Dat ziet er allemaal erg leuk en gezellig uit!!!
Nu vindt ik het helemaal jammer dat ik er niet bij was..
Want het lijkt me super iedereen eens in het echt te zien

Groetjes!
CJ schreef:Hadewijch, jij zei toch dat het de volgende keer bij jou is? (En toen zei ik nog dat ik dan natuurlijk ook kwam, en dat het voor Nederlanders niet verder is om naar België te komen dan voor Belgen om naar Nederland te komen !!!)hadewijch schreef:ik hoop dat dit voor herhaling vatbaar is
En Esther ik hoop dat je de volgende keer er kan bij zijn en dan zullen wij zien dat er wat meer belgjes meekomen
bij mij thuis heb ik nieCJ schreef:Hadewijch, jij zei toch dat het de volgende keer bij jou is? (En toen zei ik nog dat ik dan natuurlijk ook kwam, en dat het voor Nederlanders niet verder is om naar België te komen dan voor Belgen om naar Nederland te komen !!!)hadewijch schreef:ik hoop dat dit voor herhaling vatbaar is
En Esther ik hoop dat je de volgende keer er kan bij zijn en dan zullen wij zien dat er wat meer belgjes meekomen
juist spinnen heb ik niet maar boa constrictors van 2,5 meter kan ik je dan wel laten zienLa Bigiotteria di Esther schreef:CJ schreef:Hadewijch, jij zei toch dat het de volgende keer bij jou is? (En toen zei ik nog dat ik dan natuurlijk ook kwam, en dat het voor Nederlanders niet verder is om naar België te komen dan voor Belgen om naar Nederland te komen !!!)hadewijch schreef:ik hoop dat dit voor herhaling vatbaar is
En Esther ik hoop dat je de volgende keer er kan bij zijn en dan zullen wij zien dat er wat meer belgjes meekomenAls het bij Hadewijch is dan durf ik echt niet want zij heeft spinnen en daar ben ik héél erg bang voor (ook voor plaatjes/foto's van spinnen)
![]()
![]()
. Het lijkt me hardstikke leuk om er de volgende keer bij te zijn, maar echt sorry, bij Hadewijch durf ik echt niet.
sam schreef:cakira schreef:Armband is zo op de foto al super mooi!!!
Je hebt toch niet t patroon uitgedeeld he, hihi, dan wil ik ook wel meedoen, als dat mag.
Hij staat prachtig, leuke foto ook!!!!
Die armband is mooi maar dat hoofd![]()
O en ik vond t juist wel zon leuke foto!!!
Echt hoor, je staat er heel leuk op!
Meen je dat echt, dat je geen spinnen hebt? En ook geen plaatjes/posters/foto's er van? Want die vind ik ook heel erg enghadewijch schreef:juist spinnen heb ik niet maar boa constrictors van 2,5 meter kan ik je dan wel laten zienLa Bigiotteria di Esther schreef:CJ schreef: Hadewijch, jij zei toch dat het de volgende keer bij jou is? (En toen zei ik nog dat ik dan natuurlijk ook kwam, en dat het voor Nederlanders niet verder is om naar België te komen dan voor Belgen om naar Nederland te komen !!!)Als het bij Hadewijch is dan durf ik echt niet want zij heeft spinnen en daar ben ik héél erg bang voor (ook voor plaatjes/foto's van spinnen)
![]()
![]()
. Het lijkt me hardstikke leuk om er de volgende keer bij te zijn, maar echt sorry, bij Hadewijch durf ik echt niet.
De kamer van je zoon ga ik niet bezoekenhadewijch schreef:ik heb enkel een vervelling van een vogelspin die net echt lijkt en die staat op de kamer van mijn zoon
ik haat namelijk spinnen geef me elk ander reptiel maar geen spin
Gatver! Als het mijn zoon was zou ik hem lekker zijn eigen kamer laten schoonmaken.hadewijch schreef:die laat ik zelf altijd ooi op dezelfde plaats staan want ze lijkt zo echt en zit en een doorschijnend doosje