ik zat te denken om nu een oorbellen swap te doen als er interesse is alleen gaat het dan deze keer zo.... we doen het in een groepje van 5 meiden. Iedereen maakt 4 paar oorbellen en stuurt die naar mij toe met een extra gefrankeerde envelope met je naam en adres erbij. verpakt ieder paar oorbelletjes in een klein grip zakje met een eventueel visitekaartje of gewoon een briefje met je naam eraan

Het enigste wat ik verlang is dat we wel verzilverde of zilveren oorhaakjes gebruiken. Materiaal wat je gebruikt om de oorbellen te maken is helemaal aan je zelf! Je eindigt met deze swap dus met 4 paar nieuwe oorbellen

Eind datum voor de swap is 20 mei dus dan moeten ze hier binnen zijn! En dan verstuur ik ze zo snel mogelijk na die datum weer terug!!
Vergeet niet om er genoeg zegels op te plakken want alle pakketjes waar geen verzendkosten voor zijn die HOU IK

die zijn dan een kadootje voor de swapmistress

nahahhahahahah maareh laat maar weten of je mee wilt doen email
swapfairy@dragonmagic.nl
WIJZIGING::::::: De eind datum is een maandje verlengt tot 20 Juni omdat mei iets te snel was! Eind Juni worden de pakketjes dan weer terug gestuurd
Vondt de armbanden swap erg leuk hoop dat jullie er ook even blij mee zijn!
Ik heb het over groepjes van 5 max maar het kan zijn dat er meerdere mensen mee willen doen en dan komen er gewoon een paar groepjes van 5.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria