Telefonische bestellingen kralentrendshop

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss
Telefonische bestellingen kralentrendshop

Bericht door meggie » za 28 jul 2007 20:02

Hoi Allemaal!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten werk ik bij de kralentrendshop in Heesch. Sinds kort zijn wij bezig met telefonische bestellingen, zodat klanten die ver weg wonen en spullen van sieraden uit ons blad de Trendcreatief willen toch aan de spullen kunnen komen. En aangezien er hier op het forum zo vaak vragen zijn over waar je spullen kunt vinden uit ons tijdschrift en er ook al regelmatig gevraagd is of wij geen internetshop hebben, leek het me wel slim om jullie hiervan op de hoogte te brengen. ;)

Stel je wil de ketting op blz. 20 van Trendcreatief nr. 10 (noem maar even iets). Dan kun je bellen (op dinsdag van 09.00-17.00 en woensdag tm zaterdag van 09.00-10.00) om een telefonische bestelling te doen. Wij zoeken dan alles voor de ketting bij elkaar, en mochten er bepaalde dingen niet meer zijn, dan bellen we je op voor evt. alternatieven. Je betaalt € 5,00 aan porto en verzamelkosten + de kosten voor de kralen etc natuurlijk.
We laten het bedrag van te voren aan je weten en je kunt het gewoon overmaken op onze rekening. Daarna wordt het zo snel mogelijk naar je opgestuurd. Normaal gaat er 3 dagen in de week post weg bij ons.

Stel dat je niet op een dinsdag of niet van woensdag tm zaterdag van 09.00-17.00 kunt bellen, dan kun je evt. ook op andere tijden bellen (behalve op maandag, en de rest van de dagen niet na 17.00), maar dan kunnen we niet garanderen dat we dezelfde dag je bestelling nog kunnen verzamelen. Houdt er dan dus rekening mee dat het wat langer kan duren voordat je je spullen hebt.

Voor telefonische bestellingen kun je bellen naar: 0412 - 452575
Voor vragen over je betaling etc. kun je bellen naar: 0412 - 452331

Groetjes Meggie :D
P.s. ik heb Sandra om toestemming gevraagd om dit te plaatsen, het is bedoeld om jullie te helpen om aan kralen etc. te kunnen komen.

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » za 28 jul 2007 21:11

Dat is erg fijn!

En dan meteen een zeurvraagje: voor de mensen die niet zo graag bellen, kan er ook gemaild worden over bestellingen?

fröbelkoningin
Bead Interested
Berichten:139
Lid geworden op:zo 27 mei 2007 16:06

Bericht door fröbelkoningin » za 28 jul 2007 21:14

Hé Meggie

Wat fijn je berichtje, want ik vind het zo jammer dat ze geen internetshop hebben........maar gelukkig kan je dus via de foon je "bestelling" doorgeven.......

Thanx Simonet
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd..........

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » za 28 jul 2007 21:19

Hoeveel zijn de verzendkosten naar Belgie? :D

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » za 28 jul 2007 23:22

Daysleeper schreef:En dan meteen een zeurvraagje: voor de mensen die niet zo graag bellen, kan er ook gemaild worden over bestellingen?
Zal het morgen even navragen ;)
Haematodipsia schreef:Hoeveel zijn de verzendkosten naar Belgie? :D
Vraag ik morgen voor je na!

Groetjes Meggie

Gebruikersavatar
Sofieke
Bead Fanatic
Berichten:1840
Lid geworden op:zo 25 mei 2003 19:21
Locatie:Poelkapelle (W-VL, Belgi

Bericht door Sofieke » zo 29 jul 2007 13:04

Heel interessant Meggie!
Dank u wel!

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » ma 30 jul 2007 09:15

meggie schreef:
Daysleeper schreef:En dan meteen een zeurvraagje: voor de mensen die niet zo graag bellen, kan er ook gemaild worden over bestellingen?
Zal het morgen even navragen ;)
Haematodipsia schreef:Hoeveel zijn de verzendkosten naar Belgie? :D
Vraag ik morgen voor je na!

Groetjes Meggie
Oh oh ben t vergeten te vragen :oops: vraag het woensdag nog even na!

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » do 02 aug 2007 12:29

Weet je al meer?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 02 aug 2007 18:28

..............en wanneer gaan ze online :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » do 02 aug 2007 19:27

Haematodipsia schreef:Weet je al meer?
Degene die hierover gaat is op vakantie, dus of het via de mail kan weet ik niet. En volgens mij zijn de kosten voor het verzenden naar België € 7,50.
Mar-JoYa schreef:..............en wanneer gaan ze online :lol:
Niet ;)

Groetjes Meggie

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 02 aug 2007 19:55

meggie schreef:
Mar-JoYa schreef:..............en wanneer gaan ze online :lol:
Niet ;)

Groetjes Meggie
Waarom niet eigenlijk :?:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » do 02 aug 2007 20:10

Mar-JoYa schreef:
meggie schreef:
Mar-JoYa schreef:..............en wanneer gaan ze online :lol:
Niet ;)

Groetjes Meggie
Waarom niet eigenlijk :?:
Omdat het voor ons niet te doen is om het bij te houden, dan zouden we er echt een aparte webshop van moeten maken.
Stel iemand koopt bij ons een bakje kralen leeg, dan zouden we dat gelijk op internet gaan moeten updaten, dat is gewoon echt niet te doen als je ziet hoeveel er bij ons de deur uitgaat.. ;)
En als je ziet hoeveel er binnen komt en ook weer net zo snel de deur uitgaat (bij wijze van spreken) dan is het al helemaal pokkewerk om daar eerst nog foto's van te moeten maken en op internet te zetten etc.

Wel jammer voor degenen die ver weg wonen, maar het is helaas gewoon echt niet te doen. Vandaar nu die telefonische bestellingen, als soort "compromis" ;)

Groetjes Meggie

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » do 02 aug 2007 21:29

Bedankt voor het navragen. Wel jammer dat je eigenlijk enkel de complete pakketten kan bestellen en niet losse kralen ook. Om bijvoorbeeld een armband te maken ofzo.

meggie
Bead Addict
Berichten:2239
Lid geworden op:do 20 mei 2004 07:34
Locatie:Noord-Brabant - Oss

Bericht door meggie » do 02 aug 2007 22:52

Haematodipsia schreef:Bedankt voor het navragen. Wel jammer dat je eigenlijk enkel de complete pakketten kan bestellen en niet losse kralen ook. Om bijvoorbeeld een armband te maken ofzo.
Ho misverstand! Natuurlijk kun je ook losse kralen bestellen! Dacht dat ik het er bij gezet had, maar dat is dus niet zo!
Al wil je 10 pakjes kettelstiften, dan is dat zelfs geen probleem!
Het nadeel is alleen dat je de kralen niet kunt zien, als je andere wil die niet in het tijdschrift staan..

Groetjes Meggie

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Bericht door Vita » vr 03 aug 2007 08:13

Hé Meggie, ik ben erg blij met deze bestelservice !
Jullie hebben erg veel en soms vind ik het leuk om een ketting uit het tijdschrift na te maken met dezelfde kralen. Of ik zie in jullie tijschrift een ketting die ik niet echt leuk vind, maar met kralen gemaakt waar ik gelijk een ander kettingidee bij krijg. Jullie winkel zit voor mij wat te ver weg. Dus telefonisch bestellen helpt me zeker! :applaus:

Gesloten