jasseron-kettingen
hallo medekralers,
Ik ben al een tijd op zoek naar zilverkleurige jasseron-kettingen die ik via het internet kan bestellen.
Op verschillende sites zijn wel oud-zilveren te krijgen, maar ik wil een gewone zilverkleurige schakel met een doorsnede van 4 tot 6 mm.
Tot op heden is het mij niet gelukt om dit ergens te vinden, maar misschien lukt het met jullie hulp!
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik ben al een tijd op zoek naar zilverkleurige jasseron-kettingen die ik via het internet kan bestellen.
Op verschillende sites zijn wel oud-zilveren te krijgen, maar ik wil een gewone zilverkleurige schakel met een doorsnede van 4 tot 6 mm.
Tot op heden is het mij niet gelukt om dit ergens te vinden, maar misschien lukt het met jullie hulp!
Alvast bedankt voor het meedenken!
groetjes, Marian
weet niet zeker, maar misschien dat lilly's in haarlem het heeft? d8 het wel, weet niet zeker. misschien heeft marlies ook wel nuttige antwoord voor je want tijdens de kralenmeeting maakte zij een armband met zilverkleurige. ook is er ene emily die een website heeft over jasseron, zij gebruikt ook zilveren, haar link kan je vinden onder mijn linkspagina onder 'kettelen', anders stuur je haar een mailtje.
Hallo Marion,
Het kan wel kloppen dat je ze nergens in een webwinkel kunt vinden, het is mij ook nog niet gelukt. Ik zelf haal ze in Oss bij Discovery hobby fun (staat als het goed is ook bij adressen) ze hebben daan 7, 8 en 9 mm en meestal gebruik ik 7 mm, deze is zilver en glimt mooi. Weet niet of je in de buurt van Oss woont??
Het kan wel kloppen dat je ze nergens in een webwinkel kunt vinden, het is mij ook nog niet gelukt. Ik zelf haal ze in Oss bij Discovery hobby fun (staat als het goed is ook bij adressen) ze hebben daan 7, 8 en 9 mm en meestal gebruik ik 7 mm, deze is zilver en glimt mooi. Weet niet of je in de buurt van Oss woont??
Veel liefs,
Marlies
Marlies
jasseron-kettingen
Hebben jullie al op buitenlandse sites gezocht? Ik begrijp dat er in Duitsland ook veel te krijgen is, maar hoe gaat dat precies met bestellen?
Heb je al gekeken op : http://monique.store4web.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij toebehoren en Swarovski staat wat jasseron.
Groetjes Monique
Bij toebehoren en Swarovski staat wat jasseron.
Groetjes Monique
Op de webiste van Jewels (http://home.hetnet.nl/~jewels-kralen/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;) kun je ook hele mooi jasseron vinden.
6mm = 5,50 voor 50 cm
5mm = 4,50 voor 50 cm
Daarnaast hebben ze nog andere kettingen en niet zo hoge verzendkosten!
Succes!
Gr. Jolanda
6mm = 5,50 voor 50 cm
5mm = 4,50 voor 50 cm
Daarnaast hebben ze nog andere kettingen en niet zo hoge verzendkosten!
Succes!
Gr. Jolanda
Op de site van http://monique.store4web.com" onclick="window.open(this.href);return false;
hebben ze ook hele mooie jasseron van goede kwaliteit en daar kost
50 cm. maar 3,75
Groetejs Elise
hebben ze ook hele mooie jasseron van goede kwaliteit en daar kost
50 cm. maar 3,75
Groetejs Elise

Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb gelijk een hele lading spullen besteld bij Monique en op Jewels ga ik zometeen even kijken (ik hoop eigenlijk dat ik niks leuks zie, want ik word echt arm van al die kralen e.d.).
Nog even een tip voor de medeverslaafden in Zuid-Holland (misschien staat hij ook al op de winkellijst) Ik ben afgelopen zaterdag bij Kralen en Mineralen in Rijswijk geweest en ik werd helemaal lyrisch omdat ze zulke leuke spullen hadden. Ik ben daar een stuk armer maar ook heel erg gelukkig vandaan gekomen, dus als je in de buurt bent, is het zeker het bekijken waard!
groetjes, Marian