09-01-07 bont freeform

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
red lady
Bead Dreamer
Berichten:664
Lid geworden op:za 21 mei 2005 17:00
Locatie:tilburg

Bericht door red lady » wo 10 jan 2007 10:33

ingeling schreef:Zal dan in de winkel eens vragen... het draad heeft geen specifieke naam begrijp ik?
Wil ook graag zelf eens zo'n ketting proberen te maken maar voordat ik daarmee begin wil ik wel goed draad hebben... moet er niet aan denken dat zoiets uit elkaar valt na al dat werk!!! :D
nee het is gewoon naaigaren van gutermann ,maar in verschillende sterktes . ik heb de supersterke :wink:
succes ermee
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Gebruikersavatar
ingeling
Bead Interested
Berichten:124
Lid geworden op:za 02 sep 2006 15:12

Bericht door ingeling » wo 10 jan 2007 11:26

Handige tip trouwens hoor! Die heb je natuurlijk ook nog in allerlei kleuren... :D

Heb nog een heeeeeeel oud klosje garen liggen, dat garen is echt ongelooflijk sterk.... je kan trekken wat je wilt maar er gebeurt niets mee....
Tis bijna op en heb geen idee waar je het kan krijgen... dr staat ook geen merk op ofzo...
Het lijkt wel heel dun waxkoord maar dan nog sterker...
Zegt jou dat misschien iets?
Groetjes, Ingrid

Gebruikersavatar
red lady
Bead Dreamer
Berichten:664
Lid geworden op:za 21 mei 2005 17:00
Locatie:tilburg

Bericht door red lady » wo 10 jan 2007 11:33

nee kan vanalles zijn wat merk betreft, maar het garen van gutermann lijkt er veel op je krijgt het niet kapot getrokken het is van polyester gemaakt . je moet eens bij een fornituren (meestal met naaimachines) winkel gaan kijken of bij een wolwinkeltje. gewoon ff uitproberen.
of op de markt daar hebben ze ook veel keus. :wink:
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

Gebruikersavatar
juliet
Bead Dreamer
Berichten:547
Lid geworden op:ma 03 mei 2004 18:10
Locatie:Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door juliet » wo 10 jan 2007 19:13

WAUW :applaus2:
groetjes Wilma
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » do 11 jan 2007 10:32

Supergaaf weer! :applaus2:
Groetjes Wendy

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » do 11 jan 2007 12:23

ingeling schreef:Handige tip trouwens hoor! Die heb je natuurlijk ook nog in allerlei kleuren... :D

Heb nog een heeeeeeel oud klosje garen liggen, dat garen is echt ongelooflijk sterk.... je kan trekken wat je wilt maar er gebeurt niets mee....
Tis bijna op en heb geen idee waar je het kan krijgen... dr staat ook geen merk op ofzo...
Het lijkt wel heel dun waxkoord maar dan nog sterker...
Zegt jou dat misschien iets?
mij zegt het helemaal niets, maar misschien is het handig om als je naar de winkel gaat dat klostje mee te nemen, misschien kunnen zij er wat mee?


maar wilde ook nog even zeggen dat de ketting er enorm gaaaaaaaf uitziet :shock: dat moet echt enorm veel werk zijn geweest, vooral met die kleine irritante kraaltjes. het is niet mijn kleur, maar ik zou zeker zoiets dragen :wink:
Groetjes Marit

Gebruikersavatar
ingeling
Bead Interested
Berichten:124
Lid geworden op:za 02 sep 2006 15:12

Bericht door ingeling » do 11 jan 2007 20:30

mij zegt het helemaal niets, maar misschien is het handig om als je naar de winkel gaat dat klostje mee te nemen, misschien kunnen zij er wat mee?
Dat ik daar nou niet opgekomen ben zeg!!! Heel goed plan van je, ga ik zeker doen!!! :D
Groetjes, Ingrid

Gebruikersavatar
Kamelot
Bead Chatter
Berichten:3648
Lid geworden op:wo 07 jul 2004 20:07
Locatie:Leuven

Bericht door Kamelot » za 13 jan 2007 16:11

Supermooi!
Beady Greetzzz,

Kamelot

Gesloten