wanner de volgende kralenmeeting?
hallo allemaal,
een meeting, lijkt me leuk om ook bij te zien. Ik zag net op de routeplanner dat het voor mij 125 km. rijden is. zijn er mensen die ook al gaan vanuit het midden van het land? Wil je het me laten weten?
DMBijoux ik weet dus nog niet zeker of ik kom, je hoort het dit weekend van mij oke.
Gerjanne
een meeting, lijkt me leuk om ook bij te zien. Ik zag net op de routeplanner dat het voor mij 125 km. rijden is. zijn er mensen die ook al gaan vanuit het midden van het land? Wil je het me laten weten?
DMBijoux ik weet dus nog niet zeker of ik kom, je hoort het dit weekend van mij oke.

Gerjanne
Groetjes Gerjanne
sieraden maken is mijn uitlaatklep
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
volgens mij ontstaat er een misverstand.
Ik heb het niet opgeschreven omdat ik het te ver vind of geen vervoer heb, maar meer dat ik mij dat opeens besefte. Ik ben natuurlijk verwend in het midden van het land dat ik niet ver hoef te rijden.
Daarnaast vind ik het zonde als meer mensen uit dezelfde richting allemaal met eigen vervoer gaan. Zonde voor ons milieu en ook voor de portomonnee.
Volgens mij is het wel haalbaar dat wij samen rijden vicky. Ik kijk wel even wat het handigst is en dan pb ik je even.
Ria bij deze wil ik me aanmelden voor de meeting.
Ik heb het niet opgeschreven omdat ik het te ver vind of geen vervoer heb, maar meer dat ik mij dat opeens besefte. Ik ben natuurlijk verwend in het midden van het land dat ik niet ver hoef te rijden.
Daarnaast vind ik het zonde als meer mensen uit dezelfde richting allemaal met eigen vervoer gaan. Zonde voor ons milieu en ook voor de portomonnee.
Volgens mij is het wel haalbaar dat wij samen rijden vicky. Ik kijk wel even wat het handigst is en dan pb ik je even.
Ria bij deze wil ik me aanmelden voor de meeting.

Groetjes Gerjanne
Ik ben ook van de partij!
Denk alleen dat ik met de trein kom, als het tenminste op een redelijke (loop)afstand van het station ligt of iemand me daar op wil pikken
Is 120 km zag ik op routenet en heb snel wat zitten tellen en ben met de trein net zo duur uit dan anders de benzine, dus dan maar lekker met een boekje treinen!!
Leuk om wat mensen van dit forum in het echt te gaan zien, wel spannend!
Verheug me nu al heel erg op Vicky met haar fimo beestjes, echt prachtig!
Denk alleen dat ik met de trein kom, als het tenminste op een redelijke (loop)afstand van het station ligt of iemand me daar op wil pikken

Is 120 km zag ik op routenet en heb snel wat zitten tellen en ben met de trein net zo duur uit dan anders de benzine, dus dan maar lekker met een boekje treinen!!
Groetjes,
Anita..
Anita..
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
oh gut...hoop niet dat te veel mensen zich verheugen op mijn fimo-beestjes...word ik alleen maar zenuwachtig van....
volg.week zondag sta ik voor het eerst op de sieradenbeurs, kan er nu al zenuwachtig om worden...komt puur omdat ik niet graag in de belangstelling sta...zo hier creaties showen is toch wat anders dan dat de mensen echt voor je staan....
volg.week zondag sta ik voor het eerst op de sieradenbeurs, kan er nu al zenuwachtig om worden...komt puur omdat ik niet graag in de belangstelling sta...zo hier creaties showen is toch wat anders dan dat de mensen echt voor je staan....
What's life whithout beads
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Vicky niet te druk maken!! je zal zien op de dag zelf gaat het je allemaal zo makkelijk af en dat komt omdat je met mensen bent omringt die echt belangstelling hebben en je je meer op je gemak kan voelen dan als je in een omgeving staat met allemaal vreemden mensenvicky stellwag schreef:oh gut...hoop niet dat te veel mensen zich verheugen op mijn fimo-beestjes...word ik alleen maar zenuwachtig van....

Ik heb zelf altijd reuze drempelvrees en de eerst keer meeting was echt vreselijk voor mijn gevoel tot ik er was en alles heerlijk soepel verliep

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
vanaf het station is het denk ik zo'n 15-20 minuten lopen. Ik woon hier nog niet zo lang dat ik precies weet hoe de bus rijdt maar dat moet op de ovsite toch wel uit te vissen zijn?Nietje schreef:Ik ben ook van de partij!
Denk alleen dat ik met de trein kom, als het tenminste op een redelijke (loop)afstand van het station ligt of iemand me daar op wil pikken![]()
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer: