EINDELIJK; kralenwinkel in Zuid-Limburg

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kiki
Bead Lover
Berichten:478
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:07
EINDELIJK; kralenwinkel in Zuid-Limburg

Bericht door Kiki » vr 15 jul 2005 15:15

In Sittard is sinds kort een nieuwe kralenwinkel geopend in de Putstraat. Een hele mooie, overzichtelijke winkel. De kralen heel leuk uitgestald in glazen vaasjes. Niet zoals bij veel winkels - alsof wij in Zuidlimburg veel kralenwinkels hebben - in donkerbruine bakjes, zodat je al voor het raam moet gaan staan om te zien wat je in je handen hebt.
Vriendelijke bediening; ruime sortering (nee ik heb geen aandelen). Een hele verademing. De prijzen zijn natuurlijk duurder als wat wij gewend zijn omdat wij via internet kopen, maar absoluut de moeite waard om te gaan kijken.
The next bracelet is just a bead away


Afbeelding

Indy
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:za 05 feb 2005 08:21
Locatie:Eygelshoven
Contacteer:

Bericht door Indy » vr 15 jul 2005 18:48

Kiki, bedankt voor de tip!
Ik ga volgende week in de lunchpauze meteen even kijken. :lol:
Nadenken mag, genieten moet!

Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » za 16 jul 2005 15:59

Echt waar! Ik werk in Sittard, dus dat is even handig. Waar precies in de Putstraat?

grummel
Bead Reader
Berichten:18
Lid geworden op:vr 25 mar 2005 07:54

kralen winkel sittard

Bericht door grummel » di 02 aug 2005 06:54

Ben er geweest, maar viel tegen. Groot , met maar klein assortiment.
En duur!

Gebruikersavatar
Fester
Bead Addict
Berichten:2122
Lid geworden op:zo 14 sep 2003 16:30
Locatie:Nederweert
Contacteer:

Bericht door Fester » do 04 aug 2005 17:03

Ik ben er ook geweest. Het assortiment is idd nog niet heel groot, misschien wordt het dat wel want er passen genoeg kralen in het pand.
Wel fijn dat het potjes waren en geen laden.

Gebruikersavatar
weneri
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:wo 03 aug 2005 16:37
Locatie:oirsbeek

Bericht door weneri » vr 05 aug 2005 10:42

Ik zal er eens een keer een kijkje gaan nemen.
Afbeelding

Ralf
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 14 mei 2007 14:50
Locatie:Sittard

Bericht door Ralf » ma 14 mei 2007 18:54

Ben er ook maar eens gaan kijken voor een cadeautje maar, ik moet zeggen dat de bediening erg vriendelijk was en dat ze me goed hebben geholpen bij het uitzoekken van een ketting.
Ze vertelde me dat ze nu ook pas een vernieuwde website hebben en dat daar nu ook een hele reeks foto's te vinden zijn.
Hier is de link er van http://www.jetske-kralen.nl. :D
En de prijzen vond ik zelf nog wel meevallen, hier kun je het zelf in de handen pakken voor je het koopt.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 14 mei 2007 19:21

Uhm je mag ook wel eerlijk zeggen dat je 1 van de eigenaren ben, of bv familie of relatie. ;)

RiaPia
Bead Starter
Berichten:58
Lid geworden op:ma 04 aug 2003 15:16
Locatie:Capelle aan den IJssel
Contacteer:

Bericht door RiaPia » do 19 jul 2007 11:12

En niet te vergeten Kralenenzo.
Deze is nu verplaatst van Brunssum naar Heerlen, Schaesbergerweg.
Verder zitten ze ook in Meerssen en Lanaken(Veldwezelt), België.

Ik vind hun winkel in Heerlen een stuk leuker geworden dan waar ze eerst in Brunssum zaten. Ze hebben meer en een leukere voorraad.
Ben dan ook in mijn vakantie bij mijn vriend in Heerlen 2 x langs geweest.

Beppie Kraft is ook nog langsgeweest in Meerssen.
De nach....... is nog zo lang....... etc.
Weet ffe niet hoe je dat in dialect schrijft.
Tips welkom, hihi.

RiaPia

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MiekeN » do 19 jul 2007 22:09

Sandra schreef:Uhm je mag ook wel eerlijk zeggen dat je 1 van de eigenaren ben, of bv familie of relatie. ;)
*grinnik
Neah.. San!!! Hij kan niet de eigenaar zijn!!! Met zoveel taalfouten kun je niet met klanten corresponderen!... toch???

:-)
MiekeN

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 20 jul 2007 05:16

MiekeN schreef:
Sandra schreef:Uhm je mag ook wel eerlijk zeggen dat je 1 van de eigenaren ben, of bv familie of relatie. ;)
*grinnik
Neah.. San!!! Hij kan niet de eigenaar zijn!!! Met zoveel taalfouten kun je niet met klanten corresponderen!... toch???

:-)
MiekeN
Dat kan wel hoor, zoiets komt vaker voor dan je denkt. :lol:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MiekeN » vr 20 jul 2007 19:17

La Bigiotteria di Esther schreef:
MiekeN schreef:
Sandra schreef:Uhm je mag ook wel eerlijk zeggen dat je 1 van de eigenaren ben, of bv familie of relatie. ;)
*grinnik
Neah.. San!!! Hij kan niet de eigenaar zijn!!! Met zoveel taalfouten kun je niet met klanten corresponderen!... toch???

:-)
MiekeN
Dat kan wel hoor, zoiets komt vaker voor dan je denkt. :lol:
Als het nog vaker vorkomt dan ik al denk, Es, dan komt het helemaal niet meer voor dat mensen nog correct kunnen spellen. Ik lees zo'n 75-100 CVs per dag... HBO'ers!!!!... breek me de bek niet open!
Ik vond echter van de week zelfs taalfouten op de site van de Groningse Hogeschool! Aaaaaaaaiiiiiiikssssssss!

Maar ok... back to topic: Alf is hoogstwaarschijnlijk inderdaad de eigenaar van de Sittardiaanse kralenberg en doet hier zijn poging tot zijn 15 minutes of fame. Heeft ie bij deze gehad, so.... next! :-)

:-)
MiekeN

Melke
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 19 aug 2007 12:13

Bericht door Melke » wo 05 sep 2007 15:52

Ik ben vandaag ook op bezoek geweest bij Jetske-kralen. De winkel is erg mooi ingericht. Ze maken erg mooie creaties. Ik schrok alleen een beetje van de prijzen.

Gesloten