Geen reactie meer uit Amerika

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Goudvis
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:di 21 feb 2006 09:53
Geen reactie meer uit Amerika

Bericht door Goudvis » wo 06 jun 2007 10:31

Een tijdje geleden vroeg ik of iemand een quilt- of naaiwerkhanger/bedel wist te vinden. Ondertussen heb ik ook niet stil gezeten en vond ik in een Amerikaanse webwinkel de perfecte hanger voor een goede prijs. Gemaild of ze ook naar Nederland wilde sturen en dat was geen probleem. Ik heb aangegeven dat ik bereid was meerdere hangers te kopen omdat ze zo aardig was naar Nederland te sturen. Ik heb mijn adres gemaild zodat ze de verzendkosten kon berekenen en na dagelijks emailcontact heb ik nu al een week niets meer van haar gehoord! Ik heb zelf halverwege de week nog een email gestuurd, maar geen reactie dus.

Ik heb nog geen geld gestuurd dus het is geen ramp, maar ik wil die bedel zo graag hebben! Het is voor een ketting voor mijn moeder, heb hem al helemaal bedacht met die bedel erbij en nu krijg ik geen reactie meer. Wat zouden jullie doen, blijven mailen of het er maar bij laten zitten? Of iets anders?

Gebruikersavatar
Helena
Bead Believer
Berichten:209
Lid geworden op:ma 31 jan 2005 18:44

Bericht door Helena » wo 06 jun 2007 11:08

Ik zou in ieder geval nog een mailtje sturen met ontvangstbevestiging, krijg je die bevestiging, dan weet je tenminste zeker dat je mail gelezen is.
Er kan natuurlijk wat aan de hand zijn daar (ziekte ofzo), waar je geen weet van hebt.
Groetjes,
Helena

Gebruikersavatar
Goudvis
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:di 21 feb 2006 09:53

Bericht door Goudvis » wo 06 jun 2007 11:13

Dat is waar. Hoe stuur ik zo'n mailtje met ontvangstbevestiging? Ik heb gmail.

Ik hoop gewoon niet dat ze denkt dat ik geen betrouwbare koper ben. Ik heb al zoveel internetbetalingen gedaan (mp, ebay, webwinkels enz) en ik betaal altijd en op tijd...

Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » wo 06 jun 2007 13:17

Ik denk eerder dat er wat aan de hand is in Amerika, inderdaad misschien ziekte ofzo...nog even geduld :lol:
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
Goudvis
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:di 21 feb 2006 09:53

Bericht door Goudvis » wo 06 jun 2007 18:17

Ik wacht het af... misschien ben ik idd wat te ongeduldig.

Gebruikersavatar
Naatjuh
Bead Dreamer
Berichten:708
Lid geworden op:za 12 jul 2003 20:25
Locatie:Spijkenisse

Bericht door Naatjuh » wo 06 jun 2007 20:36

of is haar computer gechrasd?

Gebruikersavatar
Goudvis
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:di 21 feb 2006 09:53

Bericht door Goudvis » wo 06 jun 2007 21:28

Zou ook nog kunnen. Er staat verder geen mededeling op haar website, maar dat gaat misschien ook lastig als je computer is gecrashed!

Gebruikersavatar
Goudvis
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:di 21 feb 2006 09:53

Bericht door Goudvis » vr 15 jun 2007 10:26

Het is goed gekomen uiteindelijk! Ze had mijn twee mailtjes niet gekregen en dacht dat ik van gedachten veranderd was. Ondertussen is het lang gezochte quiltbedeltje onderweg naar Nederland!

Gesloten