Sieradenwedstrijd Parels bij CreaDream.nl

Organiseer samen een leuke wedstrijd of swap.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Sieradenwedstrijd Parels bij CreaDream.nl

Bericht door Sandra » vr 26 jan 2007 13:01

Dag allemaal,
Omdat ik het altijd erg leuk vind om te zien wat voor diverse creaties met dezelfde kralen gemaakt worden, hou ik, behalve de Liefde wedstrijd, NOG een sieradenwedstrijd. :) De thema is dit keer Parels en het is een onderdeel van CreaDream, dus het moet met parels van CreaDream zijn gemaakt. Op http://www.creadream.nl/sieradenwedstrijd_aanmeld.php" onclick="window.open(this.href);return false; kan je meer info vinden en aanmelden, op http://www.creadream.nl/producten.php?s ... d%20Parels" onclick="window.open(this.href);return false; kan je alle kralen vinden die voor de sieraad gebruikt kunnen worden, er is nu ook 15% korting op.

Veel succes!

Gebruikersavatar
klavertje
Bead Professional
Berichten:1608
Lid geworden op:ma 28 mar 2005 19:26
Locatie:België-Zemst
Contacteer:

Re: Sieradenwedstrijd Parels bij CreaDream.nl

Bericht door klavertje » vr 26 jan 2007 17:33

moeten alle kralen van creadream komen of geldt het ook als maar één (van de twee) soorten kralen van creadream komt?
creatief saxofonistje ;)

Gebruikersavatar
Gizzmo
Bead Interested
Berichten:177
Lid geworden op:do 31 mar 2005 19:57
Locatie:Sneek
Contacteer:

Bericht door Gizzmo » vr 26 jan 2007 17:46

Ik zou ook graag willen weten of je ook nog eigen kralen, event. rocailles en of bedels toe mag voegen. Maar wel zo dat het ong 75% creadream kralen zijn..

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 26 jan 2007 17:47

De parels moeten bij CreaDream vandaan komen, de rest mag van alle shops vandaan komen. Het is een beetje lastig de grens trekken als de parels van zowel van creadream als van anderen mogen zijn, dus ik denk dat het het makkelijkst is als alle parels van CreaDream vandaan moeten komen....

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 26 jan 2007 23:52

Wauw wat een leuke parels! Had ze nog nooit gezien in die vormen :D
~Audrey~

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » zo 28 jan 2007 15:07

ik had een hele mooie trouwketting gemaakt met jou parels ( de donkerrode) die ik een uur voor ik de 'oproep'zag heb weg gebracht ... zonder foto te maken natuurlijk... :doubt:

balen...
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 28 jan 2007 15:09

Jolanda van soest schreef:ik had een hele mooie trouwketting gemaakt met jou parels ( de donkerrode) die ik een uur voor ik de 'oproep'zag heb weg gebracht ... zonder foto te maken natuurlijk... :doubt:

balen...
:idea: Kan de a.s. bruid geen foto voor je maken zodat je toch mee kunt doen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » zo 28 jan 2007 15:18

La Bigiotteria di Esther schreef:
Jolanda van soest schreef:ik had een hele mooie trouwketting gemaakt met jou parels ( de donkerrode) die ik een uur voor ik de 'oproep'zag heb weg gebracht ... zonder foto te maken natuurlijk... :doubt:

balen...
:idea: Kan de a.s. bruid geen foto voor je maken zodat je toch mee kunt doen?
ik ken de bruid niet persoonlijk :? het is nl via een winkel gegaan waar mijn kettingen verkocht worden....


tja, eigen domme schuld. T scheelt dat ik veel tijd heb en pas allerlei parels van sandra heb besteld :D :wink: .
Groetjes van jolanda

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » wo 31 jan 2007 11:51

ik heb mijn parels binnen en ik ben al begonnen....het eerste begin ligt al klaar...wil vanmiddag verder gaan...ben nog wel even bezig.
Heb wel nog even een vraag; ik wilde eigenlijk een set maken; dus een armband met ketting, mag dat voor de wedstrijd als set aangeboden worden?
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 31 jan 2007 14:38

Ja hoor dat mag, de regels bij de creadream wedstrijd zijn anders: je mag zoveel foto's als je wil insturen en het mag enige creatie zijn, zolang het draagbare sieraad is.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 05 feb 2007 11:52

Sandra schreef:De parels moeten bij CreaDream vandaan komen, de rest mag van alle shops vandaan komen. Het is een beetje lastig de grens trekken als de parels van zowel van creadream als van anderen mogen zijn, dus ik denk dat het het makkelijkst is als alle parels van CreaDream vandaan moeten komen....
Ik heb een vraagje, vinden jullie het lastig om creaties te maken zonder parels van andere webshops erbij? Ik krijg nl ook wel wat inzendingen waarbij zowel mijn parels als die van andere shops zijn gebruikt....Ik heb er duidelijk bij gezet dat de parels bij CreaDream vandaan moeten komen, ik wilde als regel dat er geen andere soorten parels bij mogen, want het wordt anders erg lastig een duidelijke grens te trekken. Ik kreeg nl ook inzendingen met bv 10% parels van CreaDream en de rest van andere shops, dat vind ik persoonlijk wel erg weinig. Maar ja, ik wil het ook niet te lastig maken voor de deelnemers, je moet wel redelijk vrijheid kunnen hebben tijdens het ontwerpen...Hebben jullie misschien tips? Is het te streng als regel te hebben dat alle parels bij CreaDream vandaan moeten komen?

Alvast bedankt voor jullie tips.

Gebruikersavatar
Haematodipsia
Bead Producer
Berichten:1219
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:15
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 05 feb 2007 11:55

Ik kan zelf niet meedoen want mijn camera is kapot maar ik vind die regel wel redelijk streng. Als je bijvoorbeeld lichtblauwe parels nodig hebt en je hebt die nog liggen van een andere shop dan zou ik niet daarvoor er nieuwe gaan kopen bij creadream. Dat is natuurlijk maar een voorbeeldje. Hoe je het wel moet doen, geen idee eigenlijk, dus veel hulp ben ik niet.

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 05 feb 2007 14:41

Sandra schreef:
Sandra schreef:De parels moeten bij CreaDream vandaan komen, de rest mag van alle shops vandaan komen. Het is een beetje lastig de grens trekken als de parels van zowel van creadream als van anderen mogen zijn, dus ik denk dat het het makkelijkst is als alle parels van CreaDream vandaan moeten komen....
Ik heb een vraagje, vinden jullie het lastig om creaties te maken zonder parels van andere webshops erbij? Ik krijg nl ook wel wat inzendingen waarbij zowel mijn parels als die van andere shops zijn gebruikt....Ik heb er duidelijk bij gezet dat de parels bij CreaDream vandaan moeten komen, ik wilde als regel dat er geen andere soorten parels bij mogen, want het wordt anders erg lastig een duidelijke grens te trekken. Ik kreeg nl ook inzendingen met bv 10% parels van CreaDream en de rest van andere shops, dat vind ik persoonlijk wel erg weinig. Maar ja, ik wil het ook niet te lastig maken voor de deelnemers, je moet wel redelijk vrijheid kunnen hebben tijdens het ontwerpen...Hebben jullie misschien tips? Is het te streng als regel te hebben dat alle parels bij CreaDream vandaan moeten komen?

Alvast bedankt voor jullie tips.
Vind het zelf niet erg, maar misschien zou je tijdelijk een groter assortiment kunnen aanbieden, bijvoorbeeld met wat kleinere pareltjes erbij? (Weet niet of dat op korte termijn mogelijk is hoor). Ik vind het trouwens erg leuke vormen en daar zou je best wel wat mee moeten kunnen toch?

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » ma 05 feb 2007 16:30

Tis jou wedstrijd, dus jou regels...

bij andere wedstrijden van webshop mag je echt alleen maar hun onderdelen gebruiken volgens mij.

Als je zoiets doet moet minstens de helft (naar mijn idee dan hé :wink: ) uit jou parels bestaan, dat je dan de vrijheid hebt om (glas)kralen van andere webshops te gebruiken is dan heel fijn!
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
klaasje
Bead Interested
Berichten:172
Lid geworden op:za 29 jul 2006 13:34

Bericht door klaasje » ma 05 feb 2007 17:00

oei, realiseer me net dat ik een ketting ingestuurd heb met een combi van natuurlijke parels (die dus niet bij jou vandaan komen) en glas of kunststof parels die wel weer bij jou vandaan komen.

Op het moment van insturen is mijn eigen gedachte daarbij geweest: ik zie wel of het wel of niet mag. mag het niet, dan krijg ik vanzelf wel een berichtje of wordt hij niet geplaatst als inzending.

waar dit hele verhaal op neerkomt is dat het jouw winkel is, jouw wedstrijd. jij bepaalt de regels en iedereen die eraan mee wil doen zal het vervolgens volgens jouw regels moeten doen. Twijfel je of iets met je eigen parels gemaakt is, dan stuur je diegene toch gewoon een berichtje. nog tijd genoeg om eenzelfde model wel geheel met jouw parels te maken!

ben volgens mij weer lekker wazig, teveel koffie vandaag geloof ik.

Gesloten