13-01: Alles tot nu toe... zeer divers

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
Ilsemarie
Bead Starter
Berichten:87
Lid geworden op:za 30 sep 2006 19:00
Locatie:Haren
Contacteer:
13-01: Alles tot nu toe... zeer divers

Bericht door Ilsemarie » za 13 jan 2007 16:23

ik had nog niet weer wat geplaatst omdat ik het hel druk heb en mijn website nog niet online was. (vernieuwd, eerst alleen fotografie :D ) Maar vanwege een leuk nieuwtje, waar ik over zwijg, zijn enkele sieraden vandaag eerder dan verwacht online gegaan! Omdat het er zo vreselijk veel zijn geef ik gewoon twee links en dan kunnen jullie het het beste bekijken!

even korte uitleg erbij. klik op de kleine foto en er opent een collage met grotere foto's. Er komt nog allerlei uitleg van materiaal bij maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad (toetsweek binnenkort en druk deze week en het moest zo snel mogelijk online)

Je kan ook via de www-knop de site bekijken. Tot nu toe staan dus alleen wat sieraden online :) De rest volgt de komende weken.

Kettingen
Setten

En kort hier wat van mijn lievelingssieraden. (klikken=collage, geen pop-up/spam problemen)
Afbeelding
Ik kreeg ooit een erf-armband van mijn oma. Hij was te groot en zo droeg ik hem nooit. Maar met deze mooie rode pracht-rocailles gecombineerd, geketteld, kan ik hem toch dragen. Mijn oma vond het geweldig en heel erg mooi.

Afbeelding
Die dikke rode kralen met witte puntjes... ik vind ze gewoonweg heerlijk! Dat waren de eerste specifieke kralen die ik kocht. Verliefd op het eerste gezicht!

Afbeelding
Mijn moeder leerde mij haken toen ik ziek was. Maar dít is natuurlijk veeeeel leuker om te haken!

Ben benieuwd wat jullie ervan denken. En ik nummer ze toch maar gewoon. namen bedenken is me toch wat te ingewikkeld en daar ben ik nou net niet creatief genoeg voor ;)

Liefs,
Ilsemarie

Gebruikersavatar
EstherH
Bead Starter
Berichten:94
Lid geworden op:do 08 dec 2005 14:18
Locatie:Heteren

Bericht door EstherH » za 13 jan 2007 16:35

vindt ze erg leuk en je site ook overigens.

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » za 13 jan 2007 17:23

Leuk! Ik wilde ook nog even zeggen dat het 'sets' is ipv setten. Misschien heb je daar iets aan?

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Bericht door Lissie » za 13 jan 2007 19:09

Had je website ook al bekeken. Hele mooie kettingen en mooi gefotografeerd!

Gebruikersavatar
Daantjuhhh
Bead Dreamer
Berichten:719
Lid geworden op:za 06 jan 2007 20:36
Locatie:Den Bosch
Contacteer:

Bericht door Daantjuhhh » za 13 jan 2007 21:33

Ziet er echt supermooi uit.
:perfect:

Grt. Danielle

Gebruikersavatar
Jolanda Y
Bead Dreamer
Berichten:687
Lid geworden op:za 19 jun 2004 19:51
Locatie:Deinum
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » za 13 jan 2007 22:21

Wat een ontzettend leuke manier van presenteren, met die extra foto's achter die eerste foto, knap gedaan.

Gebruikersavatar
Crazylizz
Bead Interested
Berichten:176
Lid geworden op:zo 09 apr 2006 19:57
Locatie:Zwijndrecht (Zuid-Holland)
Contacteer:

Bericht door Crazylizz » za 13 jan 2007 22:52

Jolanda Y schreef:Wat een ontzettend leuke manier van presenteren, met die extra foto's achter die eerste foto, knap gedaan.
Hier sluit ik me bij aan! Mooie sieraden heb je gemaakt!
When you're lonely
Reach out your hand
And feel my presence

Ilsemarie
Bead Starter
Berichten:87
Lid geworden op:za 30 sep 2006 19:00
Locatie:Haren
Contacteer:

Bericht door Ilsemarie » zo 14 jan 2007 13:25

Bedankt allemaal! Wat een complimenten :D
De foto's zijn wel even een berg werk, maargoed, ik heb het er graag voor over, zeker als het zo in de smaak valt :D

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 14 jan 2007 14:40

Alle 3 heel erg mooi gemaakt!!

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » di 16 jan 2007 16:47

Heel leuk, allemaal!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » di 16 jan 2007 19:21

Leuke sieraden en heel mooie foto's!
Maar vanwege een leuk nieuwtje, waar ik over zwijg, zijn enkele sieraden vandaag eerder dan verwacht online gegaan!
Ben toch wel een beetje nieuwsgierig hoor :oops: :lol:

Gesloten