Mijn Website....
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
- is georienteerd op het verzamelen van poppen.
Misschien voor jullie ondenkbaar, maar kralen is voor mij bijzaak, breien was hoofdzaak. Tot ik daarmee moest stoppen - en ik kan niet wachten om het weer te proberen. Beklemde zenuw lijkt genezen.
Er zijn wel wat kraaltjes te vinden op mijn site, maar daar zijn jullie dus niet de doelgroep van/voor.
Let op: de rooie je-weet-wel-kater is een van de prijswinnaars van P*rina.
Haal je Engels maar van stal, ik garandeer niet dat er geen tikfouten in zitten, of stijlfouten, of grammaticafouten.
Misschien heb ik zelfs een keer "home" weggelaten.
Niettemin hoop ik dat je een beetje plezier hebt terwijl je plaatjes kijkt....
http://home.planet.nl/~maagd123" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien voor jullie ondenkbaar, maar kralen is voor mij bijzaak, breien was hoofdzaak. Tot ik daarmee moest stoppen - en ik kan niet wachten om het weer te proberen. Beklemde zenuw lijkt genezen.
Er zijn wel wat kraaltjes te vinden op mijn site, maar daar zijn jullie dus niet de doelgroep van/voor.
Let op: de rooie je-weet-wel-kater is een van de prijswinnaars van P*rina.
Haal je Engels maar van stal, ik garandeer niet dat er geen tikfouten in zitten, of stijlfouten, of grammaticafouten.
Misschien heb ik zelfs een keer "home" weggelaten.
Niettemin hoop ik dat je een beetje plezier hebt terwijl je plaatjes kijkt....
http://home.planet.nl/~maagd123" onclick="window.open(this.href);return false;
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
leuke site 
al die kleine kleertjes
zooo schattig!!!
ik zou alleen op al je aparte pagina's een link naar de vorige pagina of de "home" maken.
en je moet in je html je website naam veranderen.
als je hem opend, en je kijkt onderin je taakbalk staat er "front"
zoals het forum nu. je kijkt in je taakbalk zie je daar "kralen.com forum ::.." snap je wat ik bedoel?
al die kleine kleertjes
ik zou alleen op al je aparte pagina's een link naar de vorige pagina of de "home" maken.
en je moet in je html je website naam veranderen.
als je hem opend, en je kijkt onderin je taakbalk staat er "front"
zoals het forum nu. je kijkt in je taakbalk zie je daar "kralen.com forum ::.." snap je wat ik bedoel?
groetjes nicole
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Dank!!
Ik snap idd niet wat je bedoelt. Mijn frontpagina kan ik niet veranderen, dat is van Planet.
Bedoel je dat?
Is het erg dat er "front" staat? Waarom veranderen? Stoort het?
Ik heb geen domein of zo.
Een link "home" staat in principe op elke pagina, tenzij ik hem vergeet.
En tenzij de pagina zelf heel tijdelijk is. Ik ben heel veel bezig op mijn site en dus vergeet je weleens wat. Soms staat een pagina er maar een dag op, soms een paar jaar.
Hee, maar ik ben poppengek, geen whizzkid!
Op de terugknop van de internetbrowser drukken is toch net zo makkelijk?
Ik snap idd niet wat je bedoelt. Mijn frontpagina kan ik niet veranderen, dat is van Planet.
Bedoel je dat?
En tenzij de pagina zelf heel tijdelijk is. Ik ben heel veel bezig op mijn site en dus vergeet je weleens wat. Soms staat een pagina er maar een dag op, soms een paar jaar.
dat van die terug knop heb je gelijk in..Frutsel schreef:Dank!!
Bedoel je dat?
met de "front" is het toch leuk als je naam van je site er staat?
als het goed is heb je ergens op je pc de bestanden van je site.
daar open je de "index.html" in frontpage (gok ik dat je die gebruikt)
als je dan links onderin op "code" klikt krijg je een heeeellleeeee lange lijst met allemaal tekst. als je helemaal boven aan kijkt zie je daar in de eerste 10 regels ergens dat de naam van je site "front" is. daar kan je dat veranderen
daar hoef je geen domein voor te hebben.
je kan er ook "poppengek" in zetten
wanneer ga je weer aan de slag? of ben je alweer druk bezig met breien? ik vind ht zo schattig al die kleine kleertjes!!
groetjes nicole
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Bedankt voor je uitleg. Ik zal ernaar kijken, maar om het alleen voor de "leuk" te veranderen, ben ik Heel Bang dat ik alles verpruts en mijn homepage torpedeer.
Ik heb net een truitje opgezet maar moet langzaamaan breien. Dat zit niet zo in me
Ben maar voor de winter begonnen
Zie nu al een kettinkje voor me voor erbij. Breien en kralen afwisselen gaat prima.
Fijne dag verder!
Ik heb net een truitje opgezet maar moet langzaamaan breien. Dat zit niet zo in me
Zie nu al een kettinkje voor me voor erbij. Breien en kralen afwisselen gaat prima.
Fijne dag verder!
das een betere manier idd!sam schreef:Je site is ontzettend leuk![]()
En Front veranderen in Frontpage, kan ook door Opmaak te klikken en dan eigenschappen. Krijg je een scherm, en klik je op tabblad algemeen.
Daar kun je de naam veranderen.
Dan verandert er verder helemaal niks aan je indeling of pagina opbouw, en kan er niks misgaan
aangezien ik zo'n programmeer typ ben..
groetjes nicole
idd! dat is zeker zo, want mensen die er niet veel van af weten komen zo makkelijk een heel eind!sam schreef:Maakt niet uit toch?
Die andere manier werkt ook goed, doe ik ook regelmatig.
Zo is alleen de kans veel kleiner, of eigenlijk uitgesloten, dat er iets mis gaat in je opstelling.
Soms is het handig, dat Frontpage het zo makkelijk maakt voor ons
ik schrijf mijn sites trouwens in kladblok
dat is voor mij sneller
groetjes nicole
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik waardeer je hulp heel erg, maar je moet het niet te moeilijk maken.
Ik maak mijn pagina's op N (NNNN) etscape Composer en ga dan naar FTP en klaar s Kees.
Ik kan dus geen HTML schrijvgen (zo heet dat toch), heb weleens een poging gedaan om via anders een website te maken maar dat mislukte steeds en was zo frustrerend dat ik maar bij mijn ouwe vetrouwde NC ben gebleven.
Voldoet prima, alleen dat ene dan, en als je het niet gezegd had, had ik het niet eens geweten.
Groetjes
Ik maak mijn pagina's op N (NNNN) etscape Composer en ga dan naar FTP en klaar s Kees.
Ik kan dus geen HTML schrijvgen (zo heet dat toch), heb weleens een poging gedaan om via anders een website te maken maar dat mislukte steeds en was zo frustrerend dat ik maar bij mijn ouwe vetrouwde NC ben gebleven.
Voldoet prima, alleen dat ene dan, en als je het niet gezegd had, had ik het niet eens geweten.
Groetjes
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!!
Ik ben alleen maar een gewoontedier. Zolang iets goed is verander ik het niet. Ik blijf graag in mijn oude routine.
Voor hetzelfde geld had ik met je tips klik klik dingen kunnen veranderen!
Groetjes,
Ik ben alleen maar een gewoontedier. Zolang iets goed is verander ik het niet. Ik blijf graag in mijn oude routine.
Voor hetzelfde geld had ik met je tips klik klik dingen kunnen veranderen!
Groetjes,