dasje
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Eliina schreef:nee staat er niet bij, maar het zijn er ongeveer 500.markraal schreef:jammer dat er niet bij staat hoeveel kralen je nodig hebt , of kijk ik er overheen?
Groetjes Elina

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
dan hoop ik dat ze ze in Assen nog hebben, weet iemand dat?? want dat is natuurlijk superideeAngelaa schreef:je kunt ze ook maken van de xenos parels ik heb het even uit gerekend, dan ben je 7,90 kwijt,
50 parels per zakje van 0,79 dus
500 gedeeld door 50 is 10 / 10x 0,79 = 7,90
als ik het goed heb;

Laatst gewijzigd door Mar-JoYa op ma 23 okt 2006 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Je kan het patroon nabestellen op de website van Trend Creatief. Nuja niet het patroon maar dat hele tijdschrift.Gonnie40 schreef:Heeft iemand dit patroontje nog?
Ik heb het dasje zelf gemaakt van 6mm kralen van Sandra. Maar volgens mij zaten er geen 450 kralen per zakje of heb ik veeeel meer kralen gebruikt dan 500

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Het zijn kunststof kralen van Sandra http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is de link van haar winkel. Ze heeft een kleur of zes als ik het me goed herrinner.dominique schreef:hallo,welke kralen zijn dat dan dat u gebruikt want dat kan veel schelen
-
- Bead Anonymous
stropdas
hello,
ik ben op dit ogenblik nog bezig met het maken van mijn stropdas hij zal zeker tegen eind dees week op hier op het forum staan
hopelijk valt em goe mee
dat is dus in deze week niet meer gelukt wegens het plotse overlijden van mijn opa, ik zal dus zo vlug mogelijk proberen om hem af te werken en om hem hier op te zetten
groetjes angela
ik ben op dit ogenblik nog bezig met het maken van mijn stropdas hij zal zeker tegen eind dees week op hier op het forum staan
hopelijk valt em goe mee
dat is dus in deze week niet meer gelukt wegens het plotse overlijden van mijn opa, ik zal dus zo vlug mogelijk proberen om hem af te werken en om hem hier op te zetten
groetjes angela