Het hippe sieradenboek

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » ma 12 mar 2007 20:03

Doe je m naar allebei, weet je zeker dat je goed zit :wink:

Volgens mij kan je iedere dag lid worden als je dat zou willen? Ik vind het opzich wel leuk omdat ik best veel lees maar wat ik al zei, het is irritant dat sommige boeken niet gelden voor afneme terwijl dat wel gewoon boeken van 20 euro zijn.
Groetjes Ilona

Gebruikersavatar
dutch_dayz
Bead Producer
Berichten:1092
Lid geworden op:zo 11 jan 2004 14:23

Bericht door dutch_dayz » ma 12 mar 2007 20:14

Ik ben ook al een hele tijd lid van de ECI, en eerst had ik altijd moeite met kiezen omdat ze best veel boeken die ik interessant vond! Bijvoorbeeld Nicci French, Karin Slaughter etc. Die kocht ik sowieso altijd pas als ze voor midprice (12,50) in de winkel liggen, want ik vind 20 euro voor een boek wel heel erg veel geld (maar liefst 44 ouderwetse guldentjes, en vroeger had ik zeker weten niet eens 25 gulden voor neergeteld!!)

Maar ze mogen sinds een tijdje ook niet meer stunten met de prijzen van boeken die minder dan 4 maanden oud zijn. Ik vind de keuze er erg op achteruit gegaan, weet nu ook niet meer wat ik moet kiezen omdat er bijna niks leuks meer bij zit, waar je niet gelijk 20 of 25 euro voor moet betalen. En dan nog de verzendkosten erbij.

Dus ik moet ook nog opzeggen idd :wink: Dus als iemand weet waar het heenmoet, zit ook al op de site te zoeken maar kan niet echt wat vinden :?

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » ma 12 mar 2007 20:55

Over de ECI: ik word altijd zo kregelig als ze dat proberen te verkopen op straat.

"Mevrouw, mag ik u wat vragen? Koopt u cd's of wel eens boeken?"

Als ik dat hoor, zeg ik: "Als je voor de ECI werkt, mag je je energie in iemand anders steken, ik ben niet geinteresseerd."
Meestal zijn ze dan overdonderd en heb ik de tijd om weg te lopen. :twisted:

Mijn zus was namelijk lid van de ECI, ooit, en die kreeg soms zonder reden een boek toegestuurd als ze niet genoeg bestelde. Ja hallo, ik bepaal zelf wanneer ik een boek koop! Ik woon nu een jaartje op mezelf, dus eerst had ik er wat minder geld voor en heb ik een half jaar geen boeken gekocht of zo. Maar nu ga ik de schade inhalen... ik heb vorige week bij de Readshop voor 90 euro sieradenboeken besteld. :lol:

Gebruikersavatar
Annelies1958
Bead Dreamer
Berichten:517
Lid geworden op:do 08 mar 2007 11:10
Locatie:Leiden

Bericht door Annelies1958 » ma 12 mar 2007 21:04

Silvia,

Je kan een mailtje sturen naar: service@eci.nl
Krijg je vanzelf te horen waar je brief naar toe moet.

Ik vind op de site een andere postbus dan in de gids.
Is inderdaad niet echt duidelijk.

Vraag wel om een schriftelijke bevestiging.
heb je tenminste zekerheid.

Houd er wel rekening mee dat je over een tijdje gebeld wordt of je toch lid wil blijven en dan krijg je bla,bla, bla .... aangeboden :shock:
Groetjes, Annelies

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 12 mar 2007 21:05

Annelies1958 schreef:Houd er wel rekening mee dat je over een tijdje gebeld wordt of je toch lid wil blijven en dan krijg je bla,bla, bla .... aangeboden :shock:
Klopt, ik was hiervoor al 'ns lid geweest. Had me laten overhalen door de extra kado's als ik weer lid zou worden :oops: .
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 12 mar 2007 22:20

:lol: :lol: Mijn moeder was er weleens ingetrapt, en dan zei ze het af, en dan kreeg ze weer een aanbieding, en dan trapte ze er weer in. Totdat ze als reden zei dat ze ging emigreren...sindsdien nooit meer wat gehoord. :lol: :lol:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 12 mar 2007 23:48

Daysleeper schreef:Mijn zus was namelijk lid van de ECI, ooit, en die kreeg soms zonder reden een boek toegestuurd als ze niet genoeg bestelde.
Jaaaaaa, dat had mijn moeder ook, als je niet (op tijd) kon kiezen kreeg je "het boek van de maand" ofzoiets :?
~Audrey~

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » di 13 mar 2007 07:42

Precies. Een boek van de maand, en meestal iets heel vaags. Mijn zus vond er nooit wat aan. :lol:

Gebruikersavatar
Mieke
Bead Intelligent
Berichten:1307
Lid geworden op:za 24 apr 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door Mieke » di 13 mar 2007 09:53

pluisje schreef:
Sandra schreef:Heb je al gekeken of ze ook boeken van Gineke Root verkopen? Ik denk dat je daar meer aan heb, dat boek waar je het nu over heb is wel leuk, maar de technieken zijn best eenvoudig.
Ja ik heb ook 't idee dat het best eenvoudig is. Nee ze hebben niks anders.
Ze zéggen wel altijd dat ze heeeeeeeel veel boeken hebben maar dat valt wel tegen vind ik. Tenminste, als je niet van lezen houdt :wink: .
Ik heb onlangs begrepen dat je daar ALLES kunt bestellen. Niet alles staat in de gids, maar is dus wel te bestellen. Vraag het eens na. (Ik sprak namelijk ook een knappe jongen op straat, alleen heb ik weerstand kunnen bieden. :wink: )
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » di 13 mar 2007 10:10

Hoi Silvia,

ik heb toevallig het adres om op te zeggen hier naast me liggen, laatst een keer gevraagd toen ik toch in de winkel was.
Moet zijn:
Clubservice
postbus 2394
3500 GJ Utrecht

Succes!
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 13 mar 2007 10:15

Joyce1977 schreef:Hoi Silvia,

ik heb toevallig het adres om op te zeggen hier naast me liggen, laatst een keer gevraagd toen ik toch in de winkel was.
Moet zijn:
Clubservice
postbus 2394
3500 GJ Utrecht

Succes!
Oh thanx!!! Dan ben ik nog nét optijd hoop ik :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » di 13 mar 2007 10:18

Mijn brief ligt ook al klaar, alleen nog even posten. Ik vind het balen dat het daar altijd lang duurt voor ze de nieuwste boeken hebben. Wij lezen veel, maar wanneer je een boek bv bij Bruna ziet wat je wilt hebben kun je bij ECI wachten tot het volgende kwartaal, of misschien nog wel een daarna.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » di 13 mar 2007 10:21

Ik denk dat dit topic beter veranderd kan worden in 'ECI' ipv 'het hippe sieradenboek' :lol:

Oeh ze raken wel 'n paar klanten kwijt, hihi.
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » di 13 mar 2007 10:27

Misschien is het hippe sieradenboek nog een mooie optie voor mijn laatste bestelling, ha ha. Komt dat idee dan toch van dit topic, dus het heeft ze ook nog wat "goeds" opgeleverd, ha ha :wink:
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nancy79
Bead Dreamer
Berichten:532
Lid geworden op:ma 01 mei 2006 10:45
Locatie:Delft
Contacteer:

Bericht door Nancy79 » vr 16 mar 2007 10:13

Oe wat is dit forum toch rete handig! :D

Zocht naar recensies over dit boek en voila! Een collegaatje kwam ermee, die moet haar afname ook doen van de ECI hahaha 8)

Dus ik krijg 'm via haar. ben benieuwd!
Groetjes Nancy

Gesloten