jasseron-kettingen

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
MarianP
Bead Starter
jasseron-kettingen

Bericht door MarianP » zo 27 apr 2003 20:52

hallo medekralers,
Ik ben al een tijd op zoek naar zilverkleurige jasseron-kettingen die ik via het internet kan bestellen.
Op verschillende sites zijn wel oud-zilveren te krijgen, maar ik wil een gewone zilverkleurige schakel met een doorsnede van 4 tot 6 mm.
Tot op heden is het mij niet gelukt om dit ergens te vinden, maar misschien lukt het met jullie hulp!
Alvast bedankt voor het meedenken!
groetjes, Marian

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 27 apr 2003 21:36

weet niet zeker, maar misschien dat lilly's in haarlem het heeft? d8 het wel, weet niet zeker. misschien heeft marlies ook wel nuttige antwoord voor je want tijdens de kralenmeeting maakte zij een armband met zilverkleurige. ook is er ene emily die een website heeft over jasseron, zij gebruikt ook zilveren, haar link kan je vinden onder mijn linkspagina onder 'kettelen', anders stuur je haar een mailtje.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » zo 27 apr 2003 22:37

Hallo Marion,

Het kan wel kloppen dat je ze nergens in een webwinkel kunt vinden, het is mij ook nog niet gelukt. Ik zelf haal ze in Oss bij Discovery hobby fun (staat als het goed is ook bij adressen) ze hebben daan 7, 8 en 9 mm en meestal gebruik ik 7 mm, deze is zilver en glimt mooi. Weet niet of je in de buurt van Oss woont??
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 28 apr 2003 09:54

Hoi Marlies,

Zelf ben ik daar ook een beetje naar op zoek. Hoe duur is 7mm bij jullie in Oss? Misschien dat ik deze wel wil hebben, want ik heb dus ook alleen oudzilver.
Liefs Carola

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 28 apr 2003 15:39

Hoi Carola,

De jasseron is € 8,85 per meter(7mm), wel duur maar goedkoper als dit heb ik nog nergens gezien.
Veel liefs,
Marlies

mparrin

jasseron-kettingen

Bericht door mparrin » ma 28 apr 2003 20:38

Hebben jullie al op buitenlandse sites gezocht? Ik begrijp dat er in Duitsland ook veel te krijgen is, maar hoe gaat dat precies met bestellen?

Gast

Bericht door Gast » ma 28 apr 2003 21:14

Heb je al gekeken op : http://monique.store4web.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij toebehoren en Swarovski staat wat jasseron.

Groetjes Monique

MarianP
Bead Starter

jasseron

Bericht door MarianP » di 29 apr 2003 10:41

Monique,
Bedankt voor de tip! Dit was een site die ik nog nooit eerder had bezocht en aangezien ik bijna elke dag zit te surfen, wil dat wat zeggen!
groetjes
Marian
groetjes, Marian

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » di 29 apr 2003 16:22

Hoi Marlies,

Ik vind het toch wat duur. Ik zoek nog wel verder.
Bedankt.
Liefs Carola

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » di 29 apr 2003 20:45

Hi Carola,

Okee is goed!
Het is ook best duur hoor, maar zoals ik al eerder zei veel goedkoper heb ik nog niet gevonden.
Veel liefs,
Marlies

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » ma 05 mei 2003 21:56

Op de webiste van Jewels (http://home.hetnet.nl/~jewels-kralen/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;) kun je ook hele mooi jasseron vinden.
6mm = 5,50 voor 50 cm
5mm = 4,50 voor 50 cm

Daarnaast hebben ze nog andere kettingen en niet zo hoge verzendkosten!

Succes!

Gr. Jolanda

Gast

Bericht door Gast » ma 05 mei 2003 22:25

Op de site van http://monique.store4web.com" onclick="window.open(this.href);return false;
hebben ze ook hele mooie jasseron van goede kwaliteit en daar kost
50 cm. maar 3,75

Groetejs Elise

MarianP
Bead Starter

Bericht door MarianP » wo 07 mei 2003 14:01

:D
Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties! Ik heb gelijk een hele lading spullen besteld bij Monique en op Jewels ga ik zometeen even kijken (ik hoop eigenlijk dat ik niks leuks zie, want ik word echt arm van al die kralen e.d.).
Nog even een tip voor de medeverslaafden in Zuid-Holland (misschien staat hij ook al op de winkellijst) Ik ben afgelopen zaterdag bij Kralen en Mineralen in Rijswijk geweest en ik werd helemaal lyrisch omdat ze zulke leuke spullen hadden. Ik ben daar een stuk armer maar ook heel erg gelukkig vandaan gekomen, dus als je in de buurt bent, is het zeker het bekijken waard!
groetjes, Marian

Gesloten