13-12-06 ontwerp kadobon

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gebruikersavatar
Gizzmo
Bead Interested
Berichten:177
Lid geworden op:do 31 mar 2005 19:57
Locatie:Sneek
Contacteer:
13-12-06 ontwerp kadobon

Bericht door Gizzmo » wo 13 dec 2006 21:23

Ik weet niet of het hier goed staat, anders mag ie weg gehaald wordne :roll: , maar hier is ie dan mijn ontwerp voor mijn eigen kadobon.. Nu nog even een paar keer uitprinten.. Vind m zeer geslaagd..
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. De eerste gaat naar mijn moeder, voor haar verjaardag :D

De kwaliteit is zeer slecht door het verkleinen en uploaden.. maar daar moeten jullie maar even doorheen kijken

De tekst kan gewijzigd worden, deze is toevallig voor acrylnagels, die ik bij mijn moeder ga zetten, dus vandaar dat "voor:"..

Afbeelding

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » wo 13 dec 2006 21:33

Hee meid, ziet er goed uit! Het enige wat ik anders zou doen, is die 2 vlakken onder de tekst samenvoegen tot 1 vlak en dan geen balken onder de tekst, maar de tekst mooi vedelen in dat ene vlak. Maar let maar niet op mij, dat is beroepsdeformatie! (werk bij een drukkerij). Vind hem verder heel vrolijk en feestelijk, ook door de kleuren! Misschien kun je "voor" weglaten en achter "ter waarde van" gelnagels invullen. Is maar ideetje. Ziet er echt heel goed uit verder!
Laatst gewijzigd door Loura! op wo 13 dec 2006 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Bericht door Romantica » wo 13 dec 2006 21:34

Ziet er zeer professioneel uit, niets op aan te merken. :D
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Fieke
Bead Brilliant
Berichten:2939
Lid geworden op:zo 05 sep 2004 21:03
Locatie:België
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 13 dec 2006 21:59

Ik vind ook dat het er heel professioneel uitziet!!
Knap gedaan!!

Lavanda
Bead Interested
Berichten:147
Lid geworden op:wo 29 jun 2005 17:55
Locatie:apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Lavanda » do 14 dec 2006 07:25

Ziet er mooi uit hoor!!!
Ik ben zelf ook bezig geweest met het maken van een kadobon, maar zit nog een beetje met het "vervals"probleem......Hoe controleer jij dat de bon daadwerkelijk bij jou is gekocht, en niet is ge-kopieerd?? Tot nog toe heb ik voor mezelf een kopie gemaakt, maar als je op een markt of tijdens een workshop een bon vekoopt werkt dat niet.....

Gebruikersavatar
sweety
Bead Designer
Berichten:829
Lid geworden op:zo 17 aug 2003 15:13
Locatie:Mol, België
Contacteer:

Bericht door sweety » do 14 dec 2006 08:52

Lavanda: ik verkoop cadeaubonnen voor mijn schoonheidsverzorgingen. Ik schrijf altijd zelf op de bon , de waarde, van wie hij komt, en tot wanneer hij geldig is. En houd zelf ook bij wie bij mij een bon kocht.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » do 14 dec 2006 10:30

ik ben hier ook mee bezig en heb een lijstje gemaakt aan wie ik dit uitgeef.
Als de waardebon weer wordt ingeleverd kun je zien wie dat heeft gedaan.
Ook een trukje is om iets heels kleins op de cadeaubon te maken.
Bijvoorbeeld een @esther@ teken ergens onderin die niet opvalt.
Dus gewoon heel erg klein en erg onopvallend dat je het met een vergrootglas moet bekijken.
is dus een soort watermerk haha

Succes er mee want je hebt een erg mooie cadeaubon

Groetjes Esther
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » vr 15 dec 2006 12:33

Lavanda schreef:Ziet er mooi uit hoor!!!
Ik ben zelf ook bezig geweest met het maken van een kadobon, maar zit nog een beetje met het "vervals"probleem......Hoe controleer jij dat de bon daadwerkelijk bij jou is gekocht, en niet is ge-kopieerd?? Tot nog toe heb ik voor mezelf een kopie gemaakt, maar als je op een markt of tijdens een workshop een bon vekoopt werkt dat niet.....
Schrijven met een balpen en wat harder drukken op de pen; dan kun je het voelen. Is ook een heel simpel trucje!
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gebruikersavatar
Floor
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:ma 19 sep 2005 22:14
Locatie:Tilburg
Contacteer:

Bericht door Floor » vr 15 dec 2006 12:58

ziet er heeel mooi uit :D

Annemarie!
Bead Fan
Berichten:306
Lid geworden op:vr 09 jun 2006 22:01

Bericht door Annemarie! » vr 15 dec 2006 13:03

[/quote]Schrijven met een balpen en wat harder drukken op de pen; dan kun je het voelen. Is ook een heel simpel trucje![/quote]

dat is slim zeg!
mischien kun je er een stempel een deel over de tekst drukken?
bij blokker verkopen ze nu een stempel voor een paar euro dan heb je dubbelen controle
groetjes Annemarie :-)

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » vr 15 dec 2006 13:08

Annemarie! schreef: mischien kun je er een stempel een deel over de tekst drukken?
bij blokker verkopen ze nu een stempel voor een paar euro dan heb je dubbelen controle
Als ze een kadobon scannen of kopiëren, kun je waarschijnlijk niet zien dat het een losse stempel is... Dat is wel zonde van je aankoop dan!
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Annemarie!
Bead Fan
Berichten:306
Lid geworden op:vr 09 jun 2006 22:01

Bericht door Annemarie! » vr 15 dec 2006 13:24

Loura! schreef:
Annemarie! schreef: mischien kun je er een stempel een deel over de tekst drukken?
bij blokker verkopen ze nu een stempel voor een paar euro dan heb je dubbelen controle
Als ze een kadobon scannen of kopiëren, kun je waarschijnlijk niet zien dat het een losse stempel is... Dat is wel zonde van je aankoop dan!
hoe bedoel je?
als je hem schijn er op druk dan is dat toch moeilijk met de computer na te maken en ik neem aan dat ze de kadobon naar jou opsturen?
groetjes Annemarie :-)

Gebruikersavatar
katskralen
Bead Fanatic
Berichten:1939
Lid geworden op:zo 09 feb 2003 17:01
Locatie:Kessel-Lo (Belgie)
Contacteer:

Bericht door katskralen » vr 15 dec 2006 15:21

Hij is heel erg mooi, maar ik zou wel rekening houden met de tips van Loura!

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » vr 15 dec 2006 21:05

moo!!

Gebruikersavatar
Gizzmo
Bead Interested
Berichten:177
Lid geworden op:do 31 mar 2005 19:57
Locatie:Sneek
Contacteer:

Bericht door Gizzmo » vr 15 dec 2006 21:06

Wat een leuke reacties allemaal, heb in een proefversie de 2 vlakken achter de tekst inderdaad samengevoegd, maar vond dat het net niet helemaal zeg maar :D. En wat de tekst betreft, daar heb je gelijk in, dat ga ik denk ik maar even veranderen.

Ik was van plan om inderdaad de rest met gewoon pen in te gaan vullen, en er een nummer op te vermelden, van de datum, zodat je dat bij kunt houden. :D

Gesloten