ik kan foto's bewerken zowel opklaren,veranderen grootte,tekst opplaatsen,animatie kan ik ook,glitters maken kan ook,buttons,banners,...laat maar iets weten
hulp website aangeboden
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
ok ik zie hier en daar mensen die hulp kunnen gebruiken bij hun site wel als iemand die nodig heeft zend dan een priveberichtje naar me en ik zal zien of ik je kan helpen
ik kan foto's bewerken zowel opklaren,veranderen grootte,tekst opplaatsen,animatie kan ik ook,glitters maken kan ook,buttons,banners,...laat maar iets weten

- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- kralie
- Bead Believer
- Contacteer:
nee kijk ik heb nog helemaal geen website, heb er wel eens geprobeert bij gratis site als iets avn websiteonline ofzo maar vind dat niet zo mooi eigenlijk. Had al een domeinnaam van .tk gerigistreerd, ik kom alleen neit verder. Heb in publisher wat zitten rommelen amar eigenlijk ziet het er niet ut en weet ik nog steed sneit hoe ik het vanuit de publisher op .tk krijg
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
- Cottelletje
- Bead Discoverer
- Contacteer:
wat je ook kan doen is een lj beginnen een soort van dagboek en daardan al je foto's van je zaken op plaatsen
bezoek eens http://www.livejournal.com" onclick="window.open(this.href);return false;