Kralenwinkel 's-Hertgenbosch

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:
Kralenwinkel 's-Hertgenbosch

Bericht door Joyce1977 » vr 11 aug 2006 08:34

Gisteren even geinformeerd, nadat ik al een keer voor de gesloten deur had gestaan, van de Kralenwinkel in 's-Hertogenbosch.
Ik heb gebeld naar het filiaal in Breda, maar hun vestiging in Den Bosch gaat niet meer open. Ze weten niet wat ermee gaat gebeuren, maar wordt in ieder geval niet voortgezet door "de Kralenwinkel".
Jammer maar helaas.
Dus bij deze, Sandra, kun je deze winkel uit het lijstje halen.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Bericht door N » vr 11 aug 2006 17:24

he jammer.
weet iemand hoe dat komt?
te weinig omzet waarschijnlijk...
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 11 aug 2006 17:43

Goh sneu....las tijdje terug al zoiets op kralen.pagina prikbord, maar daar zei iemand dat er niets van waar is en dat het open blijft...
zie het adres ook niet meer op haar site....
zal het iig verwijderen vanaf mijn pagina.

Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Bericht door milebla » di 07 nov 2006 13:45

is mooi balen joh. kwam daar tot voor de vakantie heeeel vaak. Heb ze gister gemailed met de vraag of het nog open gaat of niet? Nog geen antwoord ontvangen helaas
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » di 07 nov 2006 18:10

De kralenwinkel in Utrecht is ook gesloten en gaat weg.
Er stond een interview met de eigenaresse in de krant, het was niet rendabel en ze gaat naar Sri Lanka om daar sieraden aan hotelgasten te gaan verkopen... Jammer voor ons!
Bye bye,
Roos

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 07 nov 2006 18:26

Ik heb haar een keer meegemaakt bij een groothandel. De indruk die ik van haar kreeg is dat het een enorme geldwolf is die snel rijk wilde worden :roll: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 07 nov 2006 20:05

Goh, zonde zeg....Ik kijk net naar haar site en de adressen staan daar ook niet meer. Ik snap ook niet waarom ze door 't oog van de kraal (winkel in Utrecht) heb overgekocht als ze vervolgens zo snel verhuisde...wat heeft het kopen dan voor zin....Vond het wel heel fijn voor de eigenaars van de winkel, hoewel ik natuurlijk niet weet of het ze genoeg heeft opgeleverd...

Lisa
Bead Discoverer
Berichten:28
Lid geworden op:di 02 aug 2005 08:46

Bericht door Lisa » wo 15 nov 2006 21:27

Goh wat raar ik heb juist gehoord dat de winkel in Den Bosch weer open zou gaan.

Gebruikersavatar
Joyce1977
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:vr 03 jun 2005 01:54
Locatie:Rosmalen
Contacteer:

Bericht door Joyce1977 » do 16 nov 2006 13:08

Lisa schreef:Goh wat raar ik heb juist gehoord dat de winkel in Den Bosch weer open zou gaan.
Volgens mij is het pand helemaal leeg, of het te koop / te huur staat weet ik niet.
Groetjes, Joyce

Afbeelding

Gebruikersavatar
ger
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:do 10 feb 2005 16:22

Bericht door ger » do 16 nov 2006 16:31

Ze stonden wel op de kreadoebeurs en daar stond 'Den Bosch' ook nog op hun naambord boven de stand. Misschien komen ze terug in een ander pand? 'k Heb het ze niet gevraagd omdat ik dacht dat het gewoon een oud bord was....

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » za 18 nov 2006 10:44

Ik heb haar gesproken op de KreaDoe. Ze waren bezig met een meisje om de boel over te nemen (in DB), maar het was nog niet zeker. Dus óf hij gaat weer open, óf hij blijft dicht (lekker duidelijk!).
Zelf zaten zij en haar man veel in het buitenland en daarvandaan was het lastig om 23 man personeel aan te sturen. Antwerpen en Breda blijven voorlopig open. Wat volgens mij wil zeggen dat die ook wel dicht zullen gaan...
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gebruikersavatar
ger
Bead Fan
Berichten:304
Lid geworden op:do 10 feb 2005 16:22

Bericht door ger » zo 03 dec 2006 16:29

Ik las in een plaatselijk krantje dat de kralenwinkel in Den Bosch geopend is. De winkel is overgenomen en sinds kort dus weer open, op hetzelfde adres. Openingstijden weet ik nog even niet en ik ben ook wel nieuwsgierig naar de collectie. Dat wordt dus een bezoekje binnenkort.

Gesloten