kromme kettelstiften

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Ilsemarie
Bead Starter
Berichten:87
Lid geworden op:za 30 sep 2006 19:00
Locatie:Haren
Contacteer:
kromme kettelstiften

Bericht door Ilsemarie » vr 10 nov 2006 14:10

Ben ik de enige die last heeft van extreem kromme en vervromfraaide kettelstiften? Bij de nietstiften valt het heel erg mee, de kettelstiften van 30mm ook maar bij die van 40 mm zijn er in het hele zakje misschien maar 2 of 3 rechte :(

Ik heb er even wat uitgehaald en even gauw een fototje gemaakt. Sommige zijn zo gedraaid en verbogen dat ik ze haast niet recht krijgt. Ik krijg ze iig niet zo mooi recht als ze horen te zijn :( Zoals bijvoorbeeld die achterste in het midden...

Afbeelding

Meer mensen last van of ben ik de enige? En iemand nog een tip om het weer recht te krijgen?

markraal
Bead Designer
Berichten:955
Lid geworden op:do 02 dec 2004 12:10
Locatie:sassenheim
Contacteer:

Bericht door markraal » vr 10 nov 2006 14:59

je bent niet de enigste , ik heb er ook last van , moet er veel van weggooien!
groetjes Markraal

Gebruikersavatar
irisje
Bead Believer
Berichten:258
Lid geworden op:di 16 aug 2005 15:22
Locatie:Aalter - Belgie

Bericht door irisje » vr 10 nov 2006 15:27

amai, da is nie een klein beetje krom... :shock:
't zijn bijna vishaken!!! :wink:

Ilsemarie
Bead Starter
Berichten:87
Lid geworden op:za 30 sep 2006 19:00
Locatie:Haren
Contacteer:

Bericht door Ilsemarie » vr 10 nov 2006 15:44

Er stond wel bij dat ze een beetje krom konden zijn, dat is ja ook verder geen probleem, maar ik vond dit wel erg... dat worden in het vervolg dan alleen nog maar die van 30 mm, daar valt het wel mee namelijk.

Wel balen zeg, want zo word het natuurlijk wel een duur zaakje. Is het misschien een idee dat niet in zakjes maar in doosjes verstuurd worden? Of worden ze al krom aangeleverd bij creadream?

markraal
Bead Designer
Berichten:955
Lid geworden op:do 02 dec 2004 12:10
Locatie:sassenheim
Contacteer:

Bericht door markraal » vr 10 nov 2006 15:52

Ik weet niet meer zeker of ze bij creadream vandaan komen , ik heb afgelopen maand erg veel besteld bij verschillende webshops.
groetjes Markraal

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 10 nov 2006 16:08

Dag Ilsemarie,
Als je vragen of opmerkingen over 'n product heb mag je altijd mailen, dat lijkt mij eenvoudiger dan via het forum.

Wat de stiften betreft: ik heb ze zo ontvangen. Ik had vroeger stevigere stiften die allemaal recht waren, maar toen kreeg ik klachten dat ze lastig te kettelen waren. Deze zijn 0,7 mm ipv 0,8 mm dik, daardoor soepeler, maar daardoor helaas ook krommer. Ikzelf kreeg het wel eenvoudig recht, door het tussen je vinger vast te pakken en dan als het ware recht te trekken. Ik heb er geen klachten over gehad dat het lastig is het recht te krijgen.
Je kan anders even een e-mail sturen naar mij, info@creadream.nl , met daaronder bestelnummer of adres waarheen het is opgestuurd, dan kan ik nakijken hoeveel je hebt besteld en kan ik eventueel een deel ervan vervangen, omdat er zoveel kromme zijn.

Gebruikersavatar
cleo3-3
Bead Dreamer
Berichten:636
Lid geworden op:do 12 jan 2006 14:26
Locatie:west-vlaanderen belgie
Contacteer:

Bericht door cleo3-3 » vr 10 nov 2006 17:19

ik heb inderdaad ook al eens kettels en nietstiften ontvangen die krom zijn

maar ik gooi die niet weg hoor

de krommingproberen te rechten of afknippen om dan te bebruiken als ik eens kleine kettelstiftjes nodig heb
groetjes hilde

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 10 nov 2006 17:48

met een platbektangetje heb je ze volgens mij ook vrij snel recht en soms buig ik ze ook wel bij als ik er al kralen op heb, misschien heb je daar wat aan :D ( mijn kromme kwamen niet van creadream trouwens dus het gebeurd wel vaker :wink: )
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Britt
Bead Lover
Berichten:444
Lid geworden op:vr 14 jan 2005 12:39

Bericht door Britt » vr 10 nov 2006 18:11

Ik vind het eigenlijk niet erg als de kettelstiften krom zijn,ik buig ze met mijn vingers weer recht ,en je gebruikt tenslotte maar een heel klein stukje wat in de kraal zit ,dus je geketteld staafje is dan niet krom meer. :D

Gebruikersavatar
hadewijch
Bead Chatter
Berichten:3794
Lid geworden op:zo 25 jul 2004 09:44
Locatie:Boechout-Belgie

Bericht door hadewijch » vr 10 nov 2006 18:13

ik gebruik ze ook krom hoor
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Bericht door sanny » za 11 nov 2006 01:24

Het is soms moeilijk voor ons webwinkels om rechte niet/kettelstiften te leveren. Vaak krijgen wij ze ook krom aan. En als de post er een beetje ruw mee omgaat komen ze ook krom bij de klant aan, jammer genoeg.
Maar je kunt ze wel gebruiken. Als de kralen er eenmaal opzitten zie er niet meer van en als je ze met je vingers of platbektang een beetje rechtbuigt moet dat ook lukken.
groetjes Sannie.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 11 nov 2006 15:40

sanny schreef: Als de kralen er eenmaal opzitten zie er niet meer van en als je ze met je vingers of platbektang een beetje rechtbuigt moet dat ook lukken.
Dat zeg ik; platbektang :wink: :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Nessae
Bead Lover
Berichten:493
Lid geworden op:di 21 nov 2006 13:37
Locatie:Breukelen

Bericht door Nessae » wo 06 dec 2006 17:37

ik heb er geen last van! Bij mij zijn ze allemaal recht. Misschien 1 of 2 krom!

Gebruikersavatar
dolfijn
Bead Lover
Berichten:488
Lid geworden op:ma 20 nov 2006 22:17
Locatie:St-Job-in't-Goor, Be
Contacteer:

Bericht door dolfijn » wo 06 dec 2006 20:43

Om de stiften niet verder te beschadigen gebruik ik een tang die met plastiek beschermd is . Daar trek je de stift dan gewoon door ...geen krasjes

Gebruikersavatar
Susann
Bead Starter
Berichten:97
Lid geworden op:ma 05 feb 2007 19:58

Bericht door Susann » vr 02 mar 2007 22:31

Je kan ook gewoon verzilverd draad gebruiken, geen problemen met kromme kettelstiften ;)

Kun je ze niet rechtbuigen met een platbektang zonder ribbels? (is al eerder gezegd ;) )
~*~Groetjes van Susan~*~

Gesloten