wanner de volgende kralenmeeting?
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ja Ria, het is inderdaad het onbekende waar ik me meer druk om maak....zal het wel klikken met de andere meiden van hier....zullen ze echt leuk vinden wat ik maak...zullen ze mij wel aardig vinden.
Als ik dit zo schrijf denk ik;jemig trut....stel je niet zo aan....je hebt je aangemeld, je GAAT...en je gaat er plezier maken.
Als ik dit zo schrijf denk ik;jemig trut....stel je niet zo aan....je hebt je aangemeld, je GAAT...en je gaat er plezier maken.
What's life whithout beads
-
- Bead Monster
- Contacteer:
niet bang zijn Vicky want het valt heel erg mee
bij mijn eerste meeting was ik eerst vrezelijk zenuwachtig en dacht ik wat doet zo'n oud mens bij al dat jonge grut.
maar toen ik er was viel het heel erg mee met iedereen lekker gekletst
en elkaars sieraden bekijken de uren vlogen om .
ook bij mijn eerste demo was ik erg zenuwachtig want ik had dat nog nooit gedaan maar het liep allemaal op rolletjes .
ik ben door die meetings een stuk minder verlegen geworden
enne veel succes zondag ik hoop dat je veel verkoopt.
liefs frietje

bij mijn eerste meeting was ik eerst vrezelijk zenuwachtig en dacht ik wat doet zo'n oud mens bij al dat jonge grut.
maar toen ik er was viel het heel erg mee met iedereen lekker gekletst
en elkaars sieraden bekijken de uren vlogen om .
ook bij mijn eerste demo was ik erg zenuwachtig want ik had dat nog nooit gedaan maar het liep allemaal op rolletjes .
ik ben door die meetings een stuk minder verlegen geworden

enne veel succes zondag ik hoop dat je veel verkoopt.
liefs frietje

kralengek
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
hahahah zo te zien een beetje net zoals ik dusvicky stellwag schreef:ja Ria, het is inderdaad het onbekende waar ik me meer druk om maak....zal het wel klikken met de andere meiden van hier....zullen ze echt leuk vinden wat ik maak...zullen ze mij wel aardig vinden.

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Graag!!vicky stellwag schreef:Nietje,
tegen 7 april kan ik je anders wel mijn mobiele nr mailen...dan bel je als je er bent, en dan wil ik je wel oppikken van he station hoor.
Probeer er gewoon op tijd te zijn, even uitvogelen tegen die tijd hoelaat de treinen precies gaan nog..
Lijkt me ook eng hoor om zo te gaan staan en een demo te doen, zou het zelf niet durven.. Ben nou al een paar keer gevraagd voor workshops te doen, maar durf gewoon niet. Stel nou dat ik niet genoeg heb of dat ze het niet mooi genoeg vinden..
Sta zondag voor het eerst op een markt met mijn sieradenspul en ben nu ook al heel nerveus!
Groetjes,
Anita..
Anita..
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
och als ik dat allemaal zo lees ben ik zo vreemd nog niet....
Ik heb best een grote bek maar als het erop aan komt he....oeioeioei....dan ben ik maar een klein grietje....
Aan de andere kant...dit forum is altijd leuk en gezellig....en ben nu al best een langere tijd hier actief....dus kan me niet voorstellen dat het zal gaan tegenvallen.
Ik heb best een grote bek maar als het erop aan komt he....oeioeioei....dan ben ik maar een klein grietje....
Aan de andere kant...dit forum is altijd leuk en gezellig....en ben nu al best een langere tijd hier actief....dus kan me niet voorstellen dat het zal gaan tegenvallen.
What's life whithout beads
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
denk ook van niet.. het is niet of we elkaar niks te vertellen hebben... je deelt toch een hobbyvicky stellwag schreef:och als ik dat allemaal zo lees ben ik zo vreemd nog niet....

En als je ons dan toch niet aardig vindt

t komt helemaal goed

@Ria, ik heb absoluut nog geen ervaring met fimokralen maken... kan ik dan wel meedoen met de workshops of is enige ervaring wel vereist??
Grt. Danielle
...zoekt een geldboom
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ja je zegt het goed.
Er worden ook vaak tips en ideetjes uitgewisseld en mensen brengen sieraden/fimo-boeken mee om aan elkaar te laten zien.
In het verleden werd er wel een entreeprijs gevraagd als bijdrage in de zaalhuur en als bijdrage voor iets te eten/snoepen en te drinken. Maar deze keer betaalt (volgens mij) Ria de zaalhuur, en moet je catering van de zaal afnemen.

In het verleden werd er wel een entreeprijs gevraagd als bijdrage in de zaalhuur en als bijdrage voor iets te eten/snoepen en te drinken. Maar deze keer betaalt (volgens mij) Ria de zaalhuur, en moet je catering van de zaal afnemen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer: