Imageshack & problemen.

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gesloten
LadyBird
Bead Fan
Contacteer:
Imageshack & problemen.

Bericht door LadyBird » do 10 mei 2007 21:54

Raar is dat, als ik één van de foto's die hier met imageshack geplaatst zijn wil bekijken, zie ik meestal helemaal niets. Sterker nog, nadat ik dat gedaan heb kan zie ik op geen enkele site nog plaatjes!

De enige manier om weer wat te zien te krijgen op 'plaatjesgebied', is de computer helemaal opnieuw opstarten. Hebben er meer mensen problemen met imageshack op deze manier?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 10 mei 2007 22:16

Ja, veel mensen hadden daarmee problemen. ;) en daarom heb ik http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; gemaakt. LET OP, dit is alleen voor show je eigen creaties, het is NIET toegestaan andere foto's daarnaar te uploaden. Misschien heeft iemand tips waar je andere foto's naar kan uploaden.

LadyBird
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door LadyBird » vr 11 mei 2007 00:17

Het vervelende is dat je van tevoren (als je een berichtje aanklikt) niet weet/ziet of er foto's met imageshack geplaatst zijn. Dus iedere keer als ik zo'n bericht open zit ik met een ontregelde computer.
Ik 'durf' al bijna niet meer te kijken bij de eigen creaties... :?

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 11 mei 2007 07:41

Nou als het nog veel gebruikt wordt bij eigen creaties ben ik wel teleurgesteld eigenlijk, heb al vaak gezegd dat die niet meer gebruikt mogen worden...

dafkapin
Bead Interested

Bericht door dafkapin » vr 11 mei 2007 18:39

Ik had daar ook veel problemen mee, maar heb de indruk dat er inderdaad veel mensen zijn die het uploadformulier gebruiken

al heb ik soms nog last van een ontregelde computer, dan moet ik alle schermen van internet afsluiten en opnieuw beginnen

wel jammer, want zo heb ik bv nog steeds de nieuwe creatie van frietje niet gezien :cry:

LadyBird
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door LadyBird » vr 11 mei 2007 19:42

Misschien ligt het wel aan mijn computer hoor, maar met photobucket is het effect ook vaak hetzelfde.

Gesloten