2007-04-22 nieuwe glaskralen, hangers en pandora-style

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Elsje
Bead Brilliant
Berichten:2822
Lid geworden op:zo 13 mar 2005 13:22
Locatie:Nieuwegein

Bericht door Elsje » ma 23 apr 2007 11:30

Ik vind eigenlijk dat jij je kralen hier niet meer mag laten zien :lol: , ze zijn veel te mooi en wekken een onweerstaanbaar hebben gevoel op lachen1 en je verkoopt ze nog niet eens...kwellen is dat! nagelbijten
Groetjes Els,

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door Mieke » ma 23 apr 2007 11:34

La Bigiotteria di Esther schreef:Bedankt :) .
Nee zo'n kraal is niet zo klaar :) . Ik heb een iets hetere (dus snellere) brander dan een standaard brander, en over een kraal zoals die bruine met bloemen er in doe ik ongeveer een half uur. :wink:
Fijn dat je dat zegt, nu kan ik de wens om kralen te leren branden rustig afvinken van mijn lijstje. Een half uur per kraal duurt me te lang. :D :D
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 23 apr 2007 11:48

Mieke schreef:
La Bigiotteria di Esther schreef:Bedankt :) .
Nee zo'n kraal is niet zo klaar :) . Ik heb een iets hetere (dus snellere) brander dan een standaard brander, en over een kraal zoals die bruine met bloemen er in doe ik ongeveer een half uur. :wink:
Fijn dat je dat zegt, nu kan ik de wens om kralen te leren branden rustig afvinken van mijn lijstje. Een half uur per kraal duurt me te lang. :D :D
Dat dacht ik eerst ook, maar als je eenmaal de slag te pakken hebt, dan heb je dat niet eens echt door. Dan is het opeens veel later dan toen je begon :lol: . Ik ben niet echt geduldig van mezelf, maar hier heb ik gek genoeg wel geduld voor. Misschien toch nog maar niet van je wensenlijstje schrappen? :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 23 apr 2007 11:51

Elsje schreef:Ik vind eigenlijk dat jij je kralen hier niet meer mag laten zien :lol: , ze zijn veel te mooi en wekken een onweerstaanbaar hebben gevoel op lachen1 en je verkoopt ze nog niet eens...kwellen is dat! nagelbijten
Lief van je :oops: . Ik verkoop ze wel hoor, alleen is het monnikkenwerk om ze op mijn site te zetten. Maar je weet ongeveer waar ik woon (vlak bij de BP/Makadocenter) dus als je kralen ziet die je móet hebben dan weet je me te vinden :lol: . En ik kom eventueel ook "op locatie" 8) .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 24 apr 2007 08:21

Moei-Quai schreef:Wat een heerlijk schaaltje snoepjes! :(L)
Erg mooie resultaten!
Took the words out of my mouth, dacht meteen aan St. Maarten bij de eerste foto :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 24 apr 2007 08:40

Mar-JoYa schreef:
Moei-Quai schreef:Wat een heerlijk schaaltje snoepjes! :(L)
Erg mooie resultaten!
Took the words out of my mouth, dacht meteen aan St. Maarten bij de eerste foto :wink:
:lol:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten