armband voor geboorte
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Ik zie nu de toppic pas weer terug. Ik heb het inderdaad niet gehaald om nog te maken. Ik ben 2 mei wel bevallen van weer een mooie zoon. Het idee van de armband zal ik zeker onthouden. Ook erg leuk als kraamcadeautje!
Er staan wat eerste foto's op mijn site http://www.prachtig-mooi.nl/ruben" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staan wat eerste foto's op mijn site http://www.prachtig-mooi.nl/ruben" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een superidee die voedingsarmband! Ik wilde dat ik er eerder van had geweten, dan had ik een voor mezelf gemaakt!
Maar gelukkig genoeg zwangere dames in mijn omgeving dus ik wil wel aan de knutsel.
Even een vraagje over de constructie:
- is het een ijzerdraad dat in een spiraal gebogen is? Of koop je een dergelijke vorm kant en klaar?
- met wat voor soort slotje hangt het bedeltje aan de armband? Het moet lijkt mij wel makkelijk te verstellen zijn. Haal je het los of schuif je het door?
- hoe bevestig je het kralenkapje een beetje netjes aan het begin en einde van het draad?
Maar gelukkig genoeg zwangere dames in mijn omgeving dus ik wil wel aan de knutsel.
- is het een ijzerdraad dat in een spiraal gebogen is? Of koop je een dergelijke vorm kant en klaar?
- met wat voor soort slotje hangt het bedeltje aan de armband? Het moet lijkt mij wel makkelijk te verstellen zijn. Haal je het los of schuif je het door?
- hoe bevestig je het kralenkapje een beetje netjes aan het begin en einde van het draad?
volgensmij heet dat memory wire, als je daar naar zoekt moet je het wel vinden, heb je in fomaat voor armbanden en kettingen.Goudvis schreef:Wat een superidee die voedingsarmband! Ik wilde dat ik er eerder van had geweten, dan had ik een voor mezelf gemaakt!
Volgensmij kun je gewoon een karabijntje gebruiken. en als afhechting buig je aan elke kant van de spiraal een oogje, daar kun je dan eventueel met een nietstift een kraaltje aan hangen, en voordat je het oogje maakt kun je er natuurlijk ook eerst nog een kralenkapje op rijgen

- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
- Bead Interested
Leuk idee die voedingsarmband, maar een speenketting kan ook
Zo'n voedingsarmband is erg leuk voor de mama in de kraammand. Ik doe zelf vaak een zgn. speenketting in de mand, soms met de naam van het kindje.
Dus misschien ook leuk voor in een kraammand de zgn. speenkettingen. Met houten kralen, bv. de setjes van de Hema met Jip en Janneke of van de Action.
Het lukt helaas niet om de foto's mee te versturen, maar op de voorbeeldenpagina van kralen.com, heb ik twee voorbeelden staan bij maker Simonet Metselaar. Ik heb een bretel als clip gebruikt ( je hebt soms op markten zelf ook deze clips met leuke houten applicaties erop).
Dus misschien ook leuk voor in een kraammand de zgn. speenkettingen. Met houten kralen, bv. de setjes van de Hema met Jip en Janneke of van de Action.
Het lukt helaas niet om de foto's mee te versturen, maar op de voorbeeldenpagina van kralen.com, heb ik twee voorbeelden staan bij maker Simonet Metselaar. Ik heb een bretel als clip gebruikt ( je hebt soms op markten zelf ook deze clips met leuke houten applicaties erop).
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd..........
-
- Bead Interested
-
- Bead Interested