Stinksieraden :-)

Voor vragen en tips over het verkopen van je zelfgemaakte sieraden kun je hier terecht.
Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:
Stinksieraden :-)

Bericht door Lissie » di 24 apr 2007 19:58

Mmm, een tijdje geleden heb ik bij een aantal zaakjes wat besteld. Bij één zaak (ik zal de naam niet noemen, wie zich aangesproken voelt mag de schoen aantrekken :wink: ) stonk het pakketje gigantisch naar de rook. Ik rook zelf niet, dus dan valt dat meteen op.
Zelfs de kralen bleven stinken, dus dan heb ik niet zo'n zin om die voor een verkoop-sieraad te gebruiken. Dat is vast zo'n rokerig zolderkamer-winkeltje :lol:

Een andere winkel had ook zoiets, maar toch wat beter: Alles ruikt daar naar wierook, alsof je zo'n new age winkel binnenloopt :lol: Daar heb ik dan wat minder moeite mee. Maar ja, heb dus net een bestelling gehad van een armband en die ruikt dus helemaal naar wierook.

Ben ik nou zo'n verschrikkelijke miep, of letten jullie toch ook op dit soort nasaliteiten? :lol:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 24 apr 2007 20:00

Ben nog niet tegen een nasaliteit aangelopen moet ik zeggen, maar ik denk toch dat ik het zou terugsturen naar de neus van herkomst :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » di 24 apr 2007 20:12

Ik krijg soms ook wel eens zo'n stinkpakketje, idd als nietroker walmt het je gelijk tegenmoet :wink: Ik zou de glaskralen gewoon in een sopje doen met lauw water en dan goed laten drogen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 24 apr 2007 20:14

:lol: Ik vind het ook irritant. Moet wel zeggen dat de kunststof parels die ik verkoop best een geurtje hebben... :oops: komt door de manier waarop het is gemaakt...gelukkig nog nooit klachten over ontvangen...Maar bij mij wordt er niet gerookt, dus alle kralen hebben gewoon geen geur. ;)

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » di 24 apr 2007 20:20

ik zou toch echt een mailtje naar de neus van herkomst sturen, zoals mar-joya het zo mooi bewoorde :lol:

ik let er niet op, maar het valt toch wel op als je een pakketje openmaakt, dus je merkt het zoiezo wel :lol:

wierook is nog niet zo erg, maar dat is ook snel teveel :? mn zusje was er helemaal gek van, ik weet niet of dat nog steeds zo is. maar ik bleef altijd lekker in de deuropening staan en met de deur wapperen, ik kan niet tegen sterke luchten :?
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
ger
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:do 10 feb 2005 16:22

Bericht door ger » di 24 apr 2007 21:40

Heb ik ook een keer gehad, dacht dat ik een zeurpiet was als ik er iets van zou zeggen. Dus heb ik de kralen een lekker badje gegeven. Daar gingen ze heel blij van geuren. :lol: Is dat bij jou misschien ook een optie? Niet alle kralen houden van een badje.

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » di 24 apr 2007 21:43

Ik heb het ook eens voorgehad ...ik koop ook niets meer bij die persoon.

Sorry aan de rokers , maar als je zelf niet rookt dan is het echt niet leuk als je een pakketje openmaakt en de geur komt je tegemoet !
Groetjes,
Linda

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Bericht door MB » di 24 apr 2007 22:02

Zelf heb ik ook wel pakketjes ontvangen met een sigarettenlucht,
zelf rook ik niet dus ik denk dat het dan eerder opvalt, maar
lekker vind ik die lucht niet :?

groetjes Margriet.

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » di 24 apr 2007 22:57

Bah, bah en nog eens bah. ik vind roken zo vies!
Helaas rookt mijn vriend nog steeds, maar gelukkig alleen buiten. Toch stinkt hij altijd. En ik me maar zorgen maken om zijn gezondheid! :evil:
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 25 apr 2007 07:59

dolfijn schreef:Ik heb het ook eens voorgehad ...ik koop ook niets meer bij die persoon.

Sorry aan de rokers , maar als je zelf niet rookt dan is het echt niet leuk als je een pakketje openmaakt en de geur komt je tegemoet !
Ik als roker zou dit echt niet fijn vinden hoor, misschien ben ik een rare roker ( weet ik eigenlijk wel zeker) maar ik vind het op zo'n moment net zo stinken als een niet-roker hoor :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 25 apr 2007 08:18

Mijn lieve oude buurman neemt vaak pakjes voor me aan als ik niet thuis ben. De pakjes worden meestal begin van de middag afgegeven. Als ik ze dan na mijn werk bij hem ga ophalen dan stinken de pakjes ook altijd ontzettend naar rook :lol: . Maar ja, ik klaag niet, ik ben allang blij dat ik mijn pakjes bij hem mag ophalen en niet helemaal naar het postkantoor hoef :wink: . Maar het stinkt wel :? .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Heez
Bead Designer
Berichten:849
Lid geworden op:ma 12 jul 2004 21:24
Locatie:Hengelo

Bericht door Heez » wo 25 apr 2007 08:58

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn kralen naar rook roken. Ik heb ze toen maar in een bakje water met een beetje afwasmiddel gedaan. Dat is niet zo heel goed voor de glaskralen maar ze bleven echt heel sterk ruiken. Ik had toch liever iets om mijn nek dat naar afwasmiddel rook Van mij kwamen ze van marktplaats en ze waren erg goedkoop :lol:

Gebruikersavatar
kis855
Bead Believer
Berichten:283
Lid geworden op:zo 09 okt 2005 10:19
Locatie:bleiswijk
Contacteer:

Bericht door kis855 » wo 25 apr 2007 12:10

oh ja dit ken ik! Echt vies!!!
Vorige week had ik weer zo 1.

Ik heb dan gelijk geen zin meer om de spullen te gebruiken en zal ze ook zeker niet verkopen, meestal komt zoiets bij mij op marktplaats terecht...
Heb het ook een keer gehad met een heel pakket veters, daar kreeg ikde lucht ook echt niet meer uit!

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » wo 25 apr 2007 14:02

werkplek moet rookvrij zijn tegenwoordig, hetzelfde geldt voor de plaatst waar je je kralen/sieraden inpakt vind ik
Groetjes Marit

markraal
Bead Designer
Berichten:955
Lid geworden op:do 02 dec 2004 12:10
Locatie:sassenheim
Contacteer:

Bericht door markraal » wo 25 apr 2007 19:52

Ik wilde eigenlijk niet antwoorden , maar doe het toch. Het gezeur over dat roken wordt ik zo zat , ik vindt het zo vreselijk overdreven allemaal! Het is gewoon een hype tegenwoordig. zo dat moest ik even kwijt!
groetjes Markraal

Gesloten