02/06 charly's creaties UPDATE

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
charly
Bead Discoverer
02/06 charly's creaties UPDATE

Bericht door charly » za 02 jun 2007 14:27

ik ben eigelijk nog niet zo lang bezeig met sieraden maken maar hier zijn wat creaties van mij:P hoop dat jullie ze een beetje mooi vinden

lekker simpel gewoon wat kralen aan een koordje geregen vind hem eigelijk wel stoer

uit een engels magazine. dubbelgevouwe ijzerdraad steeds om elkaar heen draaien en af en toe een parel toevoegen

een oosterse armband omdat ik helemaal weg ben van budha's en alles wat oosters is. met houte kralen en metalen kralen

net gemaakt:p had nog een mooie sluiting liggen en dacht he daar kan ik wel een armband van maken

een ontwerpje van kralen. com ik dacht dies wel leuk die ga ik maken

zomaar wat in elkaar geflansd vind hem niet super maar wel lief

mijn hartjes ketting :love: lekker romatisch. Vind hem helemaal geweldig omdat er tjah gewoon hartjes aan zitten. Hij is wel zwaar maar daar raakte ik zo aan gewend

had ik een tijdje geleden gemaakt vond hem laatst weer en ik dacht oh die zet ik ff bij mijn crea's. :) mooie pastelkleurtjes en niet te zwaar.

vond hem wel leuk zo

gemaakt van de hanger waarom ik hulp vroeg heb gewoon 2 strengen met rocailles gebruikt en eronder pareltjes geregen

choker gemaakt van het boekje dat mijn lieve oma mijn heeft geschonken genaamd net weave van Hortense E.Thompson. ze zij dat ze er niks aan had en dat ze hem zelf ook gekregen had :P. Sluiting met knoop

nou dit was het voor nu ik post een nieuwe foto zodra ik weer wat sieraden heb. reacties zijn welkom :love:
Laatst gewijzigd door charly op zo 10 jun 2007 16:47, 3 keer totaal gewijzigd.

irma1987
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door irma1987 » za 02 jun 2007 17:38

heel leuk allemaal! :D

groetjes

irma

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » za 02 jun 2007 18:09

Ziet er goed uit hor!
Op foto's van andere creaties van mensen zie je weleens dat de sieraden op een halsje zijn gelegd, dan ziet het er nog sjieker uit. Maar ik begrijp dat je nog niet zo lang bezig bent, maar mocht je interesse hebben in de patronen ervan dan kan ik ze je sturen.

Groetjes Tamara

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » za 02 jun 2007 18:22

Allemaal leuke sieraden geworden :D :D

groetjes Margriet.

180sonic
Bead Lover

Bericht door 180sonic » za 02 jun 2007 19:10

leuk hoor!!

vraagje hoe lang zijn jou armbanden? als ik naar de foto kijk namelijk 16cm.. of zie ik dat verkeerd?

charly
Bead Discoverer

Bericht door charly » za 02 jun 2007 21:35

ik weet het niet precies.
ik meet meestal meet een papiertje dat ik afgeknipt heb van een lang blad dat om mijn pols gevouwen en dan draad afmeten en een klein stukje toevoegen voor speling van de kralen omdat deze natuurlijk ook tegen je pols aanzitten en je dus meer draad nodig hebt.
maar ik denk inderdaad dat ze ongeveer 16 cm zijn ik zal eens even meten..... nee ze zijn tussen de 19 en 23(met de grote hanger met de bloem) lang :P .

naja dankje voor alle reacties meer zijn natuurlijk altijd welkom :wink:

p.s. @t@mara: ik moet er nog eens zoeen maken moet alleen een patroontje zoeken en geschikt matriaal :engel:

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » za 02 jun 2007 23:36

hele leuke dingen, lekker vrolijk ook 8) 8)
X Sanne
:flirt:

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » zo 03 jun 2007 10:59

Leuk geworden hoor, maar idd, ik denk dat of op een halsje, of op een neutrale ondergrond dat het net ff wat mooiere foto's worden
groetjes ikke
Afbeelding

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » zo 03 jun 2007 13:05

charly schreef:ik weet het niet precies.
ik meet meestal meet een papiertje dat ik afgeknipt heb van een lang blad dat om mijn pols gevouwen en dan draad afmeten en een klein stukje toevoegen voor speling van de kralen omdat deze natuurlijk ook tegen je pols aanzitten en je dus meer draad nodig hebt.
maar ik denk inderdaad dat ze ongeveer 16 cm zijn ik zal eens even meten..... nee ze zijn tussen de 19 en 23(met de grote hanger met de bloem) lang :P .

naja dankje voor alle reacties meer zijn natuurlijk altijd welkom :wink:

Het patroon kan ik je sturen, en geschikt materiaal is bijvoorbeeld karton, of het dikkere behangpapier. Ik hoor het wel als ik je blij kan maken met het patroon..
groetjes

p.s. @t@mara: ik moet er nog eens zoeen maken moet alleen een patroontje zoeken en geschikt matriaal :engel:

charly
Bead Discoverer

Bericht door charly » zo 03 jun 2007 16:49

graag t@mara ik zou er heel blij mee zijn :engel: moet ik je een pbtje sturen? laat maar wat weten :P naja iedereen bedankt voor de reacties ga binnenkort nog wat foto's erop zetten.

xx charly

T@mara
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door T@mara » zo 03 jun 2007 19:10

Ik heb de patronen naar je gestuurd, veel plezier ermee.
Mocht het niet lukken hoor ik het wel.
Nog meer liefhebbers? Pb me je emailadres en ik zal je het patroon sturen ;)

charly
Bead Discoverer

Bericht door charly » zo 03 jun 2007 20:17

hoi hoi

ik heb ff mijn creas geupdate de hartjesketting is nieuw. wat vinden jullie ervan? naja post maar even een reactie :P

xx charly

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 04 jun 2007 05:22

Ik vind de parelketting, de bruine en de rode er echt uitspringen! Heel mooi!

charly
Bead Discoverer

Bericht door charly » ma 04 jun 2007 14:15

Lissie schreef:Ik vind de parelketting, de bruine en de rode er echt uitspringen! Heel mooi!
ja vind ik ook helaas is de bruine net kapot gegaan omdat ik zo dom was om nylondraad te gebruiken en omdat de kralen er teveel overheen schoven is hij net geknapt omdat hij versleten was :huilen: nuaja ik ga hem nu ff met gecoatd staaldraad opnieuw doen :P

charly
Bead Discoverer

Bericht door charly » ma 04 jun 2007 16:30

ik heb weer een nieuwe ketting toegevoegd

Gesloten