Nieuwe website!!
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Er is niet veel meer aan te merken op je website vind ik
Het is wel jammer dat ik op elke pagina een flink stuk naar rechts oet scrollen, zeker op de pagina's met foto's zoals bij het bestellen. Misschien kun je overwegen daar de foto en tekst van plaatst te veranderen?
- Ik zag toevallig dat in de eerste foto bij de oorbellen geen 'handtekening' instaat.
- En als laatste vind ik je veel te goedkoop
Het soort oorbellen dat je maakt verkoopt makkelijk voor 15-20 euro. In Amerika kan je dat nog eens verdubbelen
Succes ermee!
Het is wel jammer dat ik op elke pagina een flink stuk naar rechts oet scrollen, zeker op de pagina's met foto's zoals bij het bestellen. Misschien kun je overwegen daar de foto en tekst van plaatst te veranderen?
- Ik zag toevallig dat in de eerste foto bij de oorbellen geen 'handtekening' instaat.
- En als laatste vind ik je veel te goedkoop
Succes ermee!
ik weet echt niet wat er mis is met de site. Als ik hem bekijk, zowel de nederlandse als de engelse, moet ik nergens opzij scrollen. Ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Ik heb op alle pagina's met tabellen gewerkt zodat het iets makkelijker was alles binnen het scherm te houden. Maar 't is blijkbaar niet voor alle schermen gelukt. Ik zal er nog eens naar kijken.
Over de prijs zal ik dan nog eens nadenken. Ik vind 15-20 € voor een paar oorbellen precies een beetje overdreven veel. Iemand die daar iets over te zeggen heeft, graag hé!
Ik zal eens zien wat ik eventueel nog kan doen voor het naar rechts scrollen. Maar ik weet niet wat er gaa gebeuren
Groetjes,
Johan
Over de prijs zal ik dan nog eens nadenken. Ik vind 15-20 € voor een paar oorbellen precies een beetje overdreven veel. Iemand die daar iets over te zeggen heeft, graag hé!
Ik zal eens zien wat ik eventueel nog kan doen voor het naar rechts scrollen. Maar ik weet niet wat er gaa gebeuren
Groetjes,
Johan
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
De eerste alinea van speciale verzoeken is qua spatie's bij mij trouwens erg raar uitgelijnd.
Hier moet u wel met een hoofdletter

Hier moet u wel met een hoofdletter
Prijzen bij je oorbellen zijn echt laag, dat heeft het in uren waarschijnlijk gekost, dus heb je niets voor het materiaalpersoonlijke sieraad. u contacteert me
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- Annemie
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Op mijn schermpje klopt het nog niet helemaal. Volgens mij is de bedoeling dat de oorbellen met 4 foto's naast elkaar staan en dan daaronder de beschrijvingen. Maar bij mij staan er 3 foto's naast elkaar, de vierde eronder en dan de tekst op diezelfde regel, maar ver naar rechts (en dus niet meer onder de juiste foto). Dan is het dus flink zoeken naar de prijzen.
Even een plaatje erbij:

Even een plaatje erbij:

- Annelies1958
- Bead Dreamer
hey iedereen,
ik ben momenteel bezig met de pagina's van de site wat smaller te maken. 't Is wel wat gokken maar ik heb ondervonden dat mijn laptop nogal een breed scherm heeft en dus denk ik als het er bij mij mooi oppast is het voor de smallere schermen dus te breed.
Anyway, mijn vraag aan de mensen die opzij moeten scrollen op mijn site is: op de pagina met oorbellen, hoeveel foto's krijg je te zien als je de pagina gewoon opent? Of, anders gezegd, hoeveel foto's staan er buiten beeld? Als deze vraar beantwoordt zou kunnen worden weet ik ongeveer hoe ik het kan aanpassen.
Alvast bedankt,
Groetjes,
Johan
ik ben momenteel bezig met de pagina's van de site wat smaller te maken. 't Is wel wat gokken maar ik heb ondervonden dat mijn laptop nogal een breed scherm heeft en dus denk ik als het er bij mij mooi oppast is het voor de smallere schermen dus te breed.
Anyway, mijn vraag aan de mensen die opzij moeten scrollen op mijn site is: op de pagina met oorbellen, hoeveel foto's krijg je te zien als je de pagina gewoon opent? Of, anders gezegd, hoeveel foto's staan er buiten beeld? Als deze vraar beantwoordt zou kunnen worden weet ik ongeveer hoe ik het kan aanpassen.
Alvast bedankt,
Groetjes,
Johan
- Annelies1958
- Bead Dreamer