bericht door Rooos » zo 30 sep 2007 16:56

De titel zegt al genoeg!
Eindelijk snap ik hoe ik hiervan foto's kan tonen, hou je vast!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De laatste foto oogt wat rommelig ( wat ook zo is... :oops: ) maar daar komt nog verandering in, er moeten nog ophangdingen aan de muur gemaakt worden, maar daar zijn we tot op heden nog niet aan toe gekomen.
Maar ik ben er zoals ie nu is al erg blij mee en supertrots op, echt mijn eigen hokje. Allemaal poezenplekjes, die zitten er ook altijd gezellig bij als ik zit te knutselen, kralen en freubelen.

Wat vinden jullie ervan?
Laatst gewijzigd door Rooos op zo 30 sep 2007 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Annemie » zo 30 sep 2007 17:07

Gezellig!!! Die vergietlampen maken het helemaal af! :D

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » zo 30 sep 2007 17:29

hey,

maar das een keiknus en gezellig kamertje
leuk hoor
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Marianne
Bead Interested
Berichten:140
Lid geworden op:wo 02 jun 2004 20:16
Locatie:Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Marianne » zo 30 sep 2007 17:32

Hoi Rooos,

Maar dat is een geweldig kamertje. Daar zal je vast veel inspiratie door krijgen... en die lampen zijn inderdaad helemaal geweldig.

Groeten Marianne. :flowerysmile:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 30 sep 2007 18:00

Marianne schreef:Hoi Rooos,

Maar dat is een geweldig kamertje. Daar zal je vast veel inspiratie door krijgen... en die lampen zijn inderdaad helemaal geweldig.

Groeten Marianne. :flowerysmile:
He-le-maal mee eens :D Het schilderijtje vind ik ook waanzinnig :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 30 sep 2007 18:07

Ontzettend kleurig en gezellig. Daar moeten wel mooie creaties van komen!

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » zo 30 sep 2007 18:12

Mar-JoYa schreef:
Marianne schreef:Hoi Rooos,

Maar dat is een geweldig kamertje. Daar zal je vast veel inspiratie door krijgen... en die lampen zijn inderdaad helemaal geweldig.

Groeten Marianne. :flowerysmile:
He-le-maal mee eens :D Het schilderijtje vind ik ook waanzinnig :wink:
Haha, dat had ik van jou wel verwacht, lekker kitscherig he, zo verschrikkelijk fout, dat het gewoon leuk wordt! Ik heb m uit een kringloopwinkel. En hij hangt daar helemaal op zijn plek!

En de lampen, tja ik wilde iets aparts...das wel gelukt! Vergieten van de ons wel bekende Xenos. Gaatje erin en klaar. Ik heb nog wel meer wilde iedeeen voor mijn hobbyhokje, maar nog niet alles is al uitgevoerd. Dus ik zal jullie op de hoogte houden!

Ik vind het trouwens erg leuk dat jullie mijn werkplek ook leuk vinden, had ik niet zo verwacht om dat het zo'n persoonlijke toverbal is echt helemaal mij! :D :D

Gebruikersavatar
karin v h
Bead Designer
Berichten:891
Lid geworden op:wo 14 feb 2007 10:06
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Bericht door karin v h » zo 30 sep 2007 22:03

Wat een gezellig knus werkkamertje - zal jouw vriend niet gezellig vinden als jij hier hele avonden zit (of komt hij er gezellig bij zitten!).
Blijft hij bij jou ook zo netjes of is het na een week weer een gezellig rommeltje. :oops:
Groetjes karin

P.s. hoe droog jij nou de sla nu je de vergieten aan het plaffond hebt hangen? :lol:
De Kralenprutser

Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28

Bericht door Ilsy81 » zo 30 sep 2007 22:10

Hoi,
wat een fijne werkkamer.
Jij hebt gewoon je eigen inspiratie om je heen. Wat een kleuren, mooi hoor! :D
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » ma 01 okt 2007 20:28

karin v h schreef:Wat een gezellig knus werkkamertje - zal jouw vriend niet gezellig vinden als jij hier hele avonden zit (of komt hij er gezellig bij zitten!).
Blijft hij bij jou ook zo netjes of is het na een week weer een gezellig rommeltje. :oops:
Groetjes karin

P.s. hoe droog jij nou de sla nu je de vergieten aan het plaffond hebt hangen? :lol:
Mijn vriend komt er af en toe gezellig bijzitten hoor. Lekker in de oranje zetel of tegenover me (vooral als ik met de Fimo aan de slag ben, dat vind ie ook wel leuk :) )

En ja, mijn kamer blijft zo opgeruimd, ik word vreselijk kriegelig als het een rommel is, daar kan ik absoluut niet tegen. En ik ben altijd bang, dat als ik de boel laat liggen er een van mijn poezebeesten weer eens lekker gaat zitten spelen met kralen....en geloof me, dat wordt een chaos! Ik kan al niet een schoteltje met afgebakken kralen laten staan, want dan wordt er enthousiast mee gevoetbald... :? , gelukkig zit er een drempel bij de deur en liggen ze dan nog net niet door het hele huis...

En de sla....dat is op zich nog niet zo'n groot probleem, we hebben vaak ijsbergsla of zo'n zak met voorgesneden en gewassen slablaadjes, de pasta is vervelender.....dan moet je de lamp en fitting eruit draaien, vergiet schoonmaken (ze zijn nogal stoffig, zag ik op de foto's.... :? ) en dan je pasta spoelen.
Nee, echt handig is het niet, maar ja, het staat wel leuk! En daar doe je het dan maar voor he.... :wink:

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 02 okt 2007 18:14

Ik vind het trouwens erg leuk dat jullie mijn werkplek ook leuk vinden, had ik niet zo verwacht om dat het zo'n persoonlijke toverbal is echt helemaal mij!
Ik vind hem zo leuk omdat je er aan kan zien dat het persoonlijk is (hoewel ik je helemaal niet persoonlijk ken). Voor mij zou dit kamertje wat te druk zijn, maar ik vind het leuk als iemand zijn persoonlijkheid in zijn interieur kan leggen.

Gesloten