Metalen tussenzetsels en plaksteentjes?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Kiki
Bead Lover
Metalen tussenzetsels en plaksteentjes?

Bericht door Kiki » ma 09 jul 2007 13:52

Als je het met een goede lijm lijmt, bv repair extreme van pattex: Afbeelding.

Op mijn werk heeft zelfs iemand met deze lijm haar schoenzolen gelijmd :P

Als je niet al te grote maar wel platte stenen op die kralen enzo lijmt, dan moet dat wel lukken volgens mij ;)

Succes ermee ;) Leuke opdracht iig :D[/quote]

Meggie,
even of topic. Ik heb deze lijm ook gehaald, want je weet maar nooit. Nu wilde ik daar ook - nadat ik knoopje in elastiek had gelegd - even een druppel lijm opdoen.....maar dat liet toch echt los, nadat ie echt goed gedroogd was. :cry:
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

meggie
Bead Addict

Re: Metalen tussenzetsels en plaksteentjes?

Bericht door meggie » ma 09 jul 2007 14:28

Kiki schreef:Meggie,
even of topic. Ik heb deze lijm ook gehaald, want je weet maar nooit. Nu wilde ik daar ook - nadat ik knoopje in elastiek had gelegd - even een druppel lijm opdoen.....maar dat liet toch echt los, nadat ie echt goed gedroogd was. :cry:
Oh vaag, nja bij elastiek heb ik hem nog nooit gebruikt, dus ik heb er geen ervaring mee, ik gebruik voor knoopjes altijd secondelijm..
Die leverancier Quenta van al die josh-ornamenten, die beveelt deze lijm ook aan.. In de winkel hebben wij er eigenlijk ook nooit commentaar op gehad..

Groetjes Meggie

Gesloten