subforum Budgettips

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
subforum Budgettips

Bericht door Sandra » do 02 nov 2006 21:56

Dag allemaal,
Bij deze wil ik melden dat ik de subforum Budgettips heb verwijderd. Ik hoop dat ik niet teveel personen teleurstel en ik heb er om eerlijk te zijn ook lang over nagedacht want ik vind het niet leuk iets te verpesten, maar ik heb uiteindelijk toch maar besloten het te verwijderen. Budgettips was bedoeld voor tijdelijke aanbiedingen van winkels zoals Xenos en Blokker. Dat waren dus artikelen waar je bv je sieraden aan kon hangen, leuke bakjes om je kralen op te bergen en wat sloopkettingen. Totaal niet te vergelijken met een gewone kralenwinkel. Tegenwoordig hebben ze echter complete kralenafdelingen, van glaskralen tot nietstiften tot staaldraad in tientallen kleuren. Daar was Budgettips niet voor bedoeld. De andere adressenforums zullen wel blijven staan. Die zijn namelijk bedoeld om elkaar te helpen met zoektochten naar specifieke kralen (dus stel iemand zoekt naar glasparels dan mag je er gerust posten als Xenos het net weer in de aanbieding heeft) en om ervaring uit te wisselen als iemand nog niet durf te kopen bij een webshop, of om tips over adressen bij specifieke locaties uit te wisselen, voor als je een leuk dagje wil gaan shoppen. De adressenforums zijn dus niet bedoeld voor het melden van aanbiedingen of het ongevraagd aanraden van winkels.

Alvast bedankt voor jullie begrip. Omdat dit een mededeling is, en geen discussie, sluit ik deze topic.

groetjes,
Sandra

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 04 feb 2007 10:45

Aangezien er nog weleens budgettips gepost worden, wil ik bij deze even iedereen herinneren van deze wijziging. ;) Alvast bedankt voor begrip.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 16 mei 2007 22:32

Ik vind het heel aardig van jullie dat jullie budgettips graag met elkaar delen ;) Maar aangezien dat niet meer mag, en het dus toch nog weleens gebeurd, wil ik jullie nog even herinneren dat het niet meer mag. Alvast bedankt voor begrip.

Gesloten