31-05; mijn trollbead look a likes!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- poppymieke
- Bead Lover
- Contacteer:
- duitemeyer22
- Bead Believer
- Contacteer:
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
je zou eens kunnen google-en op glaskralen branden, dan kom je heel veel informatie tegen. Er zijn ook fora over glaskralen branden. Het is teveel om hier even uit te leggen hoe dat in zijn werk gaat.charly schreef:wouw echt stoer heel mooi gemaaktvraagje hoe doe je dat ik heb namelijk helemaal geen ervaring met eigen kralen maken zou dat best wel eens een keer willen proberen eigelijk
![]()
groetjes charly
Allemaal nogmaals bedankt weer!!
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet
- Inekes
- Bead Lover
- Contacteer:
Mooi
Prachtig weer, Dorith, ook de probeerkralen (ik zie het proberen er niet van af, zal ik maar zeggen).
Leuk lijkt me, als je allebei dit soort dingen doet, alleen misschien lastig als je tegelijk wilt branden?
Ineke
Leuk lijkt me, als je allebei dit soort dingen doet, alleen misschien lastig als je tegelijk wilt branden?
Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions