nou dit was het voor nu ik post een nieuwe foto zodra ik weer wat sieraden heb. reacties zijn welkom

charly schreef:ik weet het niet precies.
ik meet meestal meet een papiertje dat ik afgeknipt heb van een lang blad dat om mijn pols gevouwen en dan draad afmeten en een klein stukje toevoegen voor speling van de kralen omdat deze natuurlijk ook tegen je pols aanzitten en je dus meer draad nodig hebt.
maar ik denk inderdaad dat ze ongeveer 16 cm zijn ik zal eens even meten..... nee ze zijn tussen de 19 en 23(met de grote hanger met de bloem) lang.
naja dankje voor alle reacties meer zijn natuurlijk altijd welkom
Het patroon kan ik je sturen, en geschikt materiaal is bijvoorbeeld karton, of het dikkere behangpapier. Ik hoor het wel als ik je blij kan maken met het patroon..
groetjes
p.s. @t@mara: ik moet er nog eens zoeen maken moet alleen een patroontje zoeken en geschikt matriaal
ja vind ik ook helaas is de bruine net kapot gegaan omdat ik zo dom was om nylondraad te gebruiken en omdat de kralen er teveel overheen schoven is hij net geknapt omdat hij versleten wasLissie schreef:Ik vind de parelketting, de bruine en de rode er echt uitspringen! Heel mooi!