Mijn thuiskapster sjouwt sinds een week niet alleen haar kapperspullen naar haar klanten thuis toe, maar ook een draagdoos vol met door mij gemaakte kettingen, om eens te kijken of het werken zou....
En vanochtend belde ze; ze had reeds 5 kettingen en 1 horloge verkocht.
in 1 weekje tijd, zonder dat ik er zelf nog iets voor hoefde te doen. Nou wil ze er zelf niets voor hebben dat ze dat voor mij doet, maar dat vind ik onzin; zij sjouwt het mee en regelt het, en daarom ben ik nu bezig om een ketting voor haar te maken in zwart/witte fimo kralen, de kleuren waar zij op valt. Als ze er dan geen geld voor wil, dan zo maar he.
Vicky
Verkoop via thuiskapster
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
What's life whithout beads
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
voorlopig heeft ze nu nog 40 kettingen van mij bij haar....en ondertussen zit ik toch niet stil.
Ik wil morgen een ketting gaan maken met mijn fimo kralen die ik hemaakt heb, en dan ga ik me eens echt verdiepen hoe dat met die foto's hier werkt, aangezien ik geen eigen website heb. Daar heb ik nog steeds niet echt aandacht aan besteed, en ik vind dat ik hier toch ook wel een keer moet laten zien wat ik zoal maak.
Vicky
Ik wil morgen een ketting gaan maken met mijn fimo kralen die ik hemaakt heb, en dan ga ik me eens echt verdiepen hoe dat met die foto's hier werkt, aangezien ik geen eigen website heb. Daar heb ik nog steeds niet echt aandacht aan besteed, en ik vind dat ik hier toch ook wel een keer moet laten zien wat ik zoal maak.
Vicky
What's life whithout beads