hobby beurs kortrijk nu 17 & 18 februari
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
op zaterdag 17 & zondag 18 februari is er weer hobbybeurs in kortrijk
het is een rham beurs
dus kan je informatie vinden op
http://www.rham.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben vorig jaar ook geweest
het was toen de eerste keer dat ik zo'n beurs bezocht
en ik kijk er naar uit om weer te gaan
het is een rham beurs
dus kan je informatie vinden op
http://www.rham.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben vorig jaar ook geweest
het was toen de eerste keer dat ik zo'n beurs bezocht
en ik kijk er naar uit om weer te gaan
groetjes hilde
- cleo3-3
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik ben ook geweest zondag
En poing ik wou je nog iets laten weten, maar is niet meer gelukt
We hebben pas zondag voormiddag beslist wanneer we zouden gaan
En ik vond het ook best interessant
Heb dan ook vanalles gekocht en inspiratie opgedaan
kijk al uit naar de volgende, maar eest weer een beetje budjet verzamelen
En poing ik wou je nog iets laten weten, maar is niet meer gelukt
We hebben pas zondag voormiddag beslist wanneer we zouden gaan
En ik vond het ook best interessant
Heb dan ook vanalles gekocht en inspiratie opgedaan
kijk al uit naar de volgende, maar eest weer een beetje budjet verzamelen
groetjes hilde
Ik ben vandaag naar de beurs in Kortrijk geweest (handwerkbeurs) en het is niet de moeite om te gaan(((( der zijn maar 3 standen met kralen en de rest handwerk, maar ik vermoed maar 40 standen, en je bent na een klein uur al aan het einde van de beurs. Ik ga er niet meer naartoe volgend jaar.Harmonyke schreef:Is deze beurs de moeite waard voor iemand die enkel geïntresseerd is in Fimo en sieraden maken?
Zou goed uitkomen deze keer, ga dan intussen al aan de slag zijn op mijn werk en kan dan wat meer uitgeven dan nu als studente
De kralenstanden waren Lucreations, Lavoro Di en dan iemand met een Thaise dame met swarofski
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
- Sofieke
- Bead Fanatic
maar de handwerkbeurs is niet van dezelfde organisatie. De handwerkbeurs is van de organisatie van Mechelen en de beurs in februari is van Rham.Fanny schreef:Ik ben vandaag naar de beurs in Kortrijk geweest (handwerkbeurs) en het is niet de moeite om te gaan(((( der zijn maar 3 standen met kralen en de rest handwerk, maar ik vermoed maar 40 standen, en je bent na een klein uur al aan het einde van de beurs. Ik ga er niet meer naartoe volgend jaar.Harmonyke schreef:Is deze beurs de moeite waard voor iemand die enkel geïntresseerd is in Fimo en sieraden maken?
Zou goed uitkomen deze keer, ga dan intussen al aan de slag zijn op mijn werk en kan dan wat meer uitgeven dan nu als studente
De kralenstanden waren Lucreations, Lavoro Di en dan iemand met een Thaise dame met swarofski
Fanny
Fanny, je moet altijd de deelnemers bekijken. Ik doe dat zo mogelijk bij iedere beurs. Daarom ga ik dit weekend ook niet naar Kortrijk.
Wel ik heb dat gedaan maar had beloofd met iemand mee te gaan want anders kwam ze niet buiten
vandaar. Maar heb haar ook gezegd niet meer te gaan.
Ik vind in het algemeen dat de beurzen minder geworden zijn ind e loop der jaren. Ik heb nu een rhambeurs meegedaan in Gent in september en het was ook niet vet, terwijl het een jaar of 5 geleden er op de hielen werd gelopen van het volk!!!!
Jammer eigenlijk maar denk dat het ook allemaal gewoon te duur wordt en velen hun geld liever voor andere dingen gebruiken(levensomstandigheden zijn ook veel duurder ) . Ik ben blij dat ik het nog kan maar heb me ook al beoerkt in minder hobbies dan vrieger))))
Fanny
Ik vind in het algemeen dat de beurzen minder geworden zijn ind e loop der jaren. Ik heb nu een rhambeurs meegedaan in Gent in september en het was ook niet vet, terwijl het een jaar of 5 geleden er op de hielen werd gelopen van het volk!!!!
Jammer eigenlijk maar denk dat het ook allemaal gewoon te duur wordt en velen hun geld liever voor andere dingen gebruiken(levensomstandigheden zijn ook veel duurder ) . Ik ben blij dat ik het nog kan maar heb me ook al beoerkt in minder hobbies dan vrieger))))
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))