ik vind vaak de zelfgemaakte gebrande glaskralen heel erg mooi maar ook erg duur!! Wie weet waar ik deze goedkoop kan krijgen?
wie verkoopt er zelfgebrande glaskralen?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- kralie
- Bead Believer
- Contacteer:
hallo,
ik vind vaak de zelfgemaakte gebrande glaskralen heel erg mooi maar ook erg duur!! Wie weet waar ik deze goedkoop kan krijgen?
Bij Annabella heb je mooie handgemaakte glaskralen! Verder kun je op het glaskralenforum kijken, daar zijn mensen die echt hele mooie kralen maken en ze ook te koop aanbieden!
Ik maak ze sinds kort ook zelf maar zo mooi zijn mijn creaties nog niet
kijk maar in dit topic, staat een voorbeeldje van kralen die ik maak. http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=
Groetjes Sonja
Ik maak ze sinds kort ook zelf maar zo mooi zijn mijn creaties nog niet
Groetjes Sonja
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
ik denk dat meerdere kralen in opdracht maken, alleen deze zijn uniek, dus niet goedkoop! tenmiste voor 50 cent vind je geen kraal die uniek is
maar zeg maar wat je zoekt, ik maak en verkoop ze ook
maar zeg maar wat je zoekt, ik maak en verkoop ze ook
Laatst gewijzigd door Pienjo op zo 01 okt 2006 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs
Linda
Linda
Re: wie verkoopt er zelfgebrande glaskralen?
Ze zijn niet goedkoop te krijgen ... misschien relatief goedkoop maar het blijven unieke én dus dure kralen!kralie schreef:ik vind vaak de zelfgemaakte gebrande glaskralen heel erg mooi maar ook erg duur!! Wie weet waar ik deze goedkoop kan krijgen?
Groetjes Wendy
Hoi,
Je zou eens kunnen kijken bij http://www.2handjeswebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik heb begrepen dat zij ook veel kralen zelf maken en verkopen. Misschien zit er iets bij wat je zoekt.
Groetjes Eveline
Je zou eens kunnen kijken bij http://www.2handjeswebwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; . Ik heb begrepen dat zij ook veel kralen zelf maken en verkopen. Misschien zit er iets bij wat je zoekt.
Groetjes Eveline
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat lijken mij niet de kralen die de starter va het topic bedoelt. Die zijn misschien wel handgemaakt maar in Taiwan ofzo door kindrhandjes met 30 000 tegelijkkralie schreef:ik zag toevallig vandaag wel op marktplaats iemadn die ze aanbood voor 0,25 p.st en 10 voor de prijs van 9. Dat waren rode kralen met witte bloemetjes geloof ik.
Alleen wat ik graag wil is iets met blau, donkerblauw en lichtblauw en wit
dure hobby he