Felgroene parels (glas of kunststof 12 of 14 mm)
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
- Bead Starter
hallo, ik was gisteren in breda op de sieradenbeurs. Daar heb ik bij een kraam twee mooie grote felgroene (echt knal) parels van 14 mm gekocht. Ik weet alleen niet meer welk bedrijfje dit was. Help!
heb inmiddels al via de website van de kralenbeurs alle webwinkels van deelnemers bezocht. Kan ze dus NIET vinden. Nu wil ik er graag meer hebben. 12 mm mag ook. Wie helpt mij uit de brand?
groetjes Nina
heb inmiddels al via de website van de kralenbeurs alle webwinkels van deelnemers bezocht. Kan ze dus NIET vinden. Nu wil ik er graag meer hebben. 12 mm mag ook. Wie helpt mij uit de brand?
groetjes Nina
pluk de dag met een kraal
-
- Bead Starter
niemand?
hellup is er niemand die me helpen kan? snik 
groter dan 14 mm mag ook hoor... hellup!
NIna

groter dan 14 mm mag ook hoor... hellup!
NIna
Bij: http://www.kralenboetiek.nl/N_frame.htm ... oetiek.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; even bij categorie parels kijken en daar zag ik bij 14 mm 2 type groen, hopelijk is dat het goede groen.
~Groetjes Margriet~
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Kijk eens bij http://www.Daantjeshobbysite.nl" onclick="window.open(this.href);return false; volgens mij verkocht zij deze parels dit weekend in Breda
-
- Bead Starter
-
- Bead Starter
-
- Bead Starter
-
- Bead Starter
er mag een slotje op!
jaaa heb ze eindelijk via Daantjes gevonden. Hier mag een slotje op....