Nieuwe website!!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Johan87
Bead Starter

Bericht door Johan87 » do 26 apr 2007 15:53

Dank je voor de zilverdraad tip, had er zelf niet bij stilgestaan.
Ik ben net klaar met alles aan te passen.
Ik zou zeggen mochten jullie nog dingetjes ontdekken die verandert zouden kunnen worden, vuur maar af zou ik zeggen.

groetjes,

Johan

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 26 apr 2007 17:52

Vind de aanpassingen supergeslaagd :thumb:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » do 26 apr 2007 18:23

Er is niet veel meer aan te merken op je website vind ik :D
Het is wel jammer dat ik op elke pagina een flink stuk naar rechts oet scrollen, zeker op de pagina's met foto's zoals bij het bestellen. Misschien kun je overwegen daar de foto en tekst van plaatst te veranderen?
- Ik zag toevallig dat in de eerste foto bij de oorbellen geen 'handtekening' instaat.
- En als laatste vind ik je veel te goedkoop :D Het soort oorbellen dat je maakt verkoopt makkelijk voor 15-20 euro. In Amerika kan je dat nog eens verdubbelen :wink:

Succes ermee!

Feather
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Feather » do 26 apr 2007 20:18

Vind het een hele positieve verbetering.
Alleen jammer dat ik nu ook naar rechts moet scrollen om de gehele tekst te lezen.
Dat was vanmorgen niet zo en stond het alleen helemaal tegen de rechter kant aan.
Jewels, Watches and Beads are my Passion

Johan87
Bead Starter

Bericht door Johan87 » do 26 apr 2007 21:03

ik weet echt niet wat er mis is met de site. Als ik hem bekijk, zowel de nederlandse als de engelse, moet ik nergens opzij scrollen. Ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Ik heb op alle pagina's met tabellen gewerkt zodat het iets makkelijker was alles binnen het scherm te houden. Maar 't is blijkbaar niet voor alle schermen gelukt. Ik zal er nog eens naar kijken.
Over de prijs zal ik dan nog eens nadenken. Ik vind 15-20 € voor een paar oorbellen precies een beetje overdreven veel. Iemand die daar iets over te zeggen heeft, graag hé!

Ik zal eens zien wat ik eventueel nog kan doen voor het naar rechts scrollen. Maar ik weet niet wat er gaa gebeuren :?

Groetjes,

Johan

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 27 apr 2007 07:54

De eerste alinea van speciale verzoeken is qua spatie's bij mij trouwens erg raar uitgelijnd.

Hier moet u wel met een hoofdletter :wink:
persoonlijke sieraad. u contacteert me
Prijzen bij je oorbellen zijn echt laag, dat heeft het in uren waarschijnlijk gekost, dus heb je niets voor het materiaal :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 27 apr 2007 09:09

Hele mooie site!!!

zelf zou ik de tekst bij het welkomswoord in hetzelfde lettertype doen als de rest, omdat dit letterype wat je nu gebruikt klassieker is, terwijl de rest een strakker en moderner lettertype is...

Verder heb ik er nix op aan te merken. Wat een prachtige foto's maak je!!

Annemie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Annemie » vr 27 apr 2007 11:16

Op mijn schermpje klopt het nog niet helemaal. Volgens mij is de bedoeling dat de oorbellen met 4 foto's naast elkaar staan en dan daaronder de beschrijvingen. Maar bij mij staan er 3 foto's naast elkaar, de vierde eronder en dan de tekst op diezelfde regel, maar ver naar rechts (en dus niet meer onder de juiste foto). Dan is het dus flink zoeken naar de prijzen.

Even een plaatje erbij:

Afbeelding

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » vr 27 apr 2007 11:58

Bij mij staan ze wel met z'n 4-tjes naast elkaar en de prijzen er netjes onder ...
Maar ik moet wel scrollen om de rechtse te zien.

En ik denk dat dat de oorzaak van de te brede pagina is ....
Misschien met z'n 3-tjes dat 't dan wel uitkomt ???
Groetjes, Annelies

Johan87
Bead Starter

Bericht door Johan87 » zo 29 apr 2007 11:55

hey iedereen,

ik ben momenteel bezig met de pagina's van de site wat smaller te maken. 't Is wel wat gokken maar ik heb ondervonden dat mijn laptop nogal een breed scherm heeft en dus denk ik als het er bij mij mooi oppast is het voor de smallere schermen dus te breed.
Anyway, mijn vraag aan de mensen die opzij moeten scrollen op mijn site is: op de pagina met oorbellen, hoeveel foto's krijg je te zien als je de pagina gewoon opent? Of, anders gezegd, hoeveel foto's staan er buiten beeld? Als deze vraar beantwoordt zou kunnen worden weet ik ongeveer hoe ik het kan aanpassen.

Alvast bedankt,

Groetjes,
Johan

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » zo 29 apr 2007 15:54

Johan,

De oorbellen en hangers, met z'n drietjes naast elkaar is prima!
Alleen je openingspagina is nog iets te breed.
Ik zie dat de tekst nog steeds tot aan de rechterzijkant komt.
Kun je aan de rechterzijde een marge maken ?
Misschien is dan het scrollprobleem opgelost.

Succes.
Groetjes, Annelies

Gesloten