hulp Paypal

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
ducatisvetlana
Bead Starter
Berichten:74
Lid geworden op:vr 29 jun 2007 11:01
Locatie:Deventer
hulp Paypal

Bericht door ducatisvetlana » za 25 aug 2007 08:58

beste mensen, ik heb een gave webwinkel gevonden in Amerika. Nu zou ik daar wel willen bestellen, maar heb ik geen creditcard. wie oh wie mag ik vragen me uit de brand te hel;pen? Ik zou dan vooraf het totaalbedrag aan jou kunnen overboeken en als jij dan met een paypal account betaald voor mij, loop jij geen enkel risico... hellup!

Nina
pluk de dag met een kraal

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 25 aug 2007 09:33

Paypal is gratis hoor, en je hebt niet per se een creditcard nodig bij paypal. Wat je dan doet, is vantevoren geld overmaken naar 'n soort paypal rekening. Het komt dan bij jouw paypal als tegoed, en dan kan je via paypal betalen. Kost een paar dagen langer op zo 'n manier, maar dan kan het wel heel makkelijk verder.

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » za 25 aug 2007 09:45

Er is een heel uitgebreid topic over dit onderwerp, ik denk dat heel veel vragen daarin al beantwoord worden :wink: Ik zou zeggen, lees het eens door en mocht je alsnog vragen hebben kun je ze in dat topic stellen.

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ght=paypal" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 25 aug 2007 11:30

Aangezien mijn voorgangster al een link naar een bestaand topic geplaatst heeft, doe ik hier een slotje op :wink: Mocht iemand je op de manier waarop je vraagt toch willen helpen, kunnen ze je altijd een PB sturen :idea:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten